Kyselkää multa jotain! :D (juujuu, huomioh. olen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis ne oli Empiiriset tutkimusmenetelmät kasvatustieteissä-kurssin tutkimusharjoituksia. Pian mulla alkaa proseminaari.

Okei. Onko aineopinnot ja sivuaineet muuten tehtynä? Mitä sulla muuten on sivuaineina? Mulla itselläni on kasviksen perusopinnot tehtynä, mutten taida liittää niitä kandiin vaan pidän jemmassa, jos teen pedat joskus. :)

Aineopinnot on vähän kesken vielä. Sivuaineina mulla on sosiologiaa ja erityispedagogiikkaa.

Oletko tehnyt nuo sivuaineet jo kokonaan? Mulla on hiukan harkinnassa mistä teen toisen sivuaineen. Pitäisi valita sosiologian, yleisen valtio-opin ja yhteiskuntapolitiikan välillä. Näitä kaikkia olen opiskellut jo jonkin verran. Pitkänä sivuaineena mulla on sukupuolen(nais)tutkimus.

Oletko tehnyt nuo sivuaineet jo kokonaan? Mulla on hiukan harkinnassa mistä teen toisen sivuaineen. Pitäisi valita sosiologian, yleisen valtio-opin ja yhteiskuntapolitiikan välillä. Näitä kaikkia olen opiskellut jo jonkin verran. Pitkänä sivuaineena mulla on sukupuolen(nais)tutkimus.

En läheskään. :D Olen vähän jäljessä aikataulusta.

No, eihän sulla onneksi mikään kiire ole. :) Nuorena opiskelijana kannattaa panostaa myös siihen opiskelijaelämään ja esimerkiksi opiskelijajärjestötoimintaan, jos sellainen yhtään kiinnostaa. ;) Niin minäkin tein ensimmäistä tutkintoa opiskellessani.

Kaikki muu on tosiaan menny vähän opiskelujen edelle. :D En edes kehtaa kertoa, paljonko on opintopisteitä kasassa. :ashamed:

Laitetaas sitten kysymyksiä ajantappamiseks:

-Lempivärisi?
-Kissa vai koira?
-Jos sun pitäis valita joku ruoka, mitä söisit koko loppuelämäs, mikä se ois? (Et sais syödä enää mitään muuta)
-Millaista sun elämä on 10 vuoden päästä?
-Olisitko mielummin ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä?
-Paras vuodenaika?
-Mitä tekisit, jos joku sinulle aiemmin tuntematon mies pyytäisi sinua kahville kaupan kassajonossa?
-Jokin eksoottinen/harvinaisempi taito, jonka haluaisit oppia? (esim lentokoneella lentäminen tms)

:)

Laitetaas sitten kysymyksiä ajantappamiseks:

-Lempivärisi?
-Kissa vai koira?
-Jos sun pitäis valita joku ruoka, mitä söisit koko loppuelämäs, mikä se ois? (Et sais syödä enää mitään muuta)
-Millaista sun elämä on 10 vuoden päästä?
-Olisitko mielummin ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä?
-Paras vuodenaika?
-Mitä tekisit, jos joku sinulle aiemmin tuntematon mies pyytäisi sinua kahville kaupan kassajonossa?
-Jokin eksoottinen/harvinaisempi taito, jonka haluaisit oppia? (esim lentokoneella lentäminen tms)

:)

-Sininen
-Koira
-Äh, vaikea. :D En mä oikeasti osaa vastata. :D
-Toivottavasti mulla on puoliso, lapsia ja hyvä työ.
-Hmm. vaikea sanoa. Ehkä ruma ja fiksu.
-Kesä!
-Menisin totta kai! :D Ja olisin ihmeissäni.
-Ei tule mitään mieleen.

viittaako tämä siihen että netissä kaikki ovat automaattisesti jotenkin feikkejä vai miten?

Ei. :) En mäkään ole. Saa silti olla ärsytyskynnys aika matalalla, jos ärsyyntyy netissä kirjoittelevista ihmisistä niin paljon, että ihan tarjoutuu maksamaan, jos joku lopettaa palstailun. :D Sitä kun voi helposti ignoorata ne epämieluisan nikin viestit ja painaa vaikka rastia, jos liikaa alkaa kyrsimään.

Yhteistyössä