Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika vajaata ajatella, että jos henkilötasolla joku toivoo kostomielessä toisen kuolemaa, on se silloin moraalisesti oikein laillistaa valtion toteuttamana oikeuden nimissä. Öh?
Musta pedofiileiltä pitäis murskata vehkeet tiiliskivillä. En mä silti sitä lailliseks saatikka yleiseks käytännöks lähtis ajamaan.
Minulla on kysymys, pidätkö enemmän kahvista vai teestä jos vien sinut joku päivä "kahville"?
Teestä.En juo kahvia.
No mikä siinä kasvatustieteessä tökkii??
Itekin opiskelen, niin siksi kiinnostaa![]()
Tämäpä selvä, oli muuten varsin mukava vastaus kun et heti suorilta kieltäytynyt
Enää pitäisi keksiä missä päin suomenmaata olet, sekä missä olisi arvoisesi ruusun terälehdillä katettu paikka juoda teet![]()
En oikein osaa sanoa. Se on ehkä se suurin ongelma, etten tiedä, mitä haluaisin tehdä opiskelujen jälkeen. Tappaa motivaatiota.
Totta. En tiedä opiskeletko soveltavaa vai sitä yleistä, mutta ainakin yleisestä voi valmistua niin monenlaiseen hommaan, että se välillä ärsyttää.
Kannattaa kuitenkin ajatella isosti, eli mitä haaveilet ja sitten vaan ottaa se tavotteeksi pyrkiä siihen. Jos suunnitelmat matkalla muuttuu, niin sitten muuttuu.
Tai sitten vaan hukata itsensä sivuaineisiin joksikin aikaa ja antaa itselleen aikaa miettiä![]()
Pussaillu vielä muiden kuin sen yhden meidän kaikkien tietämän henkilön kans?
Naantalistahan minä.Mikä tahansa kahvila käy.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vähän pihalla;25718852:Siis ootko sä tytsi neitsyt? Minä luulin, että sulla on lapsi...![]()
Ketjua lukematta: Mikä on suurin haaveesi/unelmasi?
Ps. Voisin palkata sinut lapsilleni hoitajaksi![]()
Ei ole (suihkun lisäksi) mitään apuvälineitä. Vrs tätä jo kauhisteli, kun aiheesta keskustelimme.Toisessa ketjussa jo tulin maininneeksi, etten ole myöskään ikinä tunkenut mitään minnekään.
Suihkun avulla tai sormin.
Mulla on joku outo vaihe, kun ei oikein kiinnosta just nyt miehet eikä naiset.Jäi liian paha darra edellisestä(?)
No eipä oikeastaan.Mä olen aika avoin tyyppi. En mä mitään maatajärisyttäviä paljasteluja ole tehnyt. Aika moni muukin puhuu täällä ihan suoraan asioista.