Ootko neitsyt?
Juu, eiköhän se ole tullut jo monesti esille.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko neitsyt?
:::Juu, eiköhän se ole tullut jo monesti esille.![]()
:::nyt äkkiä munaa pilluun ni pääsee siitäki, tosin saattaa mies vähä katsoo ku ikää on jo 22...
1.. Mitä ajattelet lihavista ihmisistä?
2.. onko sulla ajokorttia ja omaa autoa?
3. Millainen kämppä sulla on?
4. Millainen tyyli sulla on? mistä ostat vaatteesi?
5. Tietääkö sun perhe sun "tyttökiinnostuksesta"?
Paljonko sulle pitäisi maksaa että lakkaisit laittamasta huomiota kerjääviä viestejä internetin keskustelupalstoille, pysyvästi, mukaanlukien tämä?
Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.Jaa-a.No ei varmaan edes kovin paljon. Ei tää niin tärkeää mulle ole.
![]()
Minkä vinkit antaisit mulle koskien tätä palstaa? Olen siis uusi palstalainen.
Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.
Mä voisin kans maksaa, että tytsi, ninaTT, Venakko MIlanna ja pari muuta häipyisi.
Miksi sä AINA valvot? Hä?![]()
(Hahaha..)