Pakko sanooa ja menen nukkumaan. Mutta minulla on ihanaa mies=)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
ei parempaa voi olla:). Ei ikinä riidelee mun kanssa, kestää mun kaikki kohtaukset ja vaikka miten hullulta kuulosta, niin auttaa AINA. Tekee kaikki että koko perhellä olisi hyvää olla ja minulla. Tukee mua joka asiassa, jos mä haluan jotain, niin saan aina. Hän on niin herrasmies että ei ikinä unohda että naiselle pitää ostaa kukkia ja aina yllättä minua:), aina käytäydy mun kanssa kun pitää naisen kanssa....jos mä tarvin hieronta, niin hän tekee sen vaikka kuinka väsynyt on... siis hänellä on vain plussat:)

Siis mun mies ei saa vai minä?

No mun mies kyllä saa ja jono oli:D prkle...

Niin minäkin saan, mulla myös jäi paljon vihaisia miehiä jotka mua ei ole saaneet

Mullakin on ihana mies!
Vaikkakin riitelee joskus mun kanssa,mutta en mä kestäis jos koskaan ei olis pikku "riitaa" ja saisin aina kaiken periks..
Mä oon vaan luonteeltani sellai,et en mitään tossukkaa kauaa jaksais. :D

Mun mies on mua nuorempi,mutta silti meidän yhdessä olo aikana kasvanut valtavasti,auttaa mua missä pystyy ja yrittää siinäkin missä ei välttämättä pysty.
Hän hoitaa myös mun lapsia,kuin omiaan ja se saa mut rakastamaan häntä vielä enemmän.
Keneltäkään muulta en ole saanut yhtä loistavaa seksiä..
Mä voisin luetella loputtomiin pelkkiä hyviä puolia miehessäni...
Mutta on niitä huonojakin,mutta mä hyväksyn ne,koska kukaan ei ole täydellinen ja rakastan mun miestä.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25229207:
Mullakin on ihana mies!
Vaikkakin riitelee joskus mun kanssa,mutta en mä kestäis jos koskaan ei olis pikku "riitaa" ja saisin aina kaiken periks..
Mä oon vaan luonteeltani sellai,et en mitään tossukkaa kauaa jaksais. :D

Mun mies on mua nuorempi,mutta silti meidän yhdessä olo aikana kasvanut valtavasti,auttaa mua missä pystyy ja yrittää siinäkin missä ei välttämättä pysty.
Hän hoitaa myös mun lapsia,kuin omiaan ja se saa mut rakastamaan häntä vielä enemmän.
Keneltäkään muulta en ole saanut yhtä loistavaa seksiä..
Mä voisin luetella loputtomiin pelkkiä hyviä puolia miehessäni...
Mutta on niitä huonojakin,mutta mä hyväksyn ne,koska kukaan ei ole täydellinen ja rakastan mun miestä.

Mä kans yllätyin miten mun mies osaa rakasta mun lapsia ja hän sanoi alusta että ne on nyt meijän yhteisiä:) ja hän pitää huoli:)

mun mies on kans sängyssä:p

niin mutta mun mies ei ole mua nuorempi vaan 18,5v vanhempi:D. Mutta mä en ikäeroa tunne ollenkaan.

ja jos minulla olisi joku kysynyt että olisinko voinut olla vanhemman miehen kanssa, niin vielä pari vuotta sitten olisin vastanut NEVER:D

niin mutta mun mies ei ole mua nuorempi vaan 18,5v vanhempi:D. Mutta mä en ikäeroa tunne ollenkaan.

ja jos minulla olisi joku kysynyt että olisinko voinut olla vanhemman miehen kanssa, niin vielä pari vuotta sitten olisin vastanut NEVER:D

Ja mä taas ennen tätä olen aina ollut vain itseäni vanhempien kanssa ja vanottanut,kuinka en ikinä nuorempaan koskisi enkä ees katsoisi.
Tässä nähtii,ettei koskaan saa sanoa "ei koskaan" :D

Alkuun mietitytti ikäero ja muiden suhtautuminen,mutta kaikki on ottanut meidän suhteen hyvin ja nyt tuntuu siltä,että ikä on numeroita..
Tosin onhan siinä paljon mutkia matkassa,kun toinen on nuorempi jne,mutta vaikeudet on tehty voitettaviksi. :)

Jep niin se on..
Mä sanoin joskus,etten koskaan tee lapsia tai js teen niin vain yhden,jotta se saa tarpeeksi huolenpitoa ja rakkautta.

Nyt mulla on kaksi maailman ihaninta prinsessaa,joita rakastan enemmän,kuin mitään.

Mä ajattelin,etten halua ns menettää vapauttani,mutta nyt en äitiydestä luopuis.
Synnyttää voisin vaikka muiden puolesta,ihan vain sen takia,et molemmat synnytykset olleen niin helppoja,eikä oo mitään kauhukuvia jäänyt päähän..Ja se tunne,kun lapsi syntyy..se on sanoinkuvaamaton! :)

kyllä tunne on ihanaa kun vauva syntyy:D, mutta mulle synnytys oli aikamoinen kokemus tai siis molemat synnytykset:D, nyt kauhulla mietin miten tämä synnytys menee

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25229240:
Mä toivon,että mun ehkä joskus tuleva seuraava synnytys on yhtä helppo,ku edelliset. :)
Aion pelkällä ilokaasulla mennä kuten edellisenkin kanssa..

aika helpo sen sulla sitten on:D, mulle pelkästään ilokaasu ei auttaa

aika helpo sen sulla sitten on:D, mulle pelkästään ilokaasu ei auttaa

Mä sain ekasta lapsesta synnytyksessä epiduraalin,josta ei ollut kyllä yhtään mitään hyötyä,joten päätin kakkosen kanssa,että en mitään ylimääräistä ota.
Onhan synnytys kivuliasta,mutta hetken sitä kestää ja lopputulos on niin uskomatonta,että sitä ajatellen itse olen kestänyt.

Yhteistyössä