Siis miten kauan tässä vielä menee, että ex-mies antaa minun elää omaa elämää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jansku";23080696]Liia, menikö montakin vuotta ennenkuin exä hellitti? Tuntuu että tämä vaan pahenee ajanmyötä..
Kai se on otettava vaan tiukempi linja. Exällä on vaan raivostuttava tapa jatkaa soittamista ja viestien lähettelyä jos olen kieltäynyt keskustelemasta noista asioista sen kanssa, se saattaa soittaa ja lähettää tekstiviestejä vaikka tunnin putkeen jos en vastaa sille esim että kenen kanssa puhuin.[/QUOTE]
Mikset tee rikosilmoitusta??? Täyttää kevyesti häirinnän tuntomerkit.

Kuulosta kyllä aika hullulta toi sun exä... Käy kyllä sua sääliksi ihan... :/ Eihän tossa voi jatkaa elämää eteenpäin millään. Jos nyt alkaisit seurustelemaan jonkun kanssa niin se sun exäshän olis siellä uuden miehen kimpussa varmaan välittömästi? Kyl mä menisin poliisille tosta asiasta jo...

Eikö tuollaisesta voisi jo tehdä ilmoituksen kotirauhan rikkomisesta? Tuo jatkuva viestittely ja soittelu on häirintää. Eikä eksälläsi ole mitään oikeutta tutkia kotiasi! Ilmoitus poliisille!

...että et poista yhtäkään viestiä puhelimestasi, sillä ne ovat kaikki todisteena miestäsi vastaan. Ja jos olet kotonasi viestien tulemisen aikoihin, se on kotirauhan häirintää ja ahdistelua. Neuvoisin kiireesti poliisin pakeille ja ehkäpä myös neuvotella soskankin kanssa asiasta. Mutta, harmi kyllä, se vain saattaa pahentaa asioita ja ahdistelu/piinaaminen jatkuu... Tsempit! :)

Meillä on nyt 10 vuotta erosta ja musta tuntuu että mun kohtalo on olla yksin koko loppuelämä... Ex piinaa ja vittuilee vieläkin jos mul on joku mies. En vaan kestä sitä yhtään ja hermo menee heti. Yhden miehen kanssa olen vakavammin seurustellut exän jälkeen, mutta ei siitäkään tullut mitään juurikin tuon exän takia... Helpompi olla yksin...

Meillä on erosta 8 vuotta ja kyttää edelleen.Lapsilta tivaa kaikki kotiasiat.Kun asuin omakotitalossa se penkoi ulkoroskiksenkin että mitä sieltä löytyy.
Sisälle se ei enää tule kun uhkasin soittaa poliisit ja sanoin että teen ilmoituksen lastensuojeluun jolloin haet ja palautat lapset sossujen määräämästä paikasta.
Katkaisen aina puhelun kun alkaa asiattomaksi.Ei lopu ikinä tämä häiriköinti ennenkuin kuopuskin on täysi-ikäinen.

siihen touhuun on laitettava stoppi kertaheitolla.Jotenkin vaikuttaa siltä, että te jopa annatte exälle mahdollisuuden tohon kyttäämiseen. Exää ei tarvii päästää kotiinne ja jos sinne änkeytyy, niin eikun rikosilmoitusta tekemään. Ongelmat harvoin ratkeavat karkuun lähtemällä, vaan tilanteeseen on puututtava ja tuotava asia selkeästi esille, että se peli ei vetele. Lapsen isälle ei kuulu teidän uuden kumppanin asiat pätkääkään, mikäli se ei jollain tapaa uhkaa lapsen terveyttä yms.

Minä miehenä en tietysti ihan pysty hahmottamaan tilannettanne, mutta naisilla on yleensä tapana antaa pelolle valta ja sen nää exät yleensä osaa käyttää hyväksi.

[QUOTE="jansku";23081055]Meillä kanssa käy heti kaikki huoneet ja kaapit läpi jos sattuu tytön tuomaan tänne sisälle asti. Oon yrittänyt pitää sen linjan että eksä hakee tytön hoidosta ja vie hoitoon maanantaina, ettei tarttis olla tekemisissä. Mutta joskus senkin on näköjään pakko päästä tekemään tupatarkastus.
En ymmärrä minäkään tuota kavereiden raportoimisvimmaa, tässä eräs kerta olin jutellut baarissa miespuolisen henkilön kanssa, niin seuraavana aamuna eksä meuhkasi oven takana ja yritti ryskiä ovesta läpi..en kyllä uskaltanut avata ovea.
Toivottavasti minäkin löytäisin sen uuden miehen, vaikka tuntuu kyllä ihan mahdottomalta ajatukselta että joku jaksaisi kattoa tämmöstä touhua..[/QUOTE]

Lähestymiskielto tuommoselle jos et tunne olevas turvassa edes kotona.

Kyl sun on tehtävä nyt välittömästi stoppi tolle jutulle. Se sun exä terrorisoi sua lopun elämäs. Et voi ikinä tehdä mitä itse haluat ellet laita sitä aisoihin. Jos muu ei auta niin ei muutakuin poliisille.

Eipä auttanu muu kun lähestymiskielto.3v terrorisoi mun elämää,vaikka oli jo uus akka ja lapsi.
Ei auttanu mikää,soitteli jatkuvasti ja uhkasi tappaa millon mut ja millon uuden mieheni,enkä edes tiedä mistä syystä.Päässä vaan vikaa..
No lopulta alko kiristää yhteisten lapsien kautta,haukku niille mun uutta miestä jne.Hankin lähestymiskiellon ja loppu siihen paikkaan (vaikka en olisi uskonu että siihen hulluu lähetymiskiellot auttais).Harmi vaan ettei lapsiinkaa sen jälkeen pitänyt mitään yhteyttä,parempi kuitenkin näin.

Mulla kans samanlainen tilanne.. mut nyt vähän rauhottunu kun exä löytäny uuden naisen. Saa nähdä mikä sota nousee kun oon ollu lastenvalvojaan nyt yhteydessä tapaamis jutuista, kun en oo tolle sanonu mitään, no saapahan kohta kirjeen postissa että aika on varattu sinne..
Pääsispä vaan erikseen käymään siellä,ei jaksais kyllä kattoo sitä esittämistä kuinka on niin rauhallinen muka eikä mistään hermostu eikä mitään tee. Vaikka todellisuus on jotain ihan muuta.

[QUOTE="vieras";23081330]Ihan oikeesti millanen ihminen tulee sisään penkomaan kaapit?[/QUOTE]

Ja millainen ihminen antaa sen kerta toisensa jälkeen tapahtua? Tässä taitaa olla kyseessä jonkinlainen henkinen riippuvuus-suhde tuosta sekopäästä.

Tämä pomppasi haulla esiin... Onko joku teistä oikeasti tehnyt exästä rikosilmoituksen? Miten se tapahtuu ja oliko apua ja minkälaisia seuraamuksia tuli syytetylle?

Yhteistyössä