Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25227815]Mitä jos menisitte vaikka leikkipuistoon tai pelaisitte kimbleä?[/QUOTE] Koko elämäkö on leikkipuisto, koti ja 2+? Joikaisen oma valinta mitä kuka halua tehdä, jos joku halua koko elämää vietää kotona plussalla ja olla n.s. täydellinen äiti tai siihen pyyritä että 2+lta ei tuu haukkuja niin olehyvää vaan, mä elään omilla aivoilla

"just"
no jos 50e tulee, niin on se halpaa, ainakin omasta mielestä, kun mulla tuttu lensi Latviaan ja yks suntaa maksoi 800. Niin ja en mä raskaana halua mennä, mä pelkään sääteilyä:D. Mutta kun synnytän:p, vauvalla on hyvää hoitaja tiedossa:)
Mahtaa olla aika höhlä kaveri... Ei kai kukaan järkevä ihminen maksa Latvian lennosta 800€ yhteen suuntaan...

no,toisille riittää toisille ei :)
Minäkin käyn mieluummin pidemmillä matkoilla, muttei aina ole mahdollisuutta/aikaa lähteä pidemmäksi ajaksi. Itse kävin juuri matkalla, jossa olin perillä 3 yötä. Paikka ei tosin ollut Lontoo. Monessa paikassa ehdin käydä ja ostoksillakin useampaan kertaan. Lontoossa kun olin 10 päivää niin hyvin olisin saanut ostoksia tehtyä ihan yhden päivän aikanakin.

"vieras"
Koko elämäkö on leikkipuisto, koti ja 2+? Joikaisen oma valinta mitä kuka halua tehdä, jos joku halua koko elämää vietää kotona plussalla ja olla n.s. täydellinen äiti tai siihen pyyritä että 2+lta ei tuu haukkuja niin olehyvää vaan, mä elään omilla aivoilla
Sehän suutahti.

Oletko käynyt koskaan leikkipuistossa lapsiesi kanssa? Oletko nähnyt sen ilon ja riemun lapsen silmistä ja hymystä, laskiessaan liukumäkeä alas tai kiikkuessaan kiikussa? Entä oleko käynyt lastesi kanssa pulkkamäessä, se se vasta hauskaa on.

Ei pahalla, mutta et todellakaan ajattele ja elä omilla aivoilla. Sinun elämäsi on tämä kaksplussa-palsta, ja elät meidän muiden palstalaisten kautta elämääsi.

[QUOTE="vieras";25227887]Tässä hieman antia: suksi vittuun lässyttämästä. Sinähän sen parhaiten tiedätkin miten kauan kenelläkin menee shoppailla Lontoossa.[/QUOTE]

Miksi olet noin vihamielinen? Minä nyt vain kirjoitin, että yhdessäkin päivässä ehtii tehdä paljon ostoksia jos haluaa, varsinkin Lontoossa, jossa on helppo ja nopea liikkua esimerkiksi metrolla ja kauppoja on ympäri kaupunkia. En ole missään väittänyt, että ehtisi kiertää kaikki kaupat, mutta ainakin itse olen löytänyt Lontoosta helpommin ja nopeammin ostettavaa kuin esimerkiksi Helsingistä, koska
Lontoossa on enemmän kauppoja.

"vieras"
Miksi olet noin vihamielinen? Minä nyt vain kirjoitin, että yhdessäkin päivässä ehtii tehdä paljon ostoksia jos haluaa, varsinkin Lontoossa, jossa on helppo ja nopea liikkua esimerkiksi metrolla ja kauppoja on ympäri kaupunkia. En ole missään väittänyt, että ehtisi kiertää kaikki kaupat, mutta ainakin itse olen löytänyt Lontoosta helpommin ja nopeammin ostettavaa kuin esimerkiksi Helsingistä, koska
Lontoossa on enemmän kauppoja.
Sinä kirjoitit, että hyvin riittää päivä eli määräsit mikä kenellekin riittää.

Mulle ei riittänyt vuosikaan Lontoossa shoppailuun. Mutta kun tietää mihin menee, niin juu voi päivässä shoppailla... Onko siinä mitään järkeä, sitä en tiedä. Kaiken mitä esim. Oxford Streetillä on, voi nykyään tilata netistä.

Lipuista sen verran, että ostin noita pari kappaletta, kun ne tuli täällä Saksassa myyntiin ja voin sanoa, että saa tosiaan etsiä niitä lentoja ihan urakalla. Mutta jospa sitä pääsisi jossain keväällä pyörähtämään, vaikkapa Madridissa :)

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;25228030:
koko elämä = 2+ ja leikkipuisto

Et ole aikuisiällä käynyt leikkipuistoissa, joten mitä jää..
ei se 2 + ole ainakin mun koko elämää, nyt kun on aika ja on tylsää, voin olla täällä, muuten olen vain iltaisin, päivät mulla on aina täynnä tekemistä

rietas
Miten mä en yllättynyt yhtään, että röppö ja bonaire on taas Milannalle jakamassa noita ah aina niin kannustavia ja positiivisia kommenttejaan... ei mitään henkilökohtaista, eihän? Sattumalta vaan just Milannan ketjussa? ;)

Miten mä en yllättynyt yhtään, että röppö ja bonaire on taas Milannalle jakamassa noita ah aina niin kannustavia ja positiivisia kommenttejaan... ei mitään henkilökohtaista, eihän? Sattumalta vaan just Milannan ketjussa? ;)
Miten nii just mä?
Mä oon kyllä alottajan kanssa keskustellut useinkin asioista..enkä mitenkään negatiivisessa mielessä. :O

unhan kysyin vaan..Enkä usko,et ap siitä kysymyksestä loukkaantuu mitenkään.

"rrr"
Mulle ei riittänyt vuosikaan Lontoossa shoppailuun. Mutta kun tietää mihin menee, niin juu voi päivässä shoppailla... Onko siinä mitään järkeä, sitä en tiedä. Kaiken mitä esim. Oxford Streetillä on, voi nykyään tilata netistä.

Lipuista sen verran, että ostin noita pari kappaletta, kun ne tuli täällä Saksassa myyntiin ja voin sanoa, että saa tosiaan etsiä niitä lentoja ihan urakalla. Mutta jospa sitä pääsisi jossain keväällä pyörähtämään, vaikkapa Madridissa :)
Pointti taisikin jokaisella "Lontooseen päiväksi"-kommentoijalla olla jokseenkin se, että JOS jostain tulisi maaginen tilaisuus lähteä sinne niin, että käytettävissä olisi yksi päivä suurinpiirtein aamusta iltaan, ehtisi siinä tehdä ihan hyvin ostoksia. Itselläni ainakin. :) Mielellään tietysti pidemmäksi aikaa, edes sitten pariksi yöksi.

• Tykkää
Reactions: Akaatti

Yhteistyössä