Tokihan ihmisiä on erilaisia, kuuluipa minkä ryhmän alle tahansa. Yleensä ottaen kuitenkin kuvittelen, että varakkaat ovat jonkin verran tavallisesta kansasta ja heidän elämästään vieraantuneita, ja siten heillä ei ehkäpä riitä ymmärrystä esim. rahavaikeuksien kanssa kamppaileville. Tämä taas saattaa näyttäytyä jopa hyvin tylynä käytöksenä elämän kolhimia kohtaan. Aina ei ymmärretä, että "ota itseäsi niskasta kiinni ja muuta elämäsi"-ohjetta ei vaan voi kovin helposti ottaa käyttöön ja simsalabim -ongelmat ratkeavat sen siliän tien.tuleeko teille todellakin yllätyksenä, että todella varakkaat ihmiset ovat täällä suomessa ainakin hyvin tavallisia ja normaaleita ihmisiä
Sitäpä minä juuri tarkoitinkin että sitä on kaikenlaisia "töitä", osa tuppaa olemaan rikollista Mutta et sinä rikkaaksi pääse hoitsun palkalla vaikka kaikki säästäisit Ei, en ole stalkkeri mutta niin paljon olet itsestäsi kertonut tällä palstalla että on tullut varsin selväksi sun masennus. Mieleltään terveethän ne itsareita yrittää :xmas:Terapiaako annettaan vain mielisairaille? Kyllä mie olen sitä omaisuuttani kerryttäny sillä varsinaisella leipätyölläki, säästöön oon laittanu aina osan palkasta mitä olen saanu. Mut on sitä muunlaisiaki töitä ja "töitä"....