SamaAlkuperäinen kirjoittaja Tönt;25153202:änn yy tee...NYT! :ashamed: :snotty:
Ja nyt mä tajusin että se ei ole "Sisällä itkee pieni TYTTÖPARI"
Mä luulin eppujen: sisällä itke pieni tyttö baarin nurkassa tuo, kun menee: siis älä itke pieni tyttö...
Tämä on turkulainen ajatuspieru: Kaverilla oli joskus ammoin paita, jonka selässä komeili kissa ja sen yläpuolella teksti "ME HUKATTI". Ihmettelin (onneksi itsekseni), onko kyseessä jonkun murreseuran tms. nimi, kun on turun murteella kirjoitettu. Ja mitähän he ovat hukanneet? Ja miksi ihmeessä kissa?
Pouta voi olla pilvinen tai aurinkoinen. Silloin ei vaan sada.Siis mä oon aina luullu et pouta tarkoittaa sitä kun ei oo yhtään pilviä taivaalla? :O
Ja nyt mä tajusin että se ei ole "Sisällä itkee pieni TYTTÖPARI"
Minä luulin että se T:mi tarkoittaa tiimiä.T:mi. Luulin että se on lyhennys nimestä Taimi. Oli siis tosi paljon yrityksiä joiden omistajan etunimi oli Taimi...
Vasta myöhäisellä aikuisiällä sain ymmärrykseeni asian oikein laidan.
Sama täällä. Telkkarista kun oli saanut sen kuvan, että synnytys on just sitä hiki päässä ponnistamista. Mietin, että miten joku voi jaksaa sitä tunti tolkulla. Ajattelin, että ensin menee vedet ja sitten se lapsi jo tuleekin = ruvetaan ponnistamaan .Alkuperäinen kirjoittaja helsinkiläinen;25176040:Minä luulin että se T:mi tarkoittaa tiimiä.
Ja aikuiseksi asti luulin, että synnytys on pelkkää ponnistamista. Vähän siis ihmettelin kertomuksia 10, 15 tai 20 tunnin synnytyksistä... Huh...
Sitten selvisi, että synnytyksessä on eri vaiheita. Ja sitten myöhemmin selvisi edelleen, etteivät ne tunnit kuitenkaan niin leppoisia ole vaikkei olisikaan kokoaikaista ponnistamista...
Eiks miehilläkin sit ole välilihaa? (ON)Luulin pitkään, että väliliha on jokin miehen ruumiinosa, vähän niin kuin esinahka.
Olen nyt kai vähän hidas... Mutta mitä tuo kansallispukuun pukeutunut hlö sitten tarkoittaa?aika vasta älysin mitä tarkoitetaan, kun lehtijutussa puhutaan "kansallispukuun pukeutuneesta henkilöstä".. Mielikuvani oli että henkilö kulkee esimerkiksi Kainuun tai Peräpohjolan tms kansallispuvussa. Tunsin itteni ihan hölmöksi kun hoksasin jutun. Olin jo ihmetellyt että onko kansallispukujen suosio taas nousussa
Manne tekemässä rikoksia.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25189456:Olen nyt kai vähän hidas... Mutta mitä tuo kansallispukuun pukeutunut hlö sitten tarkoittaa?
Ex-avomies ikää tosin 23v sillon joskus, seurustelun alussa ja mies vähän naisten kanssa tekemisissä ainakaan pidemmissä vakisuhteissa, kysyi samaa vuotaako naiset aina hautaan saakka kuukautisvuotoa... juu vuotaa tietysti.Eiii, apua, siis ihanko oikeasti!? . Anteeksi, ei millään pahalla todellakaan!
Itse luulin joskus tokaluokkalaisena että kun menkat alkaa, niin se on sitten yhtä veren tuloa vaihdevuosiin asti 365 pv vuodessa .