Kyselkää multa jotain! :D (juujuu, huomioh. olen)

Aineopinnot on vähän kesken vielä. Sivuaineina mulla on sosiologiaa ja erityispedagogiikkaa.
Oletko tehnyt nuo sivuaineet jo kokonaan? Mulla on hiukan harkinnassa mistä teen toisen sivuaineen. Pitäisi valita sosiologian, yleisen valtio-opin ja yhteiskuntapolitiikan välillä. Näitä kaikkia olen opiskellut jo jonkin verran. Pitkänä sivuaineena mulla on sukupuolen(nais)tutkimus.
 
No, eihän sulla onneksi mikään kiire ole. :) Nuorena opiskelijana kannattaa panostaa myös siihen opiskelijaelämään ja esimerkiksi opiskelijajärjestötoimintaan, jos sellainen yhtään kiinnostaa. ;) Niin minäkin tein ensimmäistä tutkintoa opiskellessani.
Kaikki muu on tosiaan menny vähän opiskelujen edelle. :D En edes kehtaa kertoa, paljonko on opintopisteitä kasassa. :ashamed:
 
Laitetaas sitten kysymyksiä ajantappamiseks:

-Lempivärisi?
-Kissa vai koira?
-Jos sun pitäis valita joku ruoka, mitä söisit koko loppuelämäs, mikä se ois? (Et sais syödä enää mitään muuta)
-Millaista sun elämä on 10 vuoden päästä?
-Olisitko mielummin ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä?
-Paras vuodenaika?
-Mitä tekisit, jos joku sinulle aiemmin tuntematon mies pyytäisi sinua kahville kaupan kassajonossa?
-Jokin eksoottinen/harvinaisempi taito, jonka haluaisit oppia? (esim lentokoneella lentäminen tms)


:)
 
Laitetaas sitten kysymyksiä ajantappamiseks:

-Lempivärisi?
-Kissa vai koira?
-Jos sun pitäis valita joku ruoka, mitä söisit koko loppuelämäs, mikä se ois? (Et sais syödä enää mitään muuta)
-Millaista sun elämä on 10 vuoden päästä?
-Olisitko mielummin ruma ja fiksu vai kaunis ja tyhmä?
-Paras vuodenaika?
-Mitä tekisit, jos joku sinulle aiemmin tuntematon mies pyytäisi sinua kahville kaupan kassajonossa?
-Jokin eksoottinen/harvinaisempi taito, jonka haluaisit oppia? (esim lentokoneella lentäminen tms)


:)
-Sininen
-Koira
-Äh, vaikea. :D En mä oikeasti osaa vastata. :D
-Toivottavasti mulla on puoliso, lapsia ja hyvä työ.
-Hmm. vaikea sanoa. Ehkä ruma ja fiksu.
-Kesä!
-Menisin totta kai! :D Ja olisin ihmeissäni.
-Ei tule mitään mieleen.
 
viittaako tämä siihen että netissä kaikki ovat automaattisesti jotenkin feikkejä vai miten?
Ei. :) En mäkään ole. Saa silti olla ärsytyskynnys aika matalalla, jos ärsyyntyy netissä kirjoittelevista ihmisistä niin paljon, että ihan tarjoutuu maksamaan, jos joku lopettaa palstailun. :D Sitä kun voi helposti ignoorata ne epämieluisan nikin viestit ja painaa vaikka rastia, jos liikaa alkaa kyrsimään.
 

Yhteistyössä