M
Mies31vee
Vieras
Ei tuo ole tavallisuutta. Ihanteesi miten tässä kirjoitat on tavallisuutta.
No sitten
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tuo ole tavallisuutta. Ihanteesi miten tässä kirjoitat on tavallisuutta.
No sittenSuhde ei voi minulle kuitenkaan alkaa tavallisuudesta, kumppani on enemmän kuin ystävä, mutta myös ystävä. Jos näen jonkun kaverina tai ystävänä, minun on vaikea teeskennellä että tuntisin jotain enemmän häntä kohtaan.
Mitä oikein tarkoitat? Tottakai arjen pienistä asioista naurava tuntee iloa niistä. Myös viihteen avulla tunnetut tunteet ovat aitoja tunteita. Etkö ole kokenut tunteita lukiessasi hyvää kirjaa tai katsoessasi elokuvaa? Ehkä jopa kuunnellessasi musiikkia?
Ei tavallisuus tarkoita harmautta tai sitä ettei olisi ihastuksia. Tottakai tunnet enemmän kuin ystävyyttä ennen kuin pyydät treffeille. Monesti vielä ensin ihastutaan ja ystävyys kehittyy samalla kuin rakkauskin.No sittenSuhde ei voi minulle kuitenkaan alkaa tavallisuudesta, kumppani on enemmän kuin ystävä, mutta myös ystävä. Jos näen jonkun kaverina tai ystävänä, minun on vaikea teeskennellä että tuntisin jotain enemmän häntä kohtaan.
Naurulle on paikkansa, mutta kaikki periaatteet eivät ole vain naurettavissa pois. Tietty "linja" pitää olla.
Tunteet ylipäätään ovat erittäin tärkeitä totta kai, mutta vilpittömyys ja kunnioitus ja ylipäätään tutustuminen ovat aseitani ensitapaamisessa enemmän kuin varasto hauskoja juttuja tai kopelointi tms.
Sä näköjään olet omasta mielestäsi täydellinen, ehkä jopa liiaksi. Valitettavasti sun käsityksesi täydellisestä näyttää olevan jotain ihan muuta kuin se mitä naiset pitävät täydellisenä.
Millaisena oikein näet muut? Kuinka moni on yllä kuvailemasi kaltainen?
Ei sinun tarkoitus olekaan olla pelimies. Pelimies kikat ovat muutenkin yhden yön seuran etsimistä varten etkä ole sellaista hakemassa.
Tietty tulee arkea, en sitä sano ollenkaan. Mutta perusvire pitäisi itselleni olla jotain muuta kuin "ihminen muiden ihmisten joukossa". En itse vois toisen kanssa ollakaan ellei hän olisi jotenkin muista poikkeava. Sitä ei tietenkään voi kielellä kertoa mitä se on kuin vain vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja samanikäinen nainen;25174467:Hei, kaikki muut vielä ketjussa pörräävät! Oletteko parisuhteessa? Onko ihminen jonka kanssa olette yhdessä vaan "ihminen muiden ihmisten joukossa" vai joku ihan erityinen?
Tuota.. kuinka nopeasti oletat näiden tunteiden tulevan? Tokihan joskus nappaa kertalaakista, mutta joskus vie aikaa huomata, että pitääkin toisesta ihan tosissaan.. tunteet kehittyy monesti ajan kanssa kun oppii tuntemaan toista ja toisen tapoja paremmin. Jokin pieni asia voi laukaista tunteen myöhemmin, vaikka ekalla kertaa ei tuntenutkaan mitään romanttista toista kohtaan. Esim äitini piti isääni eka tapaamisella "nuijana" (omien sanojensa mukaan), mutta sitten parien tanssilava kokemusten ja paremmin tutustumisen jälkeen rakastui. Ovat olleet naimisissa 33v.No sittenSuhde ei voi minulle kuitenkaan alkaa tavallisuudesta, kumppani on enemmän kuin ystävä, mutta myös ystävä. Jos näen jonkun kaverina tai ystävänä, minun on vaikea teeskennellä että tuntisin jotain enemmän häntä kohtaan.
Kyllä perusvireeseen (siis käytännön hoitamiseen) tarvitaan molempien panosta, vaikka toki perusta on itsessä. Olen samaa mieltä ainutlaatuisuudesta, puhun lähinnä millaista dynamiikkaa ainutlaatuisuus minulle henkilöhtaisesti on.
Tietty tulee arkea, en sitä sano ollenkaan. Mutta perusvire pitäisi itselleni olla jotain muuta kuin "ihminen muiden ihmisten joukossa". En itse vois toisen kanssa ollakaan ellei hän olisi jotenkin muista poikkeava. Sitä ei tietenkään voi kielellä kertoa mitä se on kuin vain vähän.
Eikö ihminen yleensä pyri tavallisuuteen ja paljastaa erikoisuutensa suhteessa vasta vähitellen. Lisäksi ihminen voi pitää tavallisena asioita jotka ovat erikoisia ja toisin päin. Kannattaa pyrkiä olemaan oma itsensä silti ottaen huomioon muut, siinä on hyvä ohje. Minä jätän joskus tekemättä joitain asioita kun ajattelen mitä muut siitä ajattelisivat. Voin hyvin lähteä vesisateeseen kaduille tanssimaan lapsen kanssa mutta yksin siihen on tietty kynnys.
Me emme ole puhuneet vielä mitään taustoistasi, nekin voivat vaikuttaa asiaan. Onko sinulla esimerkiksi lapsia? Toiseksi onko sinulla miten paljon aikaa antaa seurustelukumppanillesi ja toisaalta annatko hänelle myös omaa aikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja samanikäinen nainen;25174467:Hei, kaikki muut vielä ketjussa pörräävät! Oletteko parisuhteessa? Onko ihminen jonka kanssa olette yhdessä vaan "ihminen muiden ihmisten joukossa" vai joku ihan erityinen?