Naamakuva ketju

• Viestiketjun aloittaja Kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
No enpä ole ikinä kuullut, ettei joku haluaisi paksuja hiuksia. :p Usein aika läpinäkyvää se kateus näissä ketjuissa.
Mieluummin kauniit kasvot, nätti vartalo ja vaikka sitten vähän ohuempi kuontalo jos valita sais. Sitäpaitsi halutessaan saa karvoja lisää päähänsä, mutta perusulkonäkö tulee geeneissä.

Itsellä tavallinen hiuksisto; en siis kaipaa lisää.

[QUOTE="vieras";25221909]Mieluummin kauniit kasvot, nätti vartalo ja vaikka sitten vähän ohuempi kuontalo jos valita sais. Sitäpaitsi halutessaan saa karvoja lisää päähänsä, mutta perusulkonäkö tulee geeneissä.

Itsellä tavallinen hiuksisto; en siis kaipaa lisää.[/QUOTE]

krriiik kraak...

[QUOTE="vieras";25221909]Mieluummin kauniit kasvot, nätti vartalo ja vaikka sitten vähän ohuempi kuontalo jos valita sais. Sitäpaitsi halutessaan saa karvoja lisää päähänsä, mutta perusulkonäkö tulee geeneissä.

Itsellä tavallinen hiuksisto; en siis kaipaa lisää.[/QUOTE]

Yhtä lailla nätin vartalon saa kuka tahansa, kun laihduttaa/treenaa tms. ja tavallisetkin kasvot saa meikillä kauniiksi. :) Mä olen tyytyväinen sekä kasvoihini, hiuksiini että pian vartaloonikin (kun olen saavuttanut tavoitepainoni). Yhtä lailla tulee paksu tukka geeneissä, ei pidennykset/lisäkkeet ole lainkaan sama asia. :) Aito on aina aito. Ja on kivaa, kun ei tarvitse paljon laittaa hiuksiaan aamuisin tai käyttää mitään tököttejä, harjaa vaan ja näyttää riittävän hyviltä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä