Mies firman pikkujouluissa ja lupasi että tulee sieltä suoraan kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Ansku"

Vieras
Nyt ei vastaa puhelimeen vaikka olen soittanut jo monta kertaa. On siis ollut laivalla ja lupasin hakea hänet kotiin kun pääsee satamaan. laiva on kohta satamassa ja ei siis vastaa minulle.
Eipä taida olla kotiin tulossa! V*tuttaa!

En vaan voi käsittää, että tuollaisia miehiä on ilmeisesti vaikka kuinka paljon, ainakin kun täältä lukee näitä juttuja. Ei vastata puhelimeen, vaan ryypätään jossain vuorokausitolkulla. En jaksaisi moista miestä katsoa, v*tuttaisi muakin.

Lähde sinne satamaan miestäsi vastaan kuten sovitte. Ei siellä metelissä välttämättä kännykän soimista kuule. Ihan vielä ei mun mielestä kannata vittuuntua. En mäkään ehkä tajuaisi puhelintani tarkkailla laivalla, jos on kerran sovittu että puoliso tulee hakemaan satamasta, ts. en ymmärrä miksi siitä pitäisi vielä erikseen soitella.

[QUOTE="vieras";25062222]En vaan voi käsittää, että tuollaisia miehiä on ilmeisesti vaikka kuinka paljon, ainakin kun täältä lukee näitä juttuja. Ei vastata puhelimeen, vaan ryypätään jossain vuorokausitolkulla. En jaksaisi moista miestä katsoa, v*tuttaisi muakin.[/QUOTE]
No eihän tuo mies ole vielä edes ehtinyt tehdä mitään kiellettyä!

Ehkä ei vain kuule puhelinta? Mä en usein kaupungilla vaikka kaupassa kuule jos puhelin soi, kun en pidä kamalan kovalla...

Ärsyttävää kyllä, jos joutuu päivystämään, että milloin joutuu lähteä hakemaan.

No luulisi vaikka vilkaisevan puhelintaan kun varmasti tietää että soittelen kun kerran hakemaan olen menossa. Viikkarilla on Turkuun tulossa.
Taidan mennä sinne sitten vaan odottelemaan.

[QUOTE="Ansku";25062253]No luulisi vaikka vilkaisevan puhelintaan kun varmasti tietää että soittelen kun kerran hakemaan olen menossa. Viikkarilla on Turkuun tulossa.
Taidan mennä sinne sitten vaan odottelemaan.[/QUOTE]
Ei kannata luulla. Jos te kerran sovitte että sä haet, niin miehellä ei ehkä käy mielessäkään että pitäisi asiasta vielä erikseen soitella.

Ja etkö sä nimenomaan luvannut odotella satamassa?

Mä menisin vastaan. Ei mullekaan tulis kyl mieleen, et pitäis erikseen vielä puolin tai toisin soitella. Eli itse en kyllä osais siinä metelissä mitään puhelinta vahtia.

Esimerkiksi Helsinki-Tallinna välillä kenttä palaa normaaliksi vasta aika lähellä mannerta eli puhelimessa ei ole laivalla kenttää. Ja tosiaan, mene hyvä nainen vastaan kuten olette sopineet ja vedä herneet nenään siellä, jos et saa yhteyttä mieheen laivan tultua satamaan.

Mullakin viikkarilta tulossa!!:) onkohan samas porukas ollu? Onhan siellä monta pikkujouluporukkaa, mutta ei sitä koskaan tiedä. Ei siellä kuulu puhelin välttämättä:/

Liikaa meteliä, ei kenttää tai akku lopussa. Kärsivällisyyttä. Ukko tulee varmaan aika syyllisen näköisenä kotiin, jos epäilyttäviä on hommaillut. Ellei, niin tutkitaan ensin ja hutkitaan vasta sitten.

[QUOTE="Ansku";25062191]Nyt ei vastaa puhelimeen vaikka olen soittanut jo monta kertaa. On siis ollut laivalla ja lupasin hakea hänet kotiin kun pääsee satamaan. laiva on kohta satamassa ja ei siis vastaa minulle.
Eipä taida olla kotiin tulossa! V*tuttaa![/QUOTE]
Sinulla on harvinaisen paska mies, ansaitseekin mokoma nulju tulla tuomituksi etukäteen :D

Kunhan se sieltä autoon tulee, huuda sille sitten hetki siitä miten paska se on kun ei vastannut sulle puhelimeen. Kiukkua ja mökätä aikasi, niin saadaan aamulla lukea miten " mies karkasi baariin vaikka sen piti tulla kotiin ja .."

• Tykkää
Reactions: Micosa ja emppu75
[QUOTE="vieras";25062348]Kunhan se sieltä autoon tulee, huuda sille sitten hetki siitä miten paska se on kun ei vastannut sulle puhelimeen. Kiukkua ja mökätä aikasi, niin saadaan aamulla lukea miten " mies karkasi baariin vaikka sen piti tulla kotiin ja .."[/QUOTE]

Loistosuunnitelma! kannatetaan.

jahas, onkin se aika vuodesta, et näitä aloituksia satelee taas, ei millään pahalla, ap, historia vain toistaa itseään, ja toistaa... ja toistaa... ja toistaaaaa... mene nyt hyvä immeinen vastaan ja kilise vasta sitten, kun ukkoa ei näy ei kuulu kyytiin =)

yksi kysymys ystävällisessä hengessä, miksi pitää tulla suoraan kotiin pikkujouluista, tähän aikaan illasta, vai alkoivatko jo eilen?? itseäni vituttais tulla kesken illan, jos muutakin mahdollisuutta olisi...

yksi kysymys ystävällisessä hengessä, miksi pitää tulla suoraan kotiin pikkujouluista, tähän aikaan illasta, vai alkoivatko jo eilen?? itseäni vituttais tulla kesken illan, jos muutakin mahdollisuutta olisi...
Aika vähäisellä päättelykyvyllä voidaan todeta bileiden alkaneen jo edellisen vuorokauden puolella risteilyn ollessa kyseessä.

Yhteistyössä