Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

paskamutsi
Kun teen ison satsin ruokaa, joka on miedosti maustettua ja vähän mössömäistä, jotta lapsellekin maistuu. Lapsi ei suosu syömään kun 5 teelusikallista ja syön loppuja 3 päivää, koska mies syö lounaan työpaikalla eikä koske illalla enää lämpimään ruokaan.
Nimim. Ei-enää-ikinä-riisi-broileri-kookosmaito-mangovuokaa
 
Mun on nyt kommentoitava tätä. Itsekin kyseistä työtä tehneenä voin sanoa, ettei tarkoitus ole ketään herättää, mutta öiseen aikaan ei kuulu muita ääniä jotka lehdenjakajan juoksuaskelia vaimentais ja porraskäytävässä kaikuu, joten ääni kantautuu ja se on vain kestettävä. Ja sormen työntäminen postiluukusta saisi aikaan vain pelästymisen jos sitä kiireessä kerkeis ees huomaan, voi olla että saisit vain lehden sormille ;)
Pistä musaa soimaan yöks tai korvatulpat niin ei häiritse.
Ja mielellään lehdenjakajat jättäis lehdet alakerran postilaatikkoihin jos sellaisia olis kuin ravaisivat portaita ylös ja alas, mutta jos lehden haluaa aamukahvipöytäänsä, ni se on aika pieni haitta sulle.
Töitään ne lehdenjakajat vaan tekevät, kesäisin ja talvisin mitä kurjemmissa olosuhteissa joten ymmärrystä heille ennemmin ja turhat nurinat pois
pakko kommentoida myös :)

itse kyseistä työtä tekevänä koitan tietenkin liikkua mahdollisimman hiljaa, mutta tosiaan kun yöllä mitään muita ääniä ei kuulu, rappukäytävässä liikkuminen kuulostaa kamalan kovalta.

ja kun on helvetillinen kiire, ei hissiä taloissa, ja kengät sellaiset että pitää pysyä rouheammallakin jäällä pystyssä niin ääntä tulee väkisinkin. taloyhtiölle voi aina pistää aloitetta laatikkoryhmästä alaovella, mieluummin mä ainakin siihen ne lehdet sörkkäisin :D

pahoitteluni silti kaikille jotka minun vuokseni kärsivät =)
 
Se kun olet saanut lapset puettua kurahousuihin/asennettua turvaistuimiin, kuuluu "Äiti, mulla on pissahätä".

Se, kun huomaat että bussi on jo lähdössä pysäkiltä, juokset ehtiäksesi ja näet sen lähtevän ilman sinua.

Se, kun se s****nan bussikuski lähtee päätepysäkiltä ajaakseen metrin punaisiin liikennevaloihin, eikä enää ota sinua kyytiin kun kerran lähti jo pysäkiltä. Siinä sitten ehdit hyvin parin minuutin ajan esitellä tuntemiasi käsimerkkejä niin ilahduttavan asiakaspalveluhenkiselle bussikuskille.

Se, kun joku ihminen ei vaan kerta kaikkiaan tajua huumorintajuasi ja joudut selittämään kaikki vitsisi ja huulenheittosi tosikolle.
 

Yhteistyössä