Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

murrr
Se kun muut perheestä voivat nukkua aamulla pitkään ilman herätystä ja miehellä on jotain menoa aikaisin aamusta. Ensin heräät siihen herätyskelloon, sen jälkeen kun onnistuu nukahtamaan uudestaan mies tulee hakemaan vaatteitaan makuuhuoneesta juuri siitä sängyn vierestä. Seuraavan kerran kun on juuri nukahtamaisillaan haetaan taas jotain mikä on unohtunut sinne sängyn viereen. Joka kerralla pitää sulkea ja avata ovi niin että se kolahdus kuuluu. Sitten kun mies on saanut ne vaatteensa päälle ja unohtuneet tavaransa haettua alkaa hirveä kolistelu keittiössä. Vettä juoksetetaan, kaapin ovia availlaan ja suljetaan monet monet kerrat. Sen jälkeen mies on saanut kengät jalkaan ja kävelee pitkin kämppää lattiat tömisten koska aina jotain unohtui ottaa mukaan tai pitää käydä vielä kerran tai kaksikin kertaa juomassa vettä ennen lähtöä. Sitten ulko-ovesta päästään ulos, mutta taas jotain unohtui ja pitää sitäkin kolata monta kertaa edes takas ennen kun pääsee lähtemään.

Tähän mennessä minä olen jo hereillä eikä unta enää tule ja parhaimmassa tapauksessa (ja normaalisti aina) on myös lapset heränneet joita ei saa enää uudestaan unille. Sitten onkin kaikilla tiedossa ihanan väsynyt ja kiukkuinen päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: iipunen ja Dongxi
Ken guru
Se kun muut perheestä voivat nukkua aamulla pitkään ilman herätystä ja miehellä on jotain menoa aikaisin aamusta. Ensin heräät siihen herätyskelloon, sen jälkeen kun onnistuu nukahtamaan uudestaan mies tulee hakemaan vaatteitaan makuuhuoneesta juuri siitä sängyn vierestä. Seuraavan kerran kun on juuri nukahtamaisillaan haetaan taas jotain mikä on unohtunut sinne sängyn viereen. Joka kerralla pitää sulkea ja avata ovi niin että se kolahdus kuuluu. Sitten kun mies on saanut ne vaatteensa päälle ja unohtuneet tavaransa haettua alkaa hirveä kolistelu keittiössä. Vettä juoksetetaan, kaapin ovia availlaan ja suljetaan monet monet kerrat. Sen jälkeen mies on saanut kengät jalkaan ja kävelee pitkin kämppää lattiat tömisten koska aina jotain unohtui ottaa mukaan tai pitää käydä vielä kerran tai kaksikin kertaa juomassa vettä ennen lähtöä. Sitten ulko-ovesta päästään ulos, mutta taas jotain unohtui ja pitää sitäkin kolata monta kertaa edes takas ennen kun pääsee lähtemään.

Tähän mennessä minä olen jo hereillä eikä unta enää tule ja parhaimmassa tapauksessa (ja normaalisti aina) on myös lapset heränneet joita ei saa enää uudestaan unille. Sitten onkin kaikilla tiedossa ihanan väsynyt ja kiukkuinen päivä.
:LOL: Hauskasti kirjoitettu, ja näinhän se menee :D.
 
Harmaja
Se kun ostan kesäkukkia tms. muuta istutettavaa ja jätän ne pihalle odottamaan..visioin mielessäni tietynlaisia asetelmia.Kun olen saanut kaiken sisällä tehtyä ja lähden innosta puhkuen tekemään istutukset valmiiksi niin huomaan että olen jättänyt sen multapussin ostamatta...AAAAA...se siitä!!
 
---
se että oot raahannu kaikki maksamista vaativat laskut töihin mukaan ja kerännyt ne valmiiksi ja verkkopankkiin kirjautuessa huomaat että just TÄNÄÄN se tunnusluvut on menny vanhaks!!! voi luoja miten ottaaki päähän. ja tietenkään sitä uutta tunnuslukutaulukkoa ei ole mailla halmeilla.

nimim. saatto tänään käydä näin...
 
Se, kun kerrankin ajattelet näyttäväsi hyvältä, menomusa korvanapeissa kipität peräpeili heiluen korkkareinesi ison ihmisjoukon läpi ja kuvittelet olevasi catwalkilla - kunnes korko lipeää ja liu-ut mäkihyppyasennossa kieli ulkona ihmisjoukon läpi ja naaman asento on jotakuinkin oman come-facen luokkaa - ja sittenkös ne perkeleet vasta tuijottaakin !!
 
Minun viime aikoijen ärsytys: lehdenhakureissulla olen oikein "edustava" ja AINA joku naapuri tulee vastaan. Oli aamu tai ilta.

Ja se, kun soitat v**** kuudennen kerran jakelupäivystykseen että tilaamani sanomalehti ei taaskaan ole tullut.

Joko sille jakajalle voisi antaa potkut? :kieh:
 
po
Se kun sipulinkuori lähtee pois millin palasina, tai mandariinin kuori.

Se, kun laitat kylpypyyhkeen pyykkiin, etkä vie välittömästi kylppäriin tilalle puhdasta. Seuraavan kerran suihkusta tullessasi joudut loikkimaan alasti vettä valuen liinavaatekaapille.

Se kun edellä kadulla kulkeva alkaakin yhtäkkiä ihmetellä taivasta, näyteikkunaa, elämää yleensä ja sitten melkein törmää siihen taivastelijaan.

Se kun digiboxi on jättänyt tallentamatta viimeiset kolme minuuttia ohjelmasta.

Pienenä oli muuten tosi ärsyttävää, kun lumi meni sisään hihan ja lapasen välistä ja ranne oli ihan jäässä. Samoin oli ärsyttävää kun villalapasiin tarttui lumi sellaisina kokkareina, joiden myötä yksi lapanen painoi kolme kiloa.
 
Hymyk
Aamulehdenjakaja, joka juoksee aamuyöllä porraskäytävässä *tumps tumps tumps tumps* Olen miettinyt jotta jonain aamuyönä työnnän käden postiluukusta kun on kohdalla ja ilmaisen sormimerkein ajatukseni asiasta..
Mun on nyt kommentoitava tätä. Itsekin kyseistä työtä tehneenä voin sanoa, ettei tarkoitus ole ketään herättää, mutta öiseen aikaan ei kuulu muita ääniä jotka lehdenjakajan juoksuaskelia vaimentais ja porraskäytävässä kaikuu, joten ääni kantautuu ja se on vain kestettävä. Ja sormen työntäminen postiluukusta saisi aikaan vain pelästymisen jos sitä kiireessä kerkeis ees huomaan, voi olla että saisit vain lehden sormille ;)
Pistä musaa soimaan yöks tai korvatulpat niin ei häiritse.
Ja mielellään lehdenjakajat jättäis lehdet alakerran postilaatikkoihin jos sellaisia olis kuin ravaisivat portaita ylös ja alas, mutta jos lehden haluaa aamukahvipöytäänsä, ni se on aika pieni haitta sulle.
Töitään ne lehdenjakajat vaan tekevät, kesäisin ja talvisin mitä kurjemmissa olosuhteissa joten ymmärrystä heille ennemmin ja turhat nurinat pois
 
  • Tykkää
Reactions: nokkimus ja Ä92
Se kun sipulinkuori lähtee pois millin palasina, tai mandariinin kuori.

Se, kun laitat kylpypyyhkeen pyykkiin, etkä vie välittömästi kylppäriin tilalle puhdasta. Seuraavan kerran suihkusta tullessasi joudut loikkimaan alasti vettä valuen liinavaatekaapille.

Se kun edellä kadulla kulkeva alkaakin yhtäkkiä ihmetellä taivasta, näyteikkunaa, elämää yleensä ja sitten melkein törmää siihen taivastelijaan.

Se kun digiboxi on jättänyt tallentamatta viimeiset kolme minuuttia ohjelmasta.

Pienenä oli muuten tosi ärsyttävää, kun lumi meni sisään hihan ja lapasen välistä ja ranne oli ihan jäässä. Samoin oli ärsyttävää kun villalapasiin tarttui lumi sellaisina kokkareina, joiden myötä yksi lapanen painoi kolme kiloa.
Minä niiiiin jaan nämä kaikki! Varsinkin tuon, että alastomana pitää hyppelehtiä suihkusta pois pyyhettä hakemaan. Meillä on vielä toinen kylpyhuone sellaisen terassin takana, mikä on talvella ihan kylmää tilaa. Ihanaa.
 
onkoonko
mitä alunperin piti laittamani :D

Se, kun yritykset eivät raaski koskaan vaihtaa jonotusmusiikkiaan!!
Vakuutusyhtiö, huoltoyhtiö, verkko-operaattori, terveyskeskus....vuosi toisensa jälkeen samat 5 biisiä. Jotenkin ei paranna jonotusfiilistä.
 
Se kun muut perheestä voivat nukkua aamulla pitkään ilman herätystä ja miehellä on jotain menoa aikaisin aamusta. Ensin heräät siihen herätyskelloon, sen jälkeen kun onnistuu nukahtamaan uudestaan mies tulee hakemaan vaatteitaan makuuhuoneesta juuri siitä sängyn vierestä. Seuraavan kerran kun on juuri nukahtamaisillaan haetaan taas jotain mikä on unohtunut sinne sängyn viereen. Joka kerralla pitää sulkea ja avata ovi niin että se kolahdus kuuluu. Sitten kun mies on saanut ne vaatteensa päälle ja unohtuneet tavaransa haettua alkaa hirveä kolistelu keittiössä. Vettä juoksetetaan, kaapin ovia availlaan ja suljetaan monet monet kerrat. Sen jälkeen mies on saanut kengät jalkaan ja kävelee pitkin kämppää lattiat tömisten koska aina jotain unohtui ottaa mukaan tai pitää käydä vielä kerran tai kaksikin kertaa juomassa vettä ennen lähtöä. Sitten ulko-ovesta päästään ulos, mutta taas jotain unohtui ja pitää sitäkin kolata monta kertaa edes takas ennen kun pääsee lähtemään.

Tähän mennessä minä olen jo hereillä eikä unta enää tule ja parhaimmassa tapauksessa (ja normaalisti aina) on myös lapset heränneet joita ei saa enää uudestaan unille. Sitten onkin kaikilla tiedossa ihanan väsynyt ja kiukkuinen päivä.
ärsyttävän tutun kuuloista.
 
Viimeksi muokattu:
Ken guru
Mun on nyt kommentoitava tätä. Itsekin kyseistä työtä tehneenä voin sanoa, ettei tarkoitus ole ketään herättää, mutta öiseen aikaan ei kuulu muita ääniä jotka lehdenjakajan juoksuaskelia vaimentais ja porraskäytävässä kaikuu, joten ääni kantautuu ja se on vain kestettävä. Ja sormen työntäminen postiluukusta saisi aikaan vain pelästymisen jos sitä kiireessä kerkeis ees huomaan, voi olla että saisit vain lehden sormille ;)
Pistä musaa soimaan yöks tai korvatulpat niin ei häiritse.
Ja mielellään lehdenjakajat jättäis lehdet alakerran postilaatikkoihin jos sellaisia olis kuin ravaisivat portaita ylös ja alas, mutta jos lehden haluaa aamukahvipöytäänsä, ni se on aika pieni haitta sulle.
Töitään ne lehdenjakajat vaan tekevät, kesäisin ja talvisin mitä kurjemmissa olosuhteissa joten ymmärrystä heille ennemmin ja turhat nurinat pois
Mua ei tämä ei koske, mutta kommentoin vaan, jotta entä jos lehden jakaja laittaisi jalkaan esim. lenkkarit tms. kengät jotka pitää mahdollisimman vähän melua. Asiakaspalveluahan sekin olisi, ja niillä olis helpompi kipitelläkin :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25032045:
Kun bussin ainoa vapaa paikka on paikallisen haisevan juoppohullun vieressä. Suvaitsevaisuutta koetellaan. :saint: Ja ei, en istu siihen.
Parhaimpina aamuina juoppuhullu huomaa, ettet istunut hänen viereensä ja siitä alkaa mölinä. (Koettu on).
 
I
Hillopurkki, kun se ei vaan aukea ja hilloo tarttis saada!!
Tai se HeVI-osaston pikkumuovipussi joka ei vaan aukee!!!

Aamulehdenjakaja, joka juoksee aamuyöllä porraskäytävässä *tumps tumps tumps tumps* Olen miettinyt jotta jonain aamuyönä työnnän käden postiluukusta kun on kohdalla ja ilmaisen sormimerkein ajatukseni asiasta..
...ei meillä siellä oo aikaa ruveta hiipimäänkään. -I-
 

Yhteistyössä