Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

kun on mukavasti peittojen alla lämpimässä, olo on rentoutunut.. ja sitten iskee niin hirveä pissahätä, että rakko on räjähtää. mukava lisä tuohon on vielä, jos pytyllä istuessa tajuaa että ei perkele, pyykit on koneessa !

kun maitoa on aamulla niin vähän, ettet saa aamukaakaotasi


kun kuorit mandariinin ja se ampuu joka hemmetin kerta naamalle



kun lattialle on läikkynyt mehua ja huomaat se vasta, kun sukka tarraa kiinni lattiaan


eritteet wc-pytyn reunalla! ovat ne sitten vettä tai jotain muuta, iskee välitön inho & hankaan kannikkani lähes verille. vaikka kyse olisi vain oman miehen roiskeista...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Dongxi ja Titi-Uu
Menet suihkuun ja suihkun jälkeen otat pyyhkeesi naulasta ja joku toinen perheenjäsen on juuri käyttänyt sitä ja pyyhe on jo valmiiksi märkä ja lytyssä ja lemahtaa kostealle, tietysti ehdit yrittää kuivata hiuksia ennenkuin huomaat tämän.

Mies on löytänyt karkkijemmasi ja kun ajattelet nauttivasi kupin kahvia suklaapatukan kera saat tyytyä pelkkään kahviin ja tod näk maitokin on silloin loppu.

Lataat tiskikoneen ja laitat päälle ja huomaat että vessassa on kaksi kahvimukia siipan jäljiltä....

Olet juuri luutunnut ja kaksi märkää ja rapaista koiraa syöksyy vielä kostealle lattialle...rukkasten tekoon!

Olet lapsen kanssa lähdössä kiireellä ja huomaat että kakaran vaipassa on kilo kakkaa!

Päivät on sekaisin ja huomaat käkkiväsi kelan oven edessä sunnuntaiaamuna huutavan lapsen kera..

Unohdat avata vesihanan kun laitat tiski- tai pyykkikoneen päälle - iki-ihanat kuivapesut :D

Neuvolassa huomaat neuvolakortin jääneen kotiin

Heijastimettomat jalankulkijat - tarvitsen jo tahdistimen tämän vuoksi ;D
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25032691:
kun on mukavasti peittojen alla lämpimässä, olo on rentoutunut.. ja sitten iskee niin hirveä pissahätä, että rakko on räjähtää. mukava lisä tuohon on vielä, jos pytyllä istuessa tajuaa että ei perkele, pyykit on koneessa !

kun maitoa on aamulla niin vähän, ettet saa aamukaakaotasi

kun kuorit mandariinin ja se ampuu joka hemmetin kerta naamalle
Siis mähän teen niin, että varaan viimeiset maidot mulle kahvimaidoksi. Sanon vaan, että nyt ei sitten muuten ole teille enää maitoa juotavaksi :D. Ja juu, ihan tosissaan ja varmasti teen tuon jos maitoa on enää tilkka jäljellä. Mun on pakko!!! saada aamukahvit, maidolla. Se on kaikkien etu :xmas:.
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Siis mähän teen niin, että varaan viimeiset maidot mulle kahvimaidoksi. Sanon vaan, että nyt ei sitten muuten ole teille enää maitoa juotavaksi :D. Ja juu, ihan tosissaan ja varmasti teen tuon jos maitoa on enää tilkka jäljellä. Mun on pakko!!! saada aamukahvit, maidolla. Se on kaikkien etu :xmas:.
sullon mun luonto.. ja se kyllä tuntee "perskarvoissaan" jos menee juomaan kahvimaidot
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja Pinki
"äippä"
Se kun syöttää tavallisella pikkulusikalla lasta isosta pilttipurkista, varsi on liian lyhyt ja siksi se varsi ja sormet ovat piltissä syöttämisen jälkeen

Isot kierrekorkilliset NAN2 purkit! Ensinnäkään niitä ei saa koskaan tyhjäksi kun se reikä on väärässä paikassa ja toiseksi kun yrittää huuhdella niitä jotta saisi purkin paperikeräyslaatikkoon niin se huuhteluvesi ei tule sieltä ulos kokonaan eikä purkki puhdistu millään ja sitten se löyhkää siellä paperikeräyskorissa!!
 
"jojo"
Lisään listaan lähtevän anopin. Tarkoitan sitä, että anoppi sanoo kylässä ollessaan, että "minä tästä lähdenkin" tai "nyt mun täytyy jo lähteä" ja hän alkaa elehtiä kuin lähteäkseen. Mutta ei lähde. Hokee vain sitä hemmetin lähtemistään.

Mun puolesta siis anoppi saa kyläillä pitkäänkin, mutta pitäisi sitten suunsa kiinni asiasta kunnes oikeasti aikoo poistua. Mä ehdin orientoitua jo johonkin hommaan, jonka voisin tehdä anopin lähdettyä, mutta lopulta sitä aikaa ei sitten sen jahkaamisen jälkeen jääkään ja mua alkaa ärsyttää. Kylässä joko ollaan tai ei olla, mutta päättäisi, herran tähden.

Toinen ärsyttävä juttu on sukulainen, joka tulee käymään vain, kun tarvitsee jotain. Ärsyttävintä on mun oma saamattomuuteni sanoa, ettei tarvitse tulla kerjäämään mitään. Tosin miehen kanssa saa jotain iloa siitä, että yrittää ennakkoon arvata, mitä tämä sukulainen seuraavaksi on vailla. Ilmaiseksi, tietenkin.

Oli ärsyttävä juttu mikä vaan, tämä helpottaa: http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja moekoe
heX
Mun on nyt kommentoitava tätä. Itsekin kyseistä työtä tehneenä voin sanoa, ettei tarkoitus ole ketään herättää, mutta öiseen aikaan ei kuulu muita ääniä jotka lehdenjakajan juoksuaskelia vaimentais ja porraskäytävässä kaikuu, joten ääni kantautuu ja se on vain kestettävä. Ja sormen työntäminen postiluukusta saisi aikaan vain pelästymisen jos sitä kiireessä kerkeis ees huomaan, voi olla että saisit vain lehden sormille ;)
Pistä musaa soimaan yöks tai korvatulpat niin ei häiritse.
Ja mielellään lehdenjakajat jättäis lehdet alakerran postilaatikkoihin jos sellaisia olis kuin ravaisivat portaita ylös ja alas, mutta jos lehden haluaa aamukahvipöytäänsä, ni se on aika pieni haitta sulle.
Töitään ne lehdenjakajat vaan tekevät, kesäisin ja talvisin mitä kurjemmissa olosuhteissa joten ymmärrystä heille ennemmin ja turhat nurinat pois
Se kun kerrot jonkun ärsytyksen aiheesi, joku kokee välttämätöntä tarvetta tulla kertomaan miksi sen asian ei pitäisi sinua ärsyttää. ;)

Se kun ripustat pyykkejä kuivumaan, ja AINA joku juuri pesty sukka tmv tipahtaa lattialle joko koneesta otettaessa tai sitten kun se on jo ripustettu narulle. ARGH.
 
tuli ekana mieleen
-Avaimet tai kännykkä on aina siinä laukun viimeisessä taskussa mistä etsit. Vahngossakaan käsi ei osu ekana sinne taskuun missä ne on.
-Vituttaa kun koko ajan on paha siivo kun laitettiin koira. Tai no ei koira vituta vaan se kun ei saa itestään irti siivota useammin.
-Tuut töiden jälkeen kotiin ja kekarat on aamulla jättäneet sen viimesen maitopurkin pöydälle happanemaan aamulla lähtiessään.
 
"vieras"
Se, että kissa oksentaa aina karvalankamatolle, ei koskaan keittiön laattalattialle.

Se, että neuvolan puhelinaika on vain 30 minuuttia päivässä, ja sen muistaa aina 10 minuuttia ennen ajan loppumista...Sitten soittaa monta kertaa sen kymmenen minuutin aikana, ja numero on varattu koko ajan.
 
vrs
Kahvikuppiin jätetty kahvitilkka, jonka huomaa vasta, kun se jo syöksyy kohti puhtaita vaatteita/mattoa.

Se, kun haluat olla "kiva mutsi" ja menet kylppäriin lasten kanssa sormivärimaalaamaan. Jollain mystisellä taidolla esikoinen saa AINA sitä väriä silmään/korvaan/nenään ja vetää kamalat hepulit. "Ensiapua" antaessani huomaa juniori haukkana äidin huomion herpaantuneen, lätkähtää maate maalaukselleen, kierii ja lähtee kauheaa kyyttiä karkuun. Kamalin on se hetki, kun näet smurffinsinisen 1v10kk:n syöksyvän olohuoneen valkoista mattoa kohti ja tajuat, ettei mitään enää ole tehtävissä.

Umpisolmu pyamahousuissa ja kamala aamupissahätä.

Kosketusnäyttöpuhelin. Need I say more?

Se, kun vuosia olet syyttänyt liikakiloistasi "rikkinäistä" vaakaa ja mies menee ja ostaa uuden.
 
  • Tykkää
Reactions: emeleia
Lapset ostoskärryissä tai kassojen lastauslevyllä (ERITTÄIN ärsyttävää ja suoraan sieltä ja syvältä ja YÄK). Mainoskatkojen määrä ja pituus. Vauvan päikkärit katkaiseva vaippaylläri pitkän nukutusrupeaman päätteeksi. Tekemättömien asioiden määrä ei ole suhteessa aikaan tai tekemisen haluun. Hiekka lattialla yhdistettynä paljaisiin jalkoihin. Lakanan helma ei pysy petarin alla. Imurin pölypussi on aina täynnä. Irronneita hiuksia on kaikkialla. Nypityt kulmakarvat ovat entisellään kahden päivän päästä. Autoilijat, jotka eivät käytä vilkkua. Autoilijat, jotka vilkuttavat väärin. Lapsiparkkeja käyttävät möhömahaukkelit. Siniset jouluvalot... Onhan noita. Ihminen muka sopeutuva.
 
aaaaargh
kauhee pissa/kakkahätä autoreissulla ja stoppaatte huoltsikalle vessaan, kauheella kiireellä housut alas ja ihana euforian tunne kun saa tarpeensa tehtyä...kunnes huomaat, että vessapaperitelineessä on tyhjä hylsy.. ja tietenkin just sillon kun on tullut joku hirvee tahmakakka, eikä kopissa ole edes sitä pillupuhelinta..muutaman kerran on käynyt näin ja ei oo kovin kivaa..varsinkaan jos kyseisessä käymälässä ei ole yhtään muita ihmisiä, joilta voisit ystävällisesti pyytää oven alata paperitukkoa.
 
Kun olet paistanut muutaman kananmunan ja ajattelet syöväsi ne vielä ennen kuin hilpaiset illaksi töihin, niin mies perkules vetää hyvällä halulla voikkaria, ja mitä on niiden päällä, ne saakurin paistetut munat.

Kun menet ovesta ulos, sillä siunaamalla sekunilla älyät, että avaimet jäi pöydälle, no ei hätiä mitiä, kilautanpa miehelletöihin, että voinko hakea siltä avaimen, no voi perkule, puhelinkin jäi pöydälle.
Tuli sitten kiipeilykeikka.

Näissä aina ärsyttävintä on se ahaa-hetki kun tajuaa jonkin olevan pielessä.
 
Hillitön ketju, samaistun melkein kaikkiin ärsytyksen aiheisiin. |O

Entäs nää:

Kun hakee juotavaa keittiöstä, tekee jotain muuta nopeasti siinä samalla ja kun on päässyt takaisin olohuoneeseen TV:n ääreen niin huomaa että se lasi jäi keittiöön tiskipöydälle.

Kun avaa WC-pöntön kannen liian voimalla ja se putoaa takaisin just ko on istumassa.

Se kun lipastonlaatikkoon sulloo tavaraa ja kuulee miten jotain tipahtaa laatikoiden ja takalevyn väliin...

Kun joku istuu linja-autossa käytävänpuoleiselle paikalle vaikka ikkunanpuoleinen on vapaana - tämä ärsyttää varsinkin jos bussissa on paljon väkeä ja vähän istumapaikkoja.
Eihän se ole suuri vaiva kysyä että anteeksi saanko istua, mutta helpompaa olis istua siihen viereen eikä hiissautua siitä ohi sinne ikkunapaikalle.

Kun puoliso alkaa kuorsata kun ite ei oo vielä nukahtanu, sitten ei saa unta kuorsaukselta.
 
yrmy
Olet muutama päivä sitten siirtänyt hellan kolostaan ja pessyt sekä hellan ulkopuolen että sen kolon ynnä lattian hellan alta. Kokatessasi roiskautat kastiketta hellan ja seinän väliin. Siirrä se rometto taas ja heilu luutuinesi...
 
niisk
Niiskuttavat ihmiset! Varsinkin talvella busseissa lähdetään kai ilman nenäliinaa liikenteeseen tai sitten sitä ei vaan jakseta käyttää. Sitten voikin viihdyttää kanssamatkustajia rään niiskuttamisella joka toinen sekunti.
 
Niiskuttavat ihmiset! Varsinkin talvella busseissa lähdetään kai ilman nenäliinaa liikenteeseen tai sitten sitä ei vaan jakseta käyttää. Sitten voikin viihdyttää kanssamatkustajia rään niiskuttamisella joka toinen sekunti.
Ja tämä ärsyttää vielä enemmän kun istut hiljaisessa luokassa/auditoriossa tekemässä tenttiä ja pitäis keskittyä. Tekis mieli huutaa että EIKÖ AIKUINEN IHMINEN OIKEASTI OSAA NIISTÄÄ NENÄÄNSÄ!!!!

Tänään keitin päivällä itselleni kupposen kahvia...ja pannussa oli vettä edellisen keittäjän jäljiltä :headwall:
 
"mellan"
[QUOTE="jojo";25032853]Lisään listaan lähtevän anopin. Tarkoitan sitä, että anoppi sanoo kylässä ollessaan, että "minä tästä lähdenkin" tai "nyt mun täytyy jo lähteä" ja hän alkaa elehtiä kuin lähteäkseen. Mutta ei lähde. Hokee vain sitä hemmetin lähtemistään.

Mun puolesta siis anoppi saa kyläillä pitkäänkin, mutta pitäisi sitten suunsa kiinni asiasta kunnes oikeasti aikoo poistua. Mä ehdin orientoitua jo johonkin hommaan, jonka voisin tehdä anopin lähdettyä, mutta lopulta sitä aikaa ei sitten sen jahkaamisen jälkeen jääkään ja mua alkaa ärsyttää. Kylässä joko ollaan tai ei olla, mutta päättäisi, herran tähden.

Toinen ärsyttävä juttu on sukulainen, joka tulee käymään vain, kun tarvitsee jotain. Ärsyttävintä on mun oma saamattomuuteni sanoa, ettei tarvitse tulla kerjäämään mitään. Tosin miehen kanssa saa jotain iloa siitä, että yrittää ennakkoon arvata, mitä tämä sukulainen seuraavaksi on vailla. Ilmaiseksi, tietenkin.

Oli ärsyttävä juttu mikä vaan, tämä helpottaa: Ismo Alanko Säätiö - Vittu kun vituttaa - YouTube[/QUOTE]


tästä tuli mieleen tytön ristiäiset. Vieraita oli lähemmäs 50 ja ajattelin että ehdin seurustella heidän kanssa kun pappi on lähteny. Pappi vaan totesi, ettei hänellä ole kiirettä minnekään, vaimo vaan odottaa kotona ruuan kanssa. Pappi istui sitten lopulta reilu kaksi tuntia ja kun vieraat alkoi jo tehdä lähtöä jätin papin isovanhempien seuraan että ehtisin edes muutaman sanan vaihtaa muidenkin kanssa. Sillon pikkusen ärsytti
 
vier
Se tunne, kun menet yöllä unenpöpperössä vessaan, mies on jättänyt sen istuinrenkaan ylös ja istahdat - iik! Ensinnäkin kun istahtaa normaalia alemmas (joo, ei se montaa milliä ole, mutta tuntuu kuitenkin siltä, että luulee tipahtavansa pönttöön) ja se jäätävä kylmyyyyyyys...

Yön pimeydessä/
lämmin majava kohtaa/
hyisen posliinin


Omistan tämän haikun teille kaikille
 

Yhteistyössä