Juu, eiköhän se ole tullut jo monesti esille.Ootko neitsyt?
Juu, eiköhän se ole tullut jo monesti esille.Ootko neitsyt?
::: nyt äkkiä munaa pilluun ni pääsee siitäki, tosin saattaa mies vähä katsoo ku ikää on jo 22...Juu, eiköhän se ole tullut jo monesti esille.
99% miehistä on pitäny tota positiivisena. Ei ainakaan negatiivisena. Saas nyt nähdä, meneekö miehelle edes. Mä en sano varmaksi enää mitään.::: nyt äkkiä munaa pilluun ni pääsee siitäki, tosin saattaa mies vähä katsoo ku ikää on jo 22...
1. No en mitään erityistä. Heillä on heikkoutensa, kuten meillä kaikilla. Itsellänikin on ylipainoa.1.. Mitä ajattelet lihavista ihmisistä?
2.. onko sulla ajokorttia ja omaa autoa?
3. Millainen kämppä sulla on?
4. Millainen tyyli sulla on? mistä ostat vaatteesi?
5. Tietääkö sun perhe sun "tyttökiinnostuksesta"?
Jaa-a. No ei varmaan edes kovin paljon. Ei tää niin tärkeää mulle ole.Paljonko sulle pitäisi maksaa että lakkaisit laittamasta huomiota kerjääviä viestejä internetin keskustelupalstoille, pysyvästi, mukaanlukien tämä?
Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.Jaa-a. No ei varmaan edes kovin paljon. Ei tää niin tärkeää mulle ole.
Ei kannata ottaa tätä liian vakavasti. Monet jutut voi pistää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.Minkä vinkit antaisit mulle koskien tätä palstaa? Olen siis uusi palstalainen.
Oletko masokisti vai miksi avasit tän ketjun?Nimeä nyt joku hinta koska musta tuntuu että siinä on mahdollisuus mutuaaliseen tyydytykseen ja hyötyyn. Sinä lakkaat tuhlaamasta kaistaa Internetissä (ykköshyöty) ja palstalaisten aikaa ja sinä saat rahaa johonkin vahajeesuksiin tai mistä nyt sitten itse tykkäätkään. Kunhan sun jeesusteluviestejä ei tarvitse enää täällä katsella niin se on jo rahanarvoista. Vielä kun saat sen keijupöllyn tai mikä sen alias nyt onkaan mukaan niin moni on valmis maksamaan rahaa siitä ettei tarvitse sitä sontaa täällä enää katsella.
Mä en tajua, miten joku VOI ottaa palstailun noin tosissaan. Että oikein jaksaisi ärsyyntyä virtuaalipersoonista.Mä voisin kans maksaa, että tytsi, ninaTT, Venakko MIlanna ja pari muuta häipyisi.
Hauskaa et toi kysymys tulee SULTA. Mä vaan rakastan valvomista. Rauhaa ja hiljaisuutta ja pimeyttä. Yöllä on ihanaa pohtia kaikenlaista.Miksi sä AINA valvot? Hä?
(Hahaha..)