Kyselkää multa (vaihteeksi) jotain :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytätkö ollenkaan alkoholia? Onko sulla paljon suunnilleen ikäisiäsi kavereita? Ootko koskaan suudellut miestä?

-Käytän silloin tällöin, kun olen baarissa tai viettämässä iltaa kavereiden kanssa. Viikonloppuna menen tupareihin ja siellä juon seuraavan kerran.

-Mulla on paljon kavereita ja aika monta läheistä ystävää. Sekä oman ikäisiä, vanhempia että nuorempia.

-En ole suudellut miestä. Ensisuudelmani koin naisen kanssa enkä ole hänen jälkeensä suudellut ketään.

Oletko hetero, lesbo vai bi-seksuaali? Onko kukaan mies sinusta koskaan kiinnostunut, entä oletko sinä kestään miehestä? Vähän menee nyt uteluksi, anteeksi siitä. Olet kuitenkin aika kokematon ikäiseksesi, se ehkä vähän ihmetyttää. Tiedätkö itse siihen syytä? Jos siis ei mietitä vaan seksin harrastamista.

Oletko hetero, lesbo vai bi-seksuaali? Onko kukaan mies sinusta koskaan kiinnostunut, entä oletko sinä kestään miehestä? Vähän menee nyt uteluksi, anteeksi siitä. Olet kuitenkin aika kokematon ikäiseksesi, se ehkä vähän ihmetyttää. Tiedätkö itse siihen syytä? Jos siis ei mietitä vaan seksin harrastamista.

No luulin olevani hetero, mutta jonkinasteinen bi varmaankin, kun olen kerran ihastunut/tuntenut vetoa naiseen. Kukaan mies ei ole ainakaan tunnustanut olevansa kiinnostunut. Siis seurustelumielessä, toki nyt baareissa lähestytään. Treffeillä olen käynyt kerran, muttei napannut. En tiedä syytä siihen, etten ole ihastunut kuin kerran niin, että on tullut vastakaikua. Olen ollut ihastunut lähinnä varattuihin, liian vanhoihin tai sitten sellaisiin, joilta ei ole tullut vastakaikua. Huonuoa tuuria kai? :) En ihastu helposti ja toisaalta en kauheasti käy esim. baareissa tai muualla, mistä olisin löytänyt.

Toivottavasti niitä ei tulekaan. Ehkä olen jo niin hmm.. paatunut tähän maailmaan, että näen pahuutta kaikkialla.

Asut ilmeisesti jossain kauempana kuin pk- seudulla, harmi :D

Mä olen nähnyt pahuutta lähinnä sellaisissa paikoissa, missä sitä ei olisi osannut odottaa. Netin suhteen en oikein osaa olla kovin varovainen. Muuten pidän vähän liiankin hyvää huolta turvallisuudestani. :D

Juu, asun. :D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä