H
huono vaimoke
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tupsis:Minäkin olen "hairahtanut" kerran, noin kolme vuotta sitten. Kotona oli kaikki hyvin (meillä oli kaksi lasta), mutta siitä huolimatta tuntui upealta, kun joku huomioi minua naisena, ei pelkästään äitinä. Minä kerroin miehelleni, olimme hetken huililla ja mietimme molemmat, mitä haluamme. Koko ajan kyllä tiesin sisimmässäni, että tein väärin, mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi. Rakastin (ja rakastan edelleen) miestäni suunnattomasti, yhdessä päätimme että tämä oli ensimmäinen ja ehdottomasti myös viimeinen erehdykseni, ja jatkoimme eloamme viisastuneena. Nykyisin minäkin osaan sanoa miehelleni, mitä haluan suhteeltamme, ja puhumme paljon asioistamme. Yhden lapsenkin olemme saaneet lisää, ja neljäs ilmoitti tulostaan vastikään. Olemme onnellisia, virheeni on anteeksiannettu...
mä en voisi kuvitellakaan että sanoisin ainakaan vielä mitä tein. muistan aina miten itseäni koski kun mies jäi kiinni toisen naisen kanssa olosta. siitä on aikaa 3v ja en vieläkään ole anteeksi antanut, saatika unohtanut.
en halua tahallani pahoittaa mieheni mieltä, tyhmällä jutullani.
en voi tehdä niin..
mutta kiva kuulla että te saitte asiat puhuttua *halaa*