No ihan miten vaan. Tunnen muutaman oikiksen keskeyttäneen tyypin, eivätkä he kyllä missään itseään ilmoittele oikeustieteen ylioppilaiksi.Minusta on ihme jos et tiennyt.
mutta ovatko he ehdolla presidentiksi?Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227456:No ihan miten vaan. Tunnen muutaman oikiksen keskeyttäneen tyypin, eivätkä he kyllä missään itseään ilmoittele oikeustieteen ylioppilaiksi.
No mä ainakin tajuan sun pointin. Kyllä se munkin mielestä on huvittavaa, jos joku maailman tappiin asti tituleeraa itseään oik.yo:ksi, vaikka on esimerkiksi vuosikymmeniä sitten keskeyttänyt opintonsa. Yleensä oik.yo tai vastaava tulkitaan opiskelijaksi ja nimenomaan parhaillaan opiskelevaksi.Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227456:No ihan miten vaan. Tunnen muutaman oikiksen keskeyttäneen tyypin, eivätkä he kyllä missään itseään ilmoittele oikeustieteen ylioppilaiksi.
Ainahan yliopistossa voi jatkaa, jos haluaa. Jos ei muuten, niin hakemalla uudestaan Emmehän me tiedä mitä nuo ehdokkaat ajattelevat kesken jääneistä opinnoistaan. Tai minä en ainakaan tiedä ja siksi tuo yo. titteli on parempi kuin ei mitään.No mä ainakin tajuan sun pointin. Kyllä se munkin mielestä on huvittavaa, jos joku maailman tappiin asti tituleeraa itseään oik.yo:ksi, vaikka on esimerkiksi vuosikymmeniä sitten keskeyttänyt opintonsa. Yleensä oik.yo tai vastaava tulkitaan opiskelijaksi ja nimenomaan parhaillaan opiskelevaksi.
En tiedä minä vuonna tuli muutos, mutta ainakin aikoinaan yliopistoissa oli sellainen käytäntö, että ylioppilaskunnasta erotaan vain valmistuttaessa. Nykyisin vissiin uusilla opiskelijoilla on jotain rajoituksia, mutta vanhat porskuttaa edelleen vanhoilla säännöillä...Ainahan yliopistossa voi jatkaa, jos haluaa. Jos ei muuten, niin hakemalla uudestaan Emmehän me tiedä mitä nuo ehdokkaat ajattelevat kesken jääneistä opinnoistaan. Tai minä en ainakaan tiedä ja siksi tuo yo. titteli on parempi kuin ei mitään.
nimim. Tekn. yo lopun ikänsäEn tiedä minä vuonna tuli muutos, mutta ainakin aikoinaan yliopistoissa oli sellainen käytäntö, että ylioppilaskunnasta erotaan vain valmistuttaessa. Nykyisin vissiin uusilla opiskelijoilla on jotain rajoituksia, mutta vanhat porskuttaa edelleen vanhoilla säännöillä...
Väyrynen on kokenein, pätevin ja sopivin: joka muuta väittää valehtelee.mitenpä nuori vois olla kokeneempi kuin vanha
ei käy kiistäminen että väykkä on kokenein ja ehkä jopa pätevin, mutta ei tosin taida olla sopivin