Vastasin jo sinnekin. Juu, aloittelen. Aihetta en ole lyönyt lukkoon.Kysyin jo toisessa ketjussa, muttet vastannut. Teetkö kandia nyt? Mikä on aiheesi?
Eli olet nyt metodikurssilla ja teet siellä noita tutkimuksia harjoitusmielessä?Vastasin jo sinnekin. Juu, aloittelen. Aihetta en ole lyönyt lukkoon.
Joo. Tai kävin sen jo.Eli olet nyt metodikurssilla ja teet siellä noita tutkimuksia harjoitusmielessä?
Kuulostaapa kiinnostavalta -not.Alkuperäinen kirjoittaja Isä;25201272:Tatuoitu jätkä = Huumeita käyttävä sekopää varas, olen kuullut hänestä oikeasti!
Mihin kurssiin nuo tutkimukset sitten liittyvät?Joo. Tai kävin sen jo.
Siis ne oli Empiiriset tutkimusmenetelmät kasvatustieteissä-kurssin tutkimusharjoituksia. Pian mulla alkaa proseminaari.Mihin kurssiin nuo tutkimukset sitten liittyvät?
Okei. Onko aineopinnot ja sivuaineet muuten tehtynä? Mitä sulla muuten on sivuaineina? Mulla itselläni on kasviksen perusopinnot tehtynä, mutten taida liittää niitä kandiin vaan pidän jemmassa, jos teen pedat joskus.Siis ne oli Empiiriset tutkimusmenetelmät kasvatustieteissä-kurssin tutkimusharjoituksia. Pian mulla alkaa proseminaari.
Aineopinnot on vähän kesken vielä. Sivuaineina mulla on sosiologiaa ja erityispedagogiikkaa.Okei. Onko aineopinnot ja sivuaineet muuten tehtynä? Mitä sulla muuten on sivuaineina? Mulla itselläni on kasviksen perusopinnot tehtynä, mutten taida liittää niitä kandiin vaan pidän jemmassa, jos teen pedat joskus.
Oletko tehnyt nuo sivuaineet jo kokonaan? Mulla on hiukan harkinnassa mistä teen toisen sivuaineen. Pitäisi valita sosiologian, yleisen valtio-opin ja yhteiskuntapolitiikan välillä. Näitä kaikkia olen opiskellut jo jonkin verran. Pitkänä sivuaineena mulla on sukupuolen(nais)tutkimus.Aineopinnot on vähän kesken vielä. Sivuaineina mulla on sosiologiaa ja erityispedagogiikkaa.
En läheskään. Olen vähän jäljessä aikataulusta.Oletko tehnyt nuo sivuaineet jo kokonaan? Mulla on hiukan harkinnassa mistä teen toisen sivuaineen. Pitäisi valita sosiologian, yleisen valtio-opin ja yhteiskuntapolitiikan välillä. Näitä kaikkia olen opiskellut jo jonkin verran. Pitkänä sivuaineena mulla on sukupuolen(nais)tutkimus.
No, eihän sulla onneksi mikään kiire ole. Nuorena opiskelijana kannattaa panostaa myös siihen opiskelijaelämään ja esimerkiksi opiskelijajärjestötoimintaan, jos sellainen yhtään kiinnostaa. Niin minäkin tein ensimmäistä tutkintoa opiskellessani.En läheskään. Olen vähän jäljessä aikataulusta.
Kaikki muu on tosiaan menny vähän opiskelujen edelle. En edes kehtaa kertoa, paljonko on opintopisteitä kasassa. :ashamed:No, eihän sulla onneksi mikään kiire ole. Nuorena opiskelijana kannattaa panostaa myös siihen opiskelijaelämään ja esimerkiksi opiskelijajärjestötoimintaan, jos sellainen yhtään kiinnostaa. Niin minäkin tein ensimmäistä tutkintoa opiskellessani.
Niin se pitääkin ottaa. Sulla ei ole mikään kiire valmistua. Kuuluuko teillä muuten monta ja minkäpituista harjoittelua pakollisena koulutukseen?Kaikki muu on tosiaan menny vähän opiskelujen edelle. En edes kehtaa kertoa, paljonko on opintopisteitä kasassa. :ashamed:
Yksi, 2-3kk kestävä.Niin se pitääkin ottaa. Sulla ei ole mikään kiire valmistua. Kuuluuko teillä muuten monta ja minkäpituista harjoittelua pakollisena koulutukseen?
Onko se maisteri- vai kandivaiheessa?Yksi, 2-3kk kestävä.
Suositellaan 2.vuoden lopussa. Mä en tiedä vielä, koska suoritan sen.Onko se maisteri- vai kandivaiheessa?
viittaako tämä siihen että netissä kaikki ovat automaattisesti jotenkin feikkejä vai miten?Mä en tajua, miten joku VOI ottaa palstailun noin tosissaan. Että oikein jaksaisi ärsyyntyä virtuaalipersoonista.
Missä aiot tehdä sen?Suositellaan 2.vuoden lopussa. Mä en tiedä vielä, koska suoritan sen.
-SininenLaitetaas sitten kysymyksiä ajantappamiseks:
-Lempivärisi?
-Kissa vai koira?
-Jos sun pitäis valita joku ruoka, mitä söisit koko loppuelämäs, mikä se ois? (Et sais syödä enää mitään muuta)
-Millaista sun elämä on 10 vuoden päästä?
-Olisitko mielummin ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä?
-Paras vuodenaika?
-Mitä tekisit, jos joku sinulle aiemmin tuntematon mies pyytäisi sinua kahville kaupan kassajonossa?
-Jokin eksoottinen/harvinaisempi taito, jonka haluaisit oppia? (esim lentokoneella lentäminen tms)
Ei. En mäkään ole. Saa silti olla ärsytyskynnys aika matalalla, jos ärsyyntyy netissä kirjoittelevista ihmisistä niin paljon, että ihan tarjoutuu maksamaan, jos joku lopettaa palstailun. Sitä kun voi helposti ignoorata ne epämieluisan nikin viestit ja painaa vaikka rastia, jos liikaa alkaa kyrsimään.viittaako tämä siihen että netissä kaikki ovat automaattisesti jotenkin feikkejä vai miten?
En tiedä vielä.Missä aiot tehdä sen?