Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25227568]Vittu mikä idiootti[/QUOTE]

ja siks että lippuja ostin:D

jaaa... no ainakin en ole niin idiotti että mula olisi noin pahaa kielenkäyttö kuin sinulla:)

ainakin 22 kpl sain helposti:), mutta en uskalla enempää ota, kun en tiedä pääsenkö, vaikka aina voi antaa vaikka pois. Jos haluat ostaa, niin pitää kiirettä, kun vielä 1t sitten oli 12 000 ostaja:)
Meillä on jo nuo liput ja koodit niiden lunastamseen. Mä vaan sitä mietin että jos 16 000 tyyppiä on lähdössa tietyillä lennoilla tiettyihin paikkoihin niin lentoja ei välttämättä löydykään.

"rrr"
ootko sä käyny muualla,kun Ruotsissa ja Virossa?En ehtinyt Lontoossa edes viikossa käydä kaikkialla,missä olin suunnitellut,mutta hyvä jos sulle riittää 2 päivää :)
Mutta jos tosiaan käy vain ostosreissulla? Kyllä mä ehtisin päivässä tekemään "tarpeelliset" ostokset jos tuollaiseen pikareissuun tulisi tilaisuus. Mieluummin toki vähän pidemmäksi aikaa kerralla. :)

Venakko Milanna
Niin mullekin, siis se Euroopan shoppailureissut- osuus olisi.

Tai siis, olen mäkin sellaisia joskus tehnyt, ja aikeissa tehdä keväällä, mutta ei nyt ihan 22 kertaa sentään :D

Täällä haukutaan kaikki:D

Mä ostin 22 lippua ihan vaan siks, kun jos joku vaikka pääse mun kanssa niin aina on lippuja:), itse en tiedä kuinka monta kerta ehdin, ehkä joka viikko tai ehkä vain kerran kaks:D, mut toivottavasti enemmän kuin kerran ainakin:D.

"rrr"
Meillä on jo nuo liput ja koodit niiden lunastamseen. Mä vaan sitä mietin että jos 16 000 tyyppiä on lähdössa tietyillä lennoilla tiettyihin paikkoihin niin lentoja ei välttämättä löydykään.
Jep, toi oli isoin syy siihen että itse en ostanut lippua. Luultavasti tulen ensi vuonna jossain päin Eurooppaa käymään, mutta kun en osaa varmaksi sanoa aikatauluista jne niin ahdistaisi alkaa etsiä vapaita paikkoja millekään järkeville lennoille, etenkin kun hintaan tulee vielä se ~satanen lisää. Halpalennoilla pääsee samalla hinnalla ilman samaa stressiä.

[QUOTE="rrr";25227585]Mutta jos tosiaan käy vain ostosreissulla? Kyllä mä ehtisin päivässä tekemään "tarpeelliset" ostokset jos tuollaiseen pikareissuun tulisi tilaisuus. Mieluummin toki vähän pidemmäksi aikaa kerralla. :)[/QUOTE]

Mä vähän epäilen onnistumista, ellei sitten satu saamaan lennot suorina aikaisin aamulla ja myöhään illalla.

Venakko Milanna
se vaan tuntu isolta määrältä, todellisuudessa ei ole, kun niitä kohteita on monta mihin voi mennä:), sekä ei ne myy, jos paikkoja ei olisi ollut, eli rauhassa vaan:D

HuPpsiS
Mutta se päiväkoti juttu nauratta:D voin kuvitella jos kaikki naiset olisivat noin tyhmiä ja olisivat vauvan kanssa 3-5v kotona. Täällä Suomessa varmasti olisi aikamoinen pulaa työntekiöistä. Mulle ainakin lapsen teko ei estää työntekoa, eikä työnteko estää lasten tekoa
Voi luoja.
I did not see this coming.
Oon ensimmäistä kertaa Venakon kanssa samaa mieltä.

"rrr"
Mä vähän epäilen onnistumista, ellei sitten satu saamaan lennot suorina aikaisin aamulla ja myöhään illalla.
No luonnollisesti pointti olisi nimenomaan lähteä sinne aikaisin aamulla ja tulla takaisin myöhään illalla? :D
Eipä tuon diilin kautta kyllä nopeasti katsottuna näytä kauheasti olevan suoria lentoja Lontooseen lainkaan, saati sitten niin, että päiväreissussa olisi mitään järkeä.

"Metsänpeikko"
[QUOTE="Manttu";25227618]Onko muita jotka ajattelee, että tästä asiasta tulee vielä aloitus kun asia ei mennytkään kuten Strömsössä...[/QUOTE]

Jostain kumman syystä tuli väkisinkin sama mieleen...

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja kiitti vinkistä;25227740:
Hyvä kun sanoit, itsekin ostin juuri 2 lippua, yhden itselle ja toisen jollekin kaverille.
Olehyvää:D

Mä kerroin lapsile, nyt tuli idea että vien ainakin Disney landiin heidät:), nyt he ovat innoissaan

Yhteistyössä