Presidenttitentti MTV3 klo 20.00

[QUOTE="vieras";25227428]Paavo Arhinmäki:

"Nato on lähinnä rikkaiden teollisuusmaiden etuja ajava järjestö"

No shit, millainenkohan maa me olemme?[/QUOTE]

muttako Paavo haluais muuttaa Suomen köyhäksi sosialistiseksi maaksi

"vieras"
[QUOTE="vieras";25226950]Jotenkin tuo Lipponen on hitaanoloinen olemukseltaan ja puhetyyliltään. Itseä pelottaisi miten tuollainen henkilö pärjää ulkomailla supliikkiministereiden kanssa jutellessa. [/QUOTE]

Lipposella tuo puhe kuitenkin toimii paljon sukkelammin kuin ajatus.

sivusta
Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö joku;25227456:
No ihan miten vaan. Tunnen muutaman oikiksen keskeyttäneen tyypin, eivätkä he kyllä missään itseään ilmoittele oikeustieteen ylioppilaiksi.
No mä ainakin tajuan sun pointin. Kyllä se munkin mielestä on huvittavaa, jos joku maailman tappiin asti tituleeraa itseään oik.yo:ksi, vaikka on esimerkiksi vuosikymmeniä sitten keskeyttänyt opintonsa. Yleensä oik.yo tai vastaava tulkitaan opiskelijaksi ja nimenomaan parhaillaan opiskelevaksi.

"vieras"
Hyvä kun eurokatastrofin arkkitehtejä, Niinistöä ja Lipposta, hiillostetaan, ikinä en vois äänestää noin idiootteja huru-ukkoja jotka ovat Suomen historian kalleimmat poliitikot.

No mä ainakin tajuan sun pointin. Kyllä se munkin mielestä on huvittavaa, jos joku maailman tappiin asti tituleeraa itseään oik.yo:ksi, vaikka on esimerkiksi vuosikymmeniä sitten keskeyttänyt opintonsa. Yleensä oik.yo tai vastaava tulkitaan opiskelijaksi ja nimenomaan parhaillaan opiskelevaksi.
Ainahan yliopistossa voi jatkaa, jos haluaa. Jos ei muuten, niin hakemalla uudestaan :) Emmehän me tiedä mitä nuo ehdokkaat ajattelevat kesken jääneistä opinnoistaan. Tai minä en ainakaan tiedä ja siksi tuo yo. titteli on parempi kuin ei mitään.

"vieras"
Miks ton Bideen pitää sönköttää kaikkien päälle vaikka sillä ei ole mitään järkevää sanottavaa.

Soini ja Väyrynen puhuu asiaa, Essayah kans ja Arhinmäki hiukkasen.

pwnfv
Ainahan yliopistossa voi jatkaa, jos haluaa. Jos ei muuten, niin hakemalla uudestaan :) Emmehän me tiedä mitä nuo ehdokkaat ajattelevat kesken jääneistä opinnoistaan. Tai minä en ainakaan tiedä ja siksi tuo yo. titteli on parempi kuin ei mitään.
En tiedä minä vuonna tuli muutos, mutta ainakin aikoinaan yliopistoissa oli sellainen käytäntö, että ylioppilaskunnasta erotaan vain valmistuttaessa. Nykyisin vissiin uusilla opiskelijoilla on jotain rajoituksia, mutta vanhat porskuttaa edelleen vanhoilla säännöillä...

En ikinä ehdi
Pääsin seuramaan keskustelua vasta klo 21 lähtien. Voisiko joku kertoa mitä aiheita käsiteltiin ekan tunnin aikana. Nato, Venäjä ja Yhdysvallat tuli tuossa loppupuolella.

"Tietäjä"
[QUOTE="vieras";25226950]

Naiset ainakin stailattu minusta ihan edukseen. Eva Biaudetin tiedoissa pisti silmään että on avovaimo ja neljä lasta. Onkohan tuohon jokin erityinen syy ettei ole naimisissa?[/QUOTE]

Biaudet on ollut naimisissa, mutta eronnut, ja tämä nykyinen kumppani on suht tuore, ei ole siis Evan lasten isä.

"vieras"
[QUOTE="Tietäjä";25228321]Biaudet on ollut naimisissa, mutta eronnut, ja tämä nykyinen kumppani on suht tuore, ei ole siis Evan lasten isä.[/QUOTE]

Kukas niiden lasten isä oikein on?

Yhteistyössä