V
..vtu.
Vieras
Siis erosin noin 5 vuotta sitten exästä. meillä on yhetinen lapsi. exä teki mulle pahoja asioita ja valehteli ja puhu paljon paskaa. no poika sitten halusi muuttaa isälleen kun täytti 12v. nyt mun äiti aiko mennä viikonloppuna sinne. siis mun exälle kattoon meidän poikaa. ja sitä en todellakaan hyväksy. kaiken sen jälkeen mitä exä teki mulle niin kehtaakin. Mulla on sitten uusi mies ja sen kans kaksi lasta. sanoin äidille että jos jalallakaan astuu exälle niin ei näe koskaan muita lastenlapsia ja katkaisen välit lopullisesti. eikö se riitä että se meillä sitä näkee joka toinen viikonloppu? jos exä ois ollu ihan normaali ja ei ois mulle tehny juttuja ja pilannut mainetta ja puhunut paskaa kaikille niin sitten asia olisis eri. mutta jotenkin tuntuu pahalta että äitini kävisi siellä ja kaiken lisäksi se on niin vitun tollo että puhuu mun ja mun uuden perheen asioista exälle mistä exä saa taas lisää puhuttavaa ja sossuun kerrottavaa... ja äitini puolelleen kieroudellaan. olenko kohtuuton jos sanon suoraan vielä että jos menee sinne niin ei nää muita lapsenlapsia ja katkaisen välit ikuisesti poikki? enkä kerro enempää...meni taas niin ilta pilalle