tai kusitipat lapsen jäljiltä...Vesipisarat vessanpöntön istuinosassa.
Tämä on todella ärrrrsyttävää. Ja kun sen aivastuksen tulon huomaa ja samalla tajuaa, että hei, mä en mahda tälle enää mitään, ripsarit menee pilalle just. :kieh:Se, kun on juuri laittanut ripsiväriä, oikein huolella, ja sitten aivastaa.
-Uudet kuviolliset maitopurkit, niiden ansiosta sekoaa mulla laktoositon ja kevytmaito keskenään, oon monta kertaa ajatuksissani antanut tytölle normaalia maitoa kun on pitänyt antaa laktoositonta. Sitten oon ihmetellyt miksi tyttö on maha sekasin ja tajunnut asian :/
-Kun on just siivonnut hiki päässä ja joku muu menee keittää kahvia tai tekee jotain oikein murenevaa leipää itselleen..[/B]. Ja löydänkin sen jälkeen lattialta kilon kahvinpuruja mitkä tarttuu sukkaan ja joka paikkaan ja kaaos alkaa uudestaan
-Kun ottaa näppärästi rikkaimurin käteen ja huomaa että siinä on akku loppu -.-
-Kun ukko jättää vielä monen vuoden kouluttamisen jälkeen sukkansa lojumaan lattialle, eikä vie niitä pois, vaikka muistutan 100kertaa
-Hidastelu ja se että joku jättää aina viimetippaan lähdön jonnekin, että ei missään nimessä ainakaan "etuajassa" saavu paikalle...
Lista olis loputon
Mun hermoille riittää jo se yksi kuorenmurena, joka tipahtaa kulhoon. Ärrrrr.Ärsyttävää on sekin, kun pitää erotella keltuaisin ja valkuaisia ja sitten kaataa sen keltuaisen väärään kuppiin ja keltuainen hajoaa. Eikä kananmunan rikkominen lattiallekaan ole kovin kivaa, se on ällöä siivota pois.
Joo, se väistelee ja kiertelee, eikä sitä saa millään pois. Samoin on inhottavaa, kun (siis jos, enhän minä suklaata syö) puraisee jonkun suklaapatukan foliokäärettä, tulee sellainen inhottava metallinen maku suuhun ja suklaa on pilalla, lopullisesti, mitään ei ole tehtävissä. Ja tarvitaan kriisiapua. Jota ei saa.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25031428:Mun hermoille riittää jo se yksi kuorenmurena, joka tipahtaa kulhoon. Ärrrrr.