Ehkä minä tarvitsen nyt oikean herätyksen että minulla on ihana perhe, ihana mies, elämä mallillaan ja kaikki hyvin.. mutta miksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono vaimoke
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tupsis:
Minäkin olen "hairahtanut" kerran, noin kolme vuotta sitten. Kotona oli kaikki hyvin (meillä oli kaksi lasta), mutta siitä huolimatta tuntui upealta, kun joku huomioi minua naisena, ei pelkästään äitinä. Minä kerroin miehelleni, olimme hetken huililla ja mietimme molemmat, mitä haluamme. Koko ajan kyllä tiesin sisimmässäni, että tein väärin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Rakastin (ja rakastan edelleen) miestäni suunnattomasti, yhdessä päätimme että tämä oli ensimmäinen ja ehdottomasti myös viimeinen erehdykseni, ja jatkoimme eloamme viisastuneena. Nykyisin minäkin osaan sanoa miehelleni, mitä haluan suhteeltamme, ja puhumme paljon asioistamme. Yhden lapsenkin olemme saaneet lisää, ja neljäs ilmoitti tulostaan vastikään. Olemme onnellisia, virheeni on anteeksiannettu...

mä en voisi kuvitellakaan että sanoisin ainakaan vielä mitä tein. muistan aina miten itseäni koski kun mies jäi kiinni toisen naisen kanssa olosta. siitä on aikaa 3v ja en vieläkään ole anteeksi antanut, saatika unohtanut.
en halua tahallani pahoittaa mieheni mieltä, tyhmällä jutullani.
en voi tehdä niin..
mutta kiva kuulla että te saitte asiat puhuttua *halaa*

:hug: Voisin kuvitella, että sinulle olisi käynyt samoin jossain toisessa paikassa jonkun toisen "sopivan" miehen kanssa, ellei se olisi tapahtunut nyt. Eli uskon, että kun annat ajan kulua, huomaat, että ei se kyseinen mies olekaan elämäsi rakkaus, vaan ainoastaan väline sinulle tuntea itsesi halutuksi, himoituksi, vastustamattomaksi.
Yritä unohtaa koko tyyppi (kyllä se aikaa myöten onnistuu) ja lähde vaikka perheesi kanssa matkoille -pieni irtiotto arjesta ja menneestä tapahtumasta. Ehkä huomaat siellä, kuinka mukavaa se tavallinen elämä tuttujen turvallisten läheisten kanssa onkaan. Ja muista, että vaikka parisuhde välillä tökkii, teillä on ihanat lapset, kyllä heistäkin saa voimia elää arjessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja huono vaimoke:
Alkuperäinen kirjoittaja helena:

Hah hah, panee pikkusen naurattamaan. Muuttuuko huono vaimoke sitten hyväksi vaimokkeeksi kuin sormen napautuksesta? Toivon, että miehesi harrastaa samoja juttuja kuin sinä..

on pettänyt kerran. tosin ei mennyt näin pitkälle (kai) mitä itse nyt. ehkä tää oli omalla tavalla jotain "kostamista" vaikka en sitä sillä hetkellä niin todellakaan ajatellut. se tunne vaan vei kun alkohoolia oli liikaa otettu. ei anna oikeutta sekään tekemisilleni.
[/quote]

Eli tasoissa olette.. Anna asia sitten olla ja muista, että tämä oli sitten eka ja vimppa kerta. Ei tunnu teistä kumpaisestakaan tämä mukavalle. Vieraat miehet osaavat olla lipeviä, joten tahdonvoimaa tarvii, että matkaan ei haksahda. Se ihanuus kaikkoaa varmasti ajan saatossa, voisi olla, että nykyistä miestäsi tulisi hyvin pian ikävä.

Alkuperäinen kirjoittaja ZiggyStardust:
mikä sun elämässä on niin huonosti että pitää anonyymisti tulla tänne ilkeilemään. HÄPEÄ!

en odottanutkaan että kukaan päätäni paijaa, en edes halua sitä.
tiedän tehneeni väärin.
jos joku olisi ennen matkaa sanonut että teen jotain niin tyhmää, olisin varmaan nauranut itseni kuoliaaksi- minä vai?
en ole koskaan voinut "sietää" pettäjätyyppejä ja sitten yht´äkkiä kuulunkin itse siihen ryhmään..

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Mie kans vähän harmissani lueskelin noita helenan kommentteja. Miks ihmeessä sitä pittää aina niin ilkeesti tölvästä?

omalla tavalla ne herättää "todellisuuteen" mut. eli ei haittaa jollain hullulla tavalla ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Tulipeikko:
:hug: Voisin kuvitella, että sinulle olisi käynyt samoin jossain toisessa paikassa jonkun toisen "sopivan" miehen kanssa, ellei se olisi tapahtunut nyt. Eli uskon, että kun annat ajan kulua, huomaat, että ei se kyseinen mies olekaan elämäsi rakkaus, vaan ainoastaan väline sinulle tuntea itsesi halutuksi, himoituksi, vastustamattomaksi.
Yritä unohtaa koko tyyppi (kyllä se aikaa myöten onnistuu) ja lähde vaikka perheesi kanssa matkoille -pieni irtiotto arjesta ja menneestä tapahtumasta. Ehkä huomaat siellä, kuinka mukavaa se tavallinen elämä tuttujen turvallisten läheisten kanssa onkaan. Ja muista, että vaikka parisuhde välillä tökkii, teillä on ihanat lapset, kyllä heistäkin saa voimia elää arjessa :)

kiitos sinulle!

[quote="helena"quote]

Eli tasoissa olette.. Anna asia sitten olla ja muista, että tämä oli sitten eka ja vimppa kerta. Ei tunnu teistä kumpaisestakaan tämä mukavalle. Vieraat miehet osaavat olla lipeviä, joten tahdonvoimaa tarvii, että matkaan ei haksahda. Se ihanuus kaikkoaa varmasti ajan saatossa, voisi olla, että nykyistä miestäsi tulisi hyvin pian ikävä.[/quote]

en haluaisi ajatella mitään tasoissa juttuja. kumpikaan ei ole oikein tehnyt, eikä sellaita voi anteeksi antaa musta ikinä!

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Mie kans vähän harmissani lueskelin noita helenan kommentteja. Miks ihmeessä sitä pittää aina niin ilkeesti tölvästä?

omalla tavalla ne herättää "todellisuuteen" mut. eli ei haittaa jollain hullulla tavalla ;)

Hyvä, että hoksasit mun pointin : )

Yritä unohtaa mies, siis se yhdenillanjuttu, se oli ihastus ja ihastuit varmasti eniten siihen tunteeseen kun joku huomioi ja näki sinussa naisen. Näin on ollut itselläni aikoja sitten edellisessa suhteessani. Oli suorastaan huumaavaa kun joku mies huomioi ja leperteli pyörryksiin. Kiihkeät suudelmat, kaikki se jota ei enää saa pitkässä suhteessa, tai itse en saanut. :/ Sitä kaipasi läheisyyttä ja otti irti minkä sai.

Koska suhteesi mieheesi kerrot olevan ihan ok, niin panosta siihen. Se mitä sinulla on, on arvokkaampaa kuin se mitä muualta saisit! Opi erehdyksestä ja vältä vastaavia tilanteita, niin kauan kuin olet taas "varmemmalla" pohjalla.

Haleja sinulle.

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Yritä unohtaa mies, siis se yhdenillanjuttu, se oli ihastus ja ihastuit varmasti eniten siihen tunteeseen kun joku huomioi ja näki sinussa naisen. Näin on ollut itselläni aikoja sitten edellisessa suhteessani. Oli suorastaan huumaavaa kun joku mies huomioi ja leperteli pyörryksiin. Kiihkeät suudelmat, kaikki se jota ei enää saa pitkässä suhteessa, tai itse en saanut. :/ Sitä kaipasi läheisyyttä ja otti irti minkä sai.

Koska suhteesi mieheesi kerrot olevan ihan ok, niin panosta siihen. Se mitä sinulla on, on arvokkaampaa kuin se mitä muualta saisit! Opi erehdyksestä ja vältä vastaavia tilanteita, niin kauan kuin olet taas "varmemmalla" pohjalla.

Haleja sinulle.

kiitos myös tästä. luulin että minut tästä hyvästä melkein kivitetään täällä, toisin kävi. sain opettavaisia mielipiteitä.

Pakko itsekkin yhtyä keskusteluun ja kertoa oma tilanteeni; eli meillä on nyt mies se joka meinaa lähteä, ei toisen naisen takia tms. mutta on kaiketi jollain tasolla kyllästynyt. Ja minä haluaisin jatkaa ja se tekee niin pahaa kun toinen suunnittelee muuttavansa pois. Näinkin päin voi käydä ja se satuttaa ja paljon :(

Jos rehellisesti sanotaan mitä mieltä yleensäkin oon näistä tällasista jutuista, niin kuulostaa niin nykyajan naiselta, jolle mikään ei kelpaa. Kaikki on liian hyvin, niin on tylsää. Aina pitää olla jotai meneillään.

Kaikki on saavutettu, hyvä mies ja lapset, työ ja rahaa, talokin. Nyt lähtään sit hölmöilemään.

Kannattaako niitä ongelmia hakemalla hakea? Mikä ihme nykyajan ihmisiä riivaa? Ei ymmärrä ei.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakko itsekkin yhtyä keskusteluun ja kertoa oma tilanteeni; eli meillä on nyt mies se joka meinaa lähteä, ei toisen naisen takia tms. mutta on kaiketi jollain tasolla kyllästynyt. Ja minä haluaisin jatkaa ja se tekee niin pahaa kun toinen suunnittelee muuttavansa pois. Näinkin päin voi käydä ja se satuttaa ja paljon :(

halauksia sinulle. en osaa muuta sanoa etten kuulosta tyhmältä!

Alkuperäinen kirjoittaja Magister:
Jos rehellisesti sanotaan mitä mieltä yleensäkin oon näistä tällasista jutuista, niin kuulostaa niin nykyajan naiselta, jolle mikään ei kelpaa. Kaikki on liian hyvin, niin on tylsää. Aina pitää olla jotai meneillään.

Kaikki on saavutettu, hyvä mies ja lapset, työ ja rahaa, talokin. Nyt lähtään sit hölmöilemään.

Kannattaako niitä ongelmia hakemalla hakea? Mikä ihme nykyajan ihmisiä riivaa? Ei ymmärrä ei.

tässä oli ihan asiaakin. :/

Kiitos sinulle ja tsemppiä omaan parisuhteeseesi.

Kiitos sinulle ja tsemppiä omaan parisuhteeseesi.

tämän jälkeen yritän varsinkin tsempata.. *halaa*

Yhteistyössä