H
hullukunpullostatullu
Vieras
...se vaklaa koko ajan mitä kirjoitan koneella/mitä luen ja sitten loukkaantuu kun kirjoittelen kaikkiin provoketjuihin jotain ääliömäisyyksiä. Tämä on minun tapani purkaa jotain agressioita, kun hillun nimettömänä netissä aina välillä, mutta tarkoitus ei ole kyllä loukata ketään, enimmäkseen vaan herättää keskustelua. Yleensä unohdan samoin tein sen asian mistä pääsin rähjäämään esim. tällä palstalla anonyyminä. Tai sitten osallistun johonkin muiden rähjäysketjuun. Mun on vaikea käsitellä joitain negatiivisia tunteita ja sitten kun niitä kerääntyy liikaa, räjähdän ihan täysin. Parempi siis välillä käydä riitelemässä netissä joko oikeista tai keksityistä asioista niin vähän purkautuu ne negatiiviset tunteet.
Mä tiedän, että luet näitä. Anteeksi kun oon kirjoitellut jotain hölmöyksiä, mutta ei ne suurin osa mitenkään sua kosketa, turhaan niistä otat ittees. Ja ehkä voisit hiukka miettiä onko tollanen vaklaus ihan normaalia. Kas kun et pengo mun taskuja/laukkuakin ja kännykkää.. Vaikka mistä mä tiedän vaikka tekisitkin niin. Oikeasti rakastan sua ja meidän perhettä, enkä ikimaailmassa haluaisi oikeasti loukata, ymmärrä se.
Mä tiedän, että luet näitä. Anteeksi kun oon kirjoitellut jotain hölmöyksiä, mutta ei ne suurin osa mitenkään sua kosketa, turhaan niistä otat ittees. Ja ehkä voisit hiukka miettiä onko tollanen vaklaus ihan normaalia. Kas kun et pengo mun taskuja/laukkuakin ja kännykkää.. Vaikka mistä mä tiedän vaikka tekisitkin niin. Oikeasti rakastan sua ja meidän perhettä, enkä ikimaailmassa haluaisi oikeasti loukata, ymmärrä se.