Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

"huoh"
Ensin taistelet puolikkaan illan mielihalusi kanssa. Otatko mokkaruudun palasen pakkasesta vai et. Sitten päätät ottaa ja keität kahvit. Otat hyvän asennon ja kirjan nokkasi eteen. Kirjaa lukiessa nostat epähuomiossa vinossa sen himoitun mokkaruudun suutasi kohden...ja juuri kun olet haukkaamassa palaista niin se päällinen tipahtaa lattialle!! :/ ja jos kyseessä on herkullinen voileipä niin ainakin ne kurkut tai tomaatti tippuu lattille..
MUlla on vähän samaa.. ensin taistelen pitkään mielihaluni kanssa. Lopulta annan itselleni luvan, ja menen hakemaan pakastimesta Aino-jäätelöä jonka muistan sinne ostaneeni. Ja kun avaat pakastimen kannen, näet jäätelöpurkin, otat sen käteesi.. ja se onkin tyhjä!
Aargh. Mikään ei tässä maailmassa turhauta enempää.

Meilläkin muuten petivaatteiden vaihto on idioottivarma lapsimagneetti yhä edelleen, vaikka nuorimmainen on jo 7v.
 
Joku selittämätön paha haju kotona, jonka syytä ei löydä.

Se ettei ole yhtään kärrykolikkoa ja pitäisi ostaa paljon ruokaa.

Tulitikut on niitä huonoja, jotka ei syty tai katkeaa.
Ihan samat ja tuntuu kaks viimeistä toistuvan joka ikinen kerta! :D

Lisään tähän naapurin joka on niin kiinnostunut meidän elämästä että lyö päätään vähän väliä ikkunaan, kun kuulee auton tulevan pihaan... :LOL:
 
[QUOTE="huoh";25032073]MUlla on vähän samaa.. ensin taistelen pitkään mielihaluni kanssa. Lopulta annan itselleni luvan, ja menen hakemaan pakastimesta Aino-jäätelöä jonka muistan sinne ostaneeni. Ja kun avaat pakastimen kannen, näet jäätelöpurkin, otat sen käteesi.. ja se onkin tyhjä!
Aargh. Mikään ei tässä maailmassa turhauta enempää.

Meilläkin muuten petivaatteiden vaihto on idioottivarma lapsimagneetti yhä edelleen, vaikka nuorimmainen on jo 7v.[/QUOTE]

Meillä tyhjenee keksipaketit jotenkin salaperäisesti. Se on ärsyttävää kun on ottamassa joko itselle herkkua tai tarjoamassa vieraalle kahvin kanssa, ja paketin pohjalla on yksi puolikas Domino ja vähän murusia. Kiitti vaan, aviomies :heart:

Ärsyttävämmän tästä tekee vielä se, että joka kerta kaupassa kun sanon, että otetaanko muutama keksipaketti, mies sanoo että ei tarvi, hän ei syö semmoisia :popcorn:
 
Miä
Se kun muut perheestä voivat nukkua aamulla pitkään ilman herätystä ja miehellä on jotain menoa aikaisin aamusta. Ensin heräät siihen herätyskelloon, sen jälkeen kun onnistuu nukahtamaan uudestaan mies tulee hakemaan vaatteitaan makuuhuoneesta juuri siitä sängyn vierestä. Seuraavan kerran kun on juuri nukahtamaisillaan haetaan taas jotain mikä on unohtunut sinne sängyn viereen. Joka kerralla pitää sulkea ja avata ovi niin että se kolahdus kuuluu. Sitten kun mies on saanut ne vaatteensa päälle ja unohtuneet tavaransa haettua alkaa hirveä kolistelu keittiössä. Vettä juoksetetaan, kaapin ovia availlaan ja suljetaan monet monet kerrat. Sen jälkeen mies on saanut kengät jalkaan ja kävelee pitkin kämppää lattiat tömisten koska aina jotain unohtui ottaa mukaan tai pitää käydä vielä kerran tai kaksikin kertaa juomassa vettä ennen lähtöä. Sitten ulko-ovesta päästään ulos, mutta taas jotain unohtui ja pitää sitäkin kolata monta kertaa edes takas ennen kun pääsee lähtemään.

Tähän mennessä minä olen jo hereillä eikä unta enää tule ja parhaimmassa tapauksessa (ja normaalisti aina) on myös lapset heränneet joita ei saa enää uudestaan unille. Sitten onkin kaikilla tiedossa ihanan väsynyt ja kiukkuinen päivä.
Meillä on vaatehuone makkarin yhteydessä ja makkarin ovi pidetään kiinni ettei kissat revi pyykkejä telineeltä. Mies nousee ja menee vessaan, ovi auki ja kiinni, klonk. Kohta se tulee takasin pukemaan, klonk. Aa, se unohti lämpökerrastonsa, klonk. Nyt sillä on ulkovaatteet päällä mutta pipo on vaatehuoneessa, klonk. Ainiin, puhelin jäi tuohon sängyn viereen, klonk. Ja vihdoin ja viimein, ulko-ovi, klonk :D

Okei, yleensä se ei kyllä ramppaa makkarissa kun on kerran noussut mutta joskus meinaa ärsyttää kun kaveri hyppää kymmenen kertaa keskeyttämässä miun torkkumisen :xmas:
 
Hei joo, ruoasta puheenollen täälä talossa pelataan "nopeet syö hitaat jää ilman" meiningillä.. Jos kaapissa on jotain hyvää (karkkia, suklaata, muuta herkkua) niin säästämään EI kannata alkaa jos haluaa omansa pois.. Kaikki aina häviää johonki!!! Lapset ei niinkään tähän syyllisty mutta mies voi yöllä herätessään huitasta vaikka puolikkaan suklaalevyn hiukopalaksi jos sitä kaappiin on jäänyt...
 
"huoh"
[QUOTE="vieras";25031529]kaukosäädin on lasten jäljiltä hukassa ja pitäisi vaihtaa kanavaa tai lisätä ääntä.haet haet mutta löytyy sitten kun et enää tarvi.

alat katsomaan suomenkielistä ohjelmaa niin juuri silloin lapset alkavat huutamaan ja tappelemaan.

.[/QUOTE]

Just tämän takia mä en katso enää ollenkaan telkkaria. Enkä nyttemmin enää edes dvd-levyjä lasten poissaollessa, koska ryökäleet ovat hävittäneet dvd-soittimen kaken eikä levyvalikosta pääse minnekään ilman sitä. Argh.
 
Tyhjät maitopurkit/voirasiat/leikkelepaketit/mehupurkit/whatever jääkaapissa. Jos se tuote loppuu, niin miksi helv*****ä se TYHJÄ purkki pitää laittaa takasin jääkaappiin???
Minua häiritsee se, kun mies jättää Oivariini-rasiaan sen hiton metalliosan. Se hidastaa mun ruanlaittoa monella sekunnilla kun aina minun pitää repiä se pois.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Tyhjät maitopurkit/voirasiat/leikkelepaketit/mehupurkit/whatever jääkaapissa. Jos se tuote loppuu, niin miksi helv*****ä se TYHJÄ purkki pitää laittaa takasin jääkaappiin???
Joo ja tähän syyllistyy myös herra 10v :mad: (vaikka se osaa mopata ja imuroida käskyttä koko kodin mutta kun se mehu/maitopurkin tyhjänä jättäminen on sinne niin aaargh niin helppoa mutta turhauttavaa )
 
Harmaja Majakka harmaana
Mä ihmettelin jo, että miten tämä ärsytys ei ole jo täällä, mut sitten tajusin, että olen niin vanhanaikainen, että tuskin monikaan enää pannukahvia keittää?

No jokatapauksessa, sapettavaa on se, kun vesi on alkamaisillaan kiehua ja alat lapata niitä kahvinpuruja pannuun, huomaat että ne perhanat loppuivat kesken. Siinä sitten tuli pyllyssä avaamaan uutta pakettia ennenkuin kahvi kiehuu yli, ja yleensä se kiehuu...
 
Mä ihmettelin jo, että miten tämä ärsytys ei ole jo täällä, mut sitten tajusin, että olen niin vanhanaikainen, että tuskin monikaan enää pannukahvia keittää?

No jokatapauksessa, sapettavaa on se, kun vesi on alkamaisillaan kiehua ja alat lapata niitä kahvinpuruja pannuun, huomaat että ne perhanat loppuivat kesken. Siinä sitten tuli pyllyssä avaamaan uutta pakettia ennenkuin kahvi kiehuu yli, ja yleensä se kiehuu...
Keitin aina mökillä mummin opastuksella pannukahvia. Minua ärsytti se, että sain sen aina kiehumaan yli :D
 
Ken guru
Sekin on ärsyttävää, että keittää aamulla itselleen muka hyvät kahvit, mutta kun kävelee kieli pitkällä pannulle, niin huomaa että tippalukko onkin jäänyt kiinni, ja kahvit on pilalla kun ovat lilluneet siinä suodatin osassa liian pitkään, tai jopa tulleet yli.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"jojo"
Sen harvan kerran, kun on juhlafiilis päällä ja ajattelet meikata kaikessa rauhassa, rentoutua samalla ja miettiä vain omia asioitasi, ripsentaivuttaja nipistää kipeästi, kun jäi nahkaa väliin.

Mies ei irrota sukkia pitkiksistä eikä käännä nurin päin mennyttä lahjetta oikein päin ennen vaatteen koneeseen laittoa, joten puljaan märkien vaatemöykkyjen kanssa, kun ne on aika nostaa kuivamaan.

Jääkaappi muka täynnä, mitään ei meinaa mahtua sisään. Tyhjennät kaapista kaiken ylimääräisen ja löydät kolme lautasta, jotka ovat joko tyhjiä tai niillä on lusikallinen syötävää jäljellä, kun mies "ei huomannut" nostaa astioita pois jääkaapista syödessään ne tyhjiksi.

Liian täyteen tumpattu roskis, johon aina ilmaantuu täysi suodatinpussillinen päällimmäiseksi ja minä saan aloittaa aamuni siivoamalla roskiskaapin, kun pussi kaatuu avatessani oven.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
nojoo
Se tunne, kun menet yöllä unenpöpperössä vessaan, mies on jättänyt sen istuinrenkaan ylös ja istahdat - iik! Ensinnäkin kun istahtaa normaalia alemmas (joo, ei se montaa milliä ole, mutta tuntuu kuitenkin siltä, että luulee tipahtavansa pönttöön) ja se jäätävä kylmyyyyyyys...
 
  • Tykkää
Reactions: Eragon ja Ä92
:LOL: Mä' niin peesaan näitä kaikkia!!!
Itsellä tuli mieleen:

1.Se kun aamulla keität sen vakiomääräsi kahvia(esim.4 kuppia) ja kaadat vedet säiliöön ja sitten huomaat että sulla ei ole kahvinpuruja kuin kahteen kuppiin.

2. Se kun olette miehenne kanssa hekumoissa ja kortsua ei löydy mistään.

3. Mies kuka ei tiedä mikä on vessaharja tai saati miten sitä käytetään. Ikinä.

4. Se kun joku istuu bussissa käytävän puolella ja pitää käsveskaansa siinä ikkunan puolella.

5. Kaaharidösäkuskit.

6. Työhönsä kyllästyneet joilla ei ole enää tippaakaan asiakaspalveluhenkeä.

7. Se kun puhelin soi laukussa ja kaivat sitä hulluna ja jumalauta sitä ei löydy mistään!!!! Kun puhelin lakkaa soimasta,toteat puhelimen olevan jossain ihan holleilla ja se sopivasti osuu käteen.

8. Avainten kaivaminen kun kädet on täynnä lapsia/kauppakasseja yms.

9. Ihmiset jotka parkkeeravat niin että vievät tyylillään kolme parkkiruutua yhdellä autolla.

10. Ihmiset/lapset jotka tuijottaa.

11. Peset käsiä vessassa ja huomaat ettet ole muistanut tuoda uutta käsipyyhettä vanhan tilalle ja sitten kuljet liinavaatekaapille kädet märkinä.
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi ja Titi-Uu
Jollain oudolla tavalla tuli tästä ketjusta tosi hyvä mieli :D En olekaan ainoa huono-onninen, jonka omien tain lasten päiväunien aikaan alkaa huutaa joko lehtipuhallin, lumiaura, naapurin porakone, hävittäjin ylilento ym.

Että menee suodatinpussit lyttyyn välillä muillakin.
 

Yhteistyössä