Äiti loukkaa mua kaveraamalla exäni kanssa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Musta on kiva että omat vanhemmat ja suku väleissä ex:n kanssa, ja ex tervetullut heille kylään ym. Ihan kamalaa ois jos ne vihaisi ex:ää, vaikka itse en siitä niin aina tykkääkään niin ei niiden kuulu/tarvi sitä inhota.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
:| :| kyllä en minäkään olisi pystynyt ymmärtämään jos vanhempani olisivat jatkaneet tavalliseen tapaan exän kanssa meidän eron jälkeen. tosin eipä he ole halunneetkaan sitä kaiken sen jälkeen miten ex mua satutti, asiallisesti kyllä käyttäytyvät, mutta ovat kuitenkin MINUN vanhempiani ja minun tukenani ja lojaaleja minulle. joten :hug: :hug:

niinpä tätä ajan takaa... jos ero olisi ollut jokseenkin normaali niin ei siinä mitään mut kaikki se paska, niin en voi vain hyväksyä äidiltäni sitä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Miks et saanut? Eikö teillä ole välit kunnossa? (siis isäpuoleen +äitiin)

välit on kunnossa, mutta jompikumpi piti näköjään valita niihin kekkereihin kun ei yhtäaikaa mahduta. eikä muuten ole niin, että olisin ainut hankala tässä kyllä se exä osaa ihan yhtä hyvin aloittaa...

:| :| kyllä en minäkään olisi pystynyt ymmärtämään jos vanhempani olisivat jatkaneet tavalliseen tapaan exän kanssa meidän eron jälkeen. tosin eipä he ole halunneetkaan sitä kaiken sen jälkeen miten ex mua satutti, asiallisesti kyllä käyttäytyvät, mutta ovat kuitenkin MINUN vanhempiani ja minun tukenani ja lojaaleja minulle. joten :hug: :hug:

Minusta on ihanaa että voi muksun kanssa viettää aikaa isänsä vanhempien luona. Että tukivat minuakin eron aikana ja edelleen haluavat viettää aikaa meidän kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

niinpä tätä ajan takaa... jos ero olisi ollut jokseenkin normaali niin ei siinä mitään mut kaikki se paska, niin en voi vain hyväksyä äidiltäni sitä :'(

asiahan olisi ihan erilainen jos ero olisi ollut sovullinen. näin meni siskollani ja he ovat keskenäänkin väleissä, joten tullaan näkemään kyllä hänen exäänsä. mutta kyllä vanhempien pitäisi mielestäni ajatella tällaisissa sotkuisissa/likaisissa eroissa lastaan, ei sitä exää. aika hirmuista se on sille satutetulle osapuolella jos omat vanhemmatkin viel kääntää veistä haavassa. :|

Minusta on ihanaa että voi muksun kanssa viettää aikaa isänsä vanhempien luona. Että tukivat minuakin eron aikana ja edelleen haluavat viettää aikaa meidän kanssa.

teillä on kuitenkin mennyt ero ilman pettämistä, valehtelua, kiristystä, uhkailuja jne?? kyllä se olis aikamoinen isku jos vanhemmat kaveerais viel ihmisen kanssa joka olis satuttanut niin..

Miks et saanut? Eikö teillä ole välit kunnossa? (siis isäpuoleen +äitiin)

välit on kunnossa, mutta jompikumpi piti näköjään valita niihin kekkereihin kun ei yhtäaikaa mahduta. eikä muuten ole niin, että olisin ainut hankala tässä kyllä se exä osaa ihan yhtä hyvin aloittaa...

ok. harmi sinulle. Just tuon takia päätin aikoinani että pystyn julkisissa paikoissa olemaan samaan aikaan. Esim poijan ristiäisiin ei voinut kutsua mummia ja ukkia tai voi mutta mummi ei suostunut tulemaan paikalle jos ukki kutsuttiin. :headwall: Minusta niin väärin jättää oma lapsensa valitesemaan kumman kutsuu. No mies kutsui molemmat vanhempansa ja mummi jätti tulematta.

No erosimme lapsen isän kanssa, kyseinen mummi ei kuule enään meidän elämäämme. Oman hankalan käytöksensä vuoksi.

asiahan olisi ihan erilainen jos ero olisi ollut sovullinen. näin meni siskollani ja he ovat keskenäänkin väleissä, joten tullaan näkemään kyllä hänen exäänsä. mutta kyllä vanhempien pitäisi mielestäni ajatella tällaisissa sotkuisissa/likaisissa eroissa lastaan, ei sitä exää. aika hirmuista se on sille satutetulle osapuolella jos omat vanhemmatkin viel kääntää veistä haavassa. :|

tosi jännää muuten, että kun minun vanhempani erosivat ei ole äitini äiti yksiinkään juhliin kutsunut isääni, ei edes minun syntymäpäivilleni. olen lisäksi hyvin varma, että laittaisi omaan äitiinsä välit poikki jos näin tekisi, vanhempani eivät ole olleet missään tekemisissä kohta 10 vuoteen, äitini toimesta!

teillä on kuitenkin mennyt ero ilman pettämistä, valehtelua, kiristystä, uhkailuja jne?? kyllä se olis aikamoinen isku jos vanhemmat kaveerais viel ihmisen kanssa joka olis satuttanut niin..

kaiken näköistä meidän erossa oli. Harvoin se menee vaan niin että sanotaan kädestä hyvästi ja erotaan.

Ymmärrän kyllä vähän sinun kantaasi. Mutta kannattaa sinunkin katsoa toiselle puolelle.

Ymmärrän kyllä vähän sinun kantaasi. Mutta kannattaa sinunkin katsoa toiselle puolelle.

miten tuossa onnistuisi? mä en vain kykene antamaan anteeksi niitä asioita jotka johti eroon, en kertakaikkisesti pysty. oli niin pahaa mun mielestä :|

Munkin äiti tapaa kutsua neitin isää ja viedä neitin isän uuden avon pojalle lahjoja ja vaatteita ja sellasta.. Hyvähän se vaan on. Vaikkakin oli mua kohtaan väkivaltainen henkisesti sekä fyysisesti ja seuraili ja vainosi ja uhkasi tappaa sekä mut että mun nykyisen miehen. Mutt menneet on menneitä.

kaiken näköistä meidän erossa oli. Harvoin se menee vaan niin että sanotaan kädestä hyvästi ja erotaan.

eli kaikki paska pitää niellä mitä eteen tulee, koska se on aikuismaista. voisi olla aika herttaista istua vanhempien juhlissa ex:n ja ex-ystävän kanssa jotka vuoden verran pelehtivät miun selän takana.. aika karua omilta vanhemmilta tuollainen ajattelemattomuus oman lapsen suhteen.

eli kaikki paska pitää niellä mitä eteen tulee, koska se on aikuismaista. voisi olla aika herttaista istua vanhempien juhlissa ex:n ja ex-ystävän kanssa jotka vuoden verran pelehtivät miun selän takana.. aika karua omilta vanhemmilta tuollainen ajattelemattomuus oman lapsen suhteen.

En niin sanonut.

miten tuossa onnistuisi? mä en vain kykene antamaan anteeksi niitä asioita jotka johti eroon, en kertakaikkisesti pysty. oli niin pahaa mun mielestä :|

Ehkä siihen auttaa vain aika. Sitten kun toisen tekemiset ja olemiset ei enään hatkeuata puoleen tai toiseen niin oikeasti päässyt yli. Ja silloin on hieno fiilis :hug:

Ehkä siihen auttaa vain aika. Sitten kun toisen tekemiset ja olemiset ei enään hatkeuata puoleen tai toiseen niin oikeasti päässyt yli. Ja silloin on hieno fiilis :hug:

no omalta kohdalta sanon etten siitäkään huolimatta haluais exää vaimonsa kanssa mein vanhempien luona nähdä vaik ero onkin jo käsitelty ja elämässä uudet kuviot. hän nyt ei vaan enää mielestäni kuulu meidän kenenkään elämään kuten aikanaan. menneet on todellakin menneitä..

erosta on 3 vuotta ja mä haluan yhä, että se paska saisi kärsiä mahdollisimman paljon. ei mun mielestä ole kärsinyt mitään. tiedätkö miltä tuntuu, kun tahtoo toisen esim sokeutuvan tai menettävän raajansa? niin paskalta sen tekemiset tuntuu minussa, että noita voi verrata siihen jolloin olemme tasoissa. :| tiedän, minussa on paljon vihaa...

No olis piru irti, jos minut jätettäis kutsumatta äidin nykyisen puolison synttäreille ja tilalle otettais eksä. Ihan sama, vaikka oiski esim. lastenlasten isä. Todella törkeää.

erosta on 3 vuotta ja mä haluan yhä, että se paska saisi kärsiä mahdollisimman paljon. ei mun mielestä ole kärsinyt mitään. tiedätkö miltä tuntuu, kun tahtoo toisen esim sokeutuvan tai menettävän raajansa? niin paskalta sen tekemiset tuntuu minussa, että noita voi verrata siihen jolloin olemme tasoissa. :| tiedän, minussa on paljon vihaa...

En muista mitkä oli silloin fiilikset, ne olotilat ei ole sellaisia mitä haluaa myöhemmin muistella. Tällä hetkellä vaan halveksin ex ukkoani. Tosin pidän huolen ettei muksu sitä tiedä.

Toivotaan sitten että kärsii joku päivä. Elä sinä elämääs vaan sen takia hukkaa! Toivotaan että sun vanhemmat laittaa sun tuntees edelle eikä ole niin paljoa exäsi kanssa tekemisissä.

Yhteistyössä