Kyselkää multa (vaihteeksi) jotain :P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika vajaata ajatella, että jos henkilötasolla joku toivoo kostomielessä toisen kuolemaa, on se silloin moraalisesti oikein laillistaa valtion toteuttamana oikeuden nimissä. Öh?

Musta pedofiileiltä pitäis murskata vehkeet tiiliskivillä. En mä silti sitä lailliseks saatikka yleiseks käytännöks lähtis ajamaan.

Mites kemiallinen kastraatio noille pedofiileille?
Sopiiko sun ajatusmaailmaan?

En oikein osaa sanoa. Se on ehkä se suurin ongelma, etten tiedä, mitä haluaisin tehdä opiskelujen jälkeen. Tappaa motivaatiota.

Totta. En tiedä opiskeletko soveltavaa vai sitä yleistä, mutta ainakin yleisestä voi valmistua niin monenlaiseen hommaan, että se välillä ärsyttää.

Kannattaa kuitenkin ajatella isosti, eli mitä haaveilet ja sitten vaan ottaa se tavotteeksi pyrkiä siihen. Jos suunnitelmat matkalla muuttuu, niin sitten muuttuu.

Tai sitten vaan hukata itsensä sivuaineisiin joksikin aikaa ja antaa itselleen aikaa miettiä :)

Totta. En tiedä opiskeletko soveltavaa vai sitä yleistä, mutta ainakin yleisestä voi valmistua niin monenlaiseen hommaan, että se välillä ärsyttää.

Kannattaa kuitenkin ajatella isosti, eli mitä haaveilet ja sitten vaan ottaa se tavotteeksi pyrkiä siihen. Jos suunnitelmat matkalla muuttuu, niin sitten muuttuu.

Tai sitten vaan hukata itsensä sivuaineisiin joksikin aikaa ja antaa itselleen aikaa miettiä :)

Yleistä kasvatustiedettä opiskelen. Sivuaineisiin ajattelinkin nyt keväällä keskittyä.

Ketjua lukematta: Mikä on suurin haaveesi/unelmasi?

Ps. Voisin palkata sinut lapsilleni hoitajaksi :D

Apua, vaikea kysymys. Näiden tyypillisten perhehaaveiden lisäksi haaveilen jonain päivänä julkaisevani kirjan. :)

Kiva. :D Mä itse asiassa haluaisin hoitaa jonkun lapsia, jos saisin riittävästi palkkaa. :D Hoidin serkkujani 2,5kk.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Ja ehkä vähän kiinnostunutkin :) Onko sinulla mitään omia apuvälineitä oman seksuaalisuuden halun tyydyttämiseen? Ja siki piti kysymän kun sanoit tos joku aikaa sitten että naiset on ensi-sijalla jonka kanssa suhteen haluaisit jos haluaisit.

[QUOTE="Utelias";25718998]Ja ehkä vähän kiinnostunutkin :) Onko sinulla mitään omia apuvälineitä oman seksuaalisuuden halun tyydyttämiseen? Ja siki piti kysymän kun sanoit tos joku aikaa sitten että naiset on ensi-sijalla jonka kanssa suhteen haluaisit jos haluaisit.[/QUOTE]

Ei ole (suihkun lisäksi) mitään apuvälineitä. Vrs tätä jo kauhisteli, kun aiheesta keskustelimme. :D Toisessa ketjussa jo tulin maininneeksi, etten ole myöskään ikinä tunkenut mitään minnekään. :D Suihkun avulla tai sormin.

Mulla on joku outo vaihe, kun ei oikein kiinnosta just nyt miehet eikä naiset. :D Jäi liian paha darra edellisestä(?)

Viimeksi muokattu:
Ei ole (suihkun lisäksi) mitään apuvälineitä. Vrs tätä jo kauhisteli, kun aiheesta keskustelimme. :D Toisessa ketjussa jo tulin maininneeksi, etten ole myöskään ikinä tunkenut mitään minnekään. :D Suihkun avulla tai sormin.

Mulla on joku outo vaihe, kun ei oikein kiinnosta just nyt miehet eikä naiset. :D Jäi liian paha darra edellisestä(?)

Eikö sinua haittaa puhua noin avoimesti ja ihan kuvan kanssa? T: yopisto

[QUOTE="Hmmm";25719011]Eikö sinua haittaa puhua noin avoimesti ja ihan kuvan kanssa? T: yopisto[/QUOTE]

No eipä oikeastaan. :D Mä olen aika avoin tyyppi. En mä mitään maatajärisyttäviä paljasteluja ole tehnyt. Aika moni muukin puhuu täällä ihan suoraan asioista.

No eipä oikeastaan. :D Mä olen aika avoin tyyppi. En mä mitään maatajärisyttäviä paljasteluja ole tehnyt. Aika moni muukin puhuu täällä ihan suoraan asioista.

Ilmeisesti sinun osoite ei kuitenkaan ole yleisessä tiedossa? Siinä vaiheessa voisin kyllä huolestua, jos se olisi :)

Olen itsekin irl todella avoin, mutta sillä tavalla voikin vaikuttaa.

Yhteistyössä