P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:En muista mitkä oli silloin fiilikset, ne olotilat ei ole sellaisia mitä haluaa myöhemmin muistella. Tällä hetkellä vaan halveksin ex ukkoani. Tosin pidän huolen ettei muksu sitä tiedä.
Toivotaan sitten että kärsii joku päivä. Elä sinä elämääs vaan sen takia hukkaa! Toivotaan että sun vanhemmat laittaa sun tuntees edelle eikä ole niin paljoa exäsi kanssa tekemisissä.
Alkuperäinen kirjoittaja pt:siis ihan sivuasiaa nyt mutta.... isäpuoli sulla 30v???? :O
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen::| :| kyllä en minäkään olisi pystynyt ymmärtämään jos vanhempani olisivat jatkaneet tavalliseen tapaan exän kanssa meidän eron jälkeen. tosin eipä he ole halunneetkaan sitä kaiken sen jälkeen miten ex mua satutti, asiallisesti kyllä käyttäytyvät, mutta ovat kuitenkin MINUN vanhempiani ja minun tukenani ja lojaaleja minulle. joten :hug: :hug:
niinpä tätä ajan takaa... jos ero olisi ollut jokseenkin normaali niin ei siinä mitään mut kaikki se paska, niin en voi vain hyväksyä äidiltäni sitä :'(
asiahan olisi ihan erilainen jos ero olisi ollut sovullinen. näin meni siskollani ja he ovat keskenäänkin väleissä, joten tullaan näkemään kyllä hänen exäänsä. mutta kyllä vanhempien pitäisi mielestäni ajatella tällaisissa sotkuisissa/likaisissa eroissa lastaan, ei sitä exää. aika hirmuista se on sille satutetulle osapuolella jos omat vanhemmatkin viel kääntää veistä haavassa. :|
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:En muista mitkä oli silloin fiilikset, ne olotilat ei ole sellaisia mitä haluaa myöhemmin muistella. Tällä hetkellä vaan halveksin ex ukkoani. Tosin pidän huolen ettei muksu sitä tiedä.
Toivotaan sitten että kärsii joku päivä. Elä sinä elämääs vaan sen takia hukkaa! Toivotaan että sun vanhemmat laittaa sun tuntees edelle eikä ole niin paljoa exäsi kanssa tekemisissä.
en minäkään halua mustamaalata exää lapsille, mutsini mustamaalaa mulle isää edelleen joten tiedän miltä heistä mahdollisesti tuntuisi. aion kyllä kertoa heille kun ovat aikuisia, mitä tapahtui...
Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:mitenhän mahtaa asiaan suhtautua tuleva miehesi..??
mun exä sai rukkaset myös mun suvulta ja oisin kyllä syystäkin loukkaantunu jos näin ei ois tapahtunut.
senverran kamala oli exä.
asialliset välit toki,ettei ny keskisormee sentään kaupungilla näytellä..
mun mies sai osansa exän vittumaisuudesta ja se ei samankaton alle senkanssa suostus.
enkä minäkään.
pakolliset juhlat missä koko suku on koolla,esim likan rippijuhlat jne. on pakko tulla oleen samassa tilassa ja sen toki kunnialla voi suorittaa,mutta ei kyllä ymmärrä tuollaista mitä fjongan kohdalla on.
rupes oikein ärsyttään!!
ja ihan eri juttu jos on erottu sovussa ja kaikki on ok.
kaikilla näin ei kumminkaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pt:siis ihan sivuasiaa nyt mutta.... isäpuoli sulla 30v???? :O
nyt se on 31v, exä on sitä vuoden vanhempi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Jospa isovanhemat ajattelevat juurikin sitä lasta, nimittäin lastenlasta. Miksi pitäisi ottaa jotain puolia? Sitä en ymmärrä. No ymmärrän jos otetaan niiden vielä lapsia olevien lasten puoli.
Tuo boldattu sopii hyvin myös itse vanhemmille erotilanteeseen ja sen jälkeiseen elämään. Mutta ei siitä sen enempää kun se ei nyt kuulu tähän ketjuun.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Helmat korvissa:Hänhän on äitisi lastenlasten isä![]()
niin on, mutta painotan sitä paskaa mitä mulle teki suhteen ja eron yhteydessä :| mun mielestä tuo ei oo ansainnu mun sukulaisten paapomista. menkööt oman äitinsä luo.
Alkuperäinen kirjoittaja juu jaa ja just:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja pt:siis ihan sivuasiaa nyt mutta.... isäpuoli sulla 30v???? :O
nyt se on 31v, exä on sitä vuoden vanhempi![]()
sun mutsi rakastaa nuoria.....
Alkuperäinen kirjoittaja pervoa:ettei jopa olisi ihastunut sun exään? Oletko miettinyt? Mä en paljon välittäisi olla tuollaisen mutsin kanssa missään tekemisissä, oikeasti.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:miksi?
jottei pidä isäänsä pyhimyksenä :|
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:tottakai lapsenlapsia pitää ajatella, ensisijaisesti kuitenkin niiden vanhempien, mutta onko se lastenlasten ajattelua jos heidän jompaa kumpaa vanhempaa sitten loukataan? asialliset välit on oltava ja jonkinlainen puheyhteys, mutta jos toinen ei pysty enää exänsä kanssa samassa tilassa olemaan niin kyllä vanhempien pitäsi sen verran oman lapsensa tunteita kunnioittaa. onko se puolen ottamista jos haluaa lapsensa onnea eikä halua häntä satuttaa? vai onko teille lasten poika/tyttöystävät tasavertaisia lastenne kanssa sydämessä?
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:niin ja saahan sitä väleissä olla exän kanssa, mutta onko pakko olla kuin parhaat ystävät?
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:mä en hyväksyis jos mun äiti alkais kaveeraa mun exän kanssa ja ymmärrän hyvin mikä fjongaa vituttaa...
Alkuperäinen kirjoittaja erot on peestä:en tiedä erostanne mitään, omastani kylläkin. Munkin äiti jaksoi paapoa exääni pitkään, pisti mun jopa lahjoittamaan säästöni sille erossa "kipurahaa".
Halusin eron koska löi 8kuista lastamme..
Että sellaiselle mulkulle pakotti mut mun säästöt antamaan..
Otan osaa, et ole sinäkään tainnut äiti-arvassa saada kuin lohdutuspalkinnon.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:miksi?
No eiks tuo ole just sitä mustaks maalaamista? Mä en ainakaan haluis tietään mitä mutsi ja faija olis joskus sotineet. Mutta sulla on aikaa siihen että muksus on aikuisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:miksi?
No eiks tuo ole just sitä mustaks maalaamista? Mä en ainakaan haluis tietään mitä mutsi ja faija olis joskus sotineet. Mutta sulla on aikaa siihen että muksus on aikuisia.