Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25227914:
Siis kerroit nyt lapsille,et Disney landiin on reissu tulossa?
Eiks teil jo lapset nuku? :eek:
nyt 10 min sitten menivät, meillä ei ole sännöllistä rytmiä kun ei tarvita ole. Koulu kun esikoisella huomenna taas 11.30, mutta kun he olivat väsyneitä menivät jo itse nukkumaan, välillä he ovat velä 23+ hutamassa täällä

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25228137]Niin tai puoli kahen aikaan yöllä[/QUOTE]

kyllä silloinkin, jopa 4lta, jos esim joku matka oli, emme elää kellojen mukaan, kun niitä ei tarvita

Miten mä en yllättynyt yhtään, että röppö ja bonaire on taas Milannalle jakamassa noita ah aina niin kannustavia ja positiivisia kommenttejaan... ei mitään henkilökohtaista, eihän? Sattumalta vaan just Milannan ketjussa? ;)
niin?totesin,että ei taida päivä tai kaks riittää Lontoossa shoppailuun,jonka jälkeen kysyin onko ap käynyt Ruotsia ja Viroa pidemmällä,johon en saanut vastausta ;)

rietas
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25228122:
Miten nii just mä?
Mä oon kyllä alottajan kanssa keskustellut useinkin asioista..enkä mitenkään negatiivisessa mielessä. :O

unhan kysyin vaan..Enkä usko,et ap siitä kysymyksestä loukkaantuu mitenkään.
Anteeks, mun moka sotkin sut johonkin toiseen :hug:

"qwerty"
Voi että jos mulla olisi ihan sama lapsista, tuskin olisin niitä tehnyt ja huolehtinut noin hyvin:D tai olisin edes asunut saman katon alla
Ai SÄ oot HUOLEHTINUT? kuka se aina puhuu ku lapsilla on hyvää hoitajaa, mä otan samppanjaa ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä meen bilettää ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä ryyppään talon toises pääs ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä meen vieraan miehen luo ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä käyn shoppailee ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä en tee ruokaa ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä en ees muista koska viimeks oon siivonnu ku lapsilla hyvää hoitajaa ja siivojaa!

Eli et, SINÄ et ole huolehtinut! vaan luojan kiitos niillä lapsilla taitaa olla oikeasti joku hoitaja joka heistä välittää/huolehtii

mahh
Hyi helvetti millaista saastuttamista! Eikö sua hävetä? Tajuatko sä yhtään, miten paljon sun elämäntyyli tuhlaa luonnonvaroja? Ai niin, mutta eipä se sua kiinnosta että sä tuhoat sun lapsilta puhtaan luonnon.
Oksettavaa.

"rrr"
Alkuperäinen kirjoittaja Täh;25228167:
Miten muksun koulu alkaa vasta 11.30? Käykö se aikuisten koulussa :D
Mulla oli joskus ala-asteen nelosella yhtenä päivänä viikossa koulua klo 11-16 tai jotain sinne päin. Ihan tavallinen koulu oli. Toki tuosta on vuosia aikaa, en tiedä onko noihin jotain sääntöjä nykyisin.

Venakko Milanna
[QUOTE="qwerty";25228197]Ai SÄ oot HUOLEHTINUT? kuka se aina puhuu ku lapsilla on hyvää hoitajaa, mä otan samppanjaa ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä meen bilettää ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä ryyppään talon toises pääs ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä meen vieraan miehen luo ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä käyn shoppailee ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä en tee ruokaa ku lapsilla hyvää hoitajaa, mä en ees muista koska viimeks oon siivonnu ku lapsilla hyvää hoitajaa ja siivojaa!

Eli et, SINÄ et ole huolehtinut! vaan luojan kiitos niillä lapsilla taitaa olla oikeasti joku hoitaja joka heistä välittää/huolehtii[/QUOTE]

Kyllä jos mä haluan johonkin päästä mulla on lapsilla hyvää hoitaja:) ja uskon että täällä jokainen olsii tehnyt samalla tavalla jos olisi mahdollisuus

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;25228362:
Sinähän sen tiedät. Mutta tuntuu että ainakin täällä kertomasi mukaan usein (enkä nyt tarkoita pelkästään bailaamista). Mutta ymmärrän kyllä että on ihmisiä joille ei kotona oleminen maistu niin kuin joillekin toisille.
Kyllä jop akun lopetin strippaminen niin kävin bailamassa 3 kerta viikossa JOPA tai sitten kerran kuukaudessa, nyt en köy raskaana... shoppailemaasa käyn usein ja elokuvisa:D se on mun harrastus

"vieras"
[QUOTE="Manttu";25227618]Onko muita jotka ajattelee, että tästä asiasta tulee vielä aloitus kun asia ei mennytkään kuten Strömsössä...[/QUOTE]

On todellakin :D tää on nähty niin monta kertaa. Veikkaa että Venakko käyttää maksimissaan yhden meno-paluun ja lopout jää käyttämättä joko jonkin tekosyyn varjolla tai siksi että ei tajua mitä oikeastaan ostikaan eikä lentoja saa.

Yhteistyössä