Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

-Uudet kuviolliset maitopurkit, niiden ansiosta sekoaa mulla laktoositon ja kevytmaito keskenään, oon monta kertaa ajatuksissani antanut tytölle normaalia maitoa kun on pitänyt antaa laktoositonta. Sitten oon ihmetellyt miksi tyttö on maha sekasin ja tajunnut asian :/

-Kun on just siivonnut hiki päässä ja joku muu menee keittää kahvia tai tekee jotain oikein murenevaa leipää itselleen... Ja löydänkin sen jälkeen lattialta kilon kahvinpuruja mitkä tarttuu sukkaan ja joka paikkaan ja kaaos alkaa uudestaan :D

-Kun ottaa näppärästi rikkaimurin käteen ja huomaa että siinä on akku loppu -.-

-Kun ukko jättää vielä monen vuoden kouluttamisen jälkeen sukkansa lojumaan lattialle, eikä vie niitä pois, vaikka muistutan 100kertaa :D

-Hidastelu ja se että joku jättää aina viimetippaan lähdön jonnekin, että ei missään nimessä ainakaan "etuajassa" saavu paikalle...

Lista olis loputon :D
 
"omena"
Se kun juuri sinä aamuna, jolloin sais nukkua pitkään, herää puoli kuudelta pissahätään/naapurin itkevään vauvaan/omaan vauvaan eikä saa unta enää. Ja just kun ehkä nukahtais kuitenkin, alkaa mies touhuta jotain salikamojaan kassiin, kun ei voinut laittaa niitä illalla valmiiksi |O
 
"aapeli"
"Avataan tästä" - ne samperin repäisy-jutut eivät vaan koskaan toimi! Aina revin niitä pusseja/pakkauksia kynsin ja hampain auki, eikä ne vaan aukea! Lopulta raivon kanssa etsin saksia, jotka luultavasti eivät ole paikallaan ja raivo vaan kasvaa.

Sähkölaitteet jotka eivät toimi (ei tarvi olla kun johto irti seinästä) tai joita en osaa käyttää. Menee hermot parin sekunnin yrittämisen jälkeen. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Ken guru
-Uudet kuviolliset maitopurkit, niiden ansiosta sekoaa mulla laktoositon ja kevytmaito keskenään, oon monta kertaa ajatuksissani antanut tytölle normaalia maitoa kun on pitänyt antaa laktoositonta. Sitten oon ihmetellyt miksi tyttö on maha sekasin ja tajunnut asian :/

-Kun on just siivonnut hiki päässä ja joku muu menee keittää kahvia tai tekee jotain oikein murenevaa leipää itselleen..[/B]. Ja löydänkin sen jälkeen lattialta kilon kahvinpuruja mitkä tarttuu sukkaan ja joka paikkaan ja kaaos alkaa uudestaan :D

-Kun ottaa näppärästi rikkaimurin käteen ja huomaa että siinä on akku loppu -.-

-Kun ukko jättää vielä monen vuoden kouluttamisen jälkeen sukkansa lojumaan lattialle, eikä vie niitä pois, vaikka muistutan 100kertaa :D

-Hidastelu ja se että joku jättää aina viimetippaan lähdön jonnekin, että ei missään nimessä ainakaan "etuajassa" saavu paikalle...
Lista olis loputon :D


Lisään tähän listaan, että kun on juuri siivonnut vessan, ja hinkannut lavuaarin, niin eiköööös juuri 10 min. siivouksen jälkeen miehelle tule mieleen ajaa parta :mad:
 
"kekkuli"
Se kun avaat uutta sukkapakkausta ja ne sukat on toisissaan kiinni miljoonalla semmosella muovihommelilla. Sit ku leikkaat niitä hommeleita pois ni ne sinkoilee ympäri lattiaa.

Se kun yleisessä vessassa on saippua loppu. Yäääk!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
Ärsyttävää on sekin, kun pitää erotella keltuaisin ja valkuaisia ja sitten kaataa sen keltuaisen väärään kuppiin ja keltuainen hajoaa. Eikä kananmunan rikkominen lattiallekaan ole kovin kivaa, se on ällöä siivota pois.
 
miks ne autot tai lasten lelut on sidottu laatikkoon niillä helkutan tiukoilla hyvin ahtaisiin paikkoihin tungetuilla rautalangoilla.
Tai "pahimmassa" tapauksessa ne on vielä ruuvattu sinne pahvin taakse ja arvaa sattuuko olemaan se ruuvi kassi justiinsa autossa joka on kaikkea muutakuin lähellä :mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi
onkoonko
-olet juuri vaihtanut kuivat sukat jalkaan (neljännet tänä aamuna), ja noin kolmen sekunnin kuluttua astut taas vauvankuolaan/taaperonpissaan/jonkun juomisen jälkiin
- se, kun pitää ihan nopeasti vaan laittaa lapsille dvd pyörimään, ja kone miettii, miettii, miettii, löytää lopulta levyn ja sit saatkin kelata mainoksia 5 minuuttia
- se, kun kaikki muutkin koneet on niin helkutin hitaita!! Bensa-asemallakin saat pyöritellä peukaloita kun kone vaan ihmettelee ja makustelee korttiasi
- se, kun kauppakeskuksen vessaan ei mahdu ostoskärryt (joissa siis juuri maksetut 150€ ostokset ja kaksi lasta). Siinähän mietit, pissaisko housuun vai jättäiskö lastin käytävälle oman onnensa nojaan.
- se, jos kaupan parkkihallin lattiassa on niin hyvät kaadot, ettei ostoskärryt pysy mitenkään paikallaan itsekseen lastauksen aikana

Näitä olis kyllä loputtomiin, kyllä elämä on ärsyttävää :D
 
  • Tykkää
Reactions: Wolt
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;25031428:
Mun hermoille riittää jo se yksi kuorenmurena, joka tipahtaa kulhoon. Ärrrrr.
Joo, se väistelee ja kiertelee, eikä sitä saa millään pois. Samoin on inhottavaa, kun (siis jos, enhän minä suklaata syö) puraisee jonkun suklaapatukan foliokäärettä, tulee sellainen inhottava metallinen maku suuhun ja suklaa on pilalla, lopullisesti, mitään ei ole tehtävissä. Ja tarvitaan kriisiapua. Jota ei saa.
 
"vieras"
kaukosäädin on lasten jäljiltä hukassa ja pitäisi vaihtaa kanavaa tai lisätä ääntä.haet haet mutta löytyy sitten kun et enää tarvi.

alat katsomaan suomenkielistä ohjelmaa niin juuri silloin lapset alkavat huutamaan ja tappelemaan.

aamulla lähdet hakemaan lehden ja samalla käyttämään koiraa pihalla.laitat kengän jalkaan ja siellä kengän sisässä on kylmä koiran paska.sama on jos astut koiran kuseen aamulla pimeässä.
 
"joo"
Mun top-ärsytykset

-jo mainittu mies, joka käy aina ensin tupakalla. ÄRSYTTÄVÄÄ, kesällä niitä oli kaksi mökillä "kulta laittaisitteko saunan päälle?" " joo me ensin vedetään nää röökit" mur argh. Tai sitten otatko ton vauvan, kun mun pitää mennä "odotatko, että käyn tupakalla" no en vittu odota, kun oikeasti pitää mennä.
-se kun puhelin soi, etkä löydä sitä ja se soitto loppuu kun olet pikakiiturin lailla ravannut itsesi henkihieveriin, kun puhelin oli hukassa ja kun vastaat, on soitto loppunut ja soitat takaisin, niin ei enää vastata...aaarghhh
-se kun puhelin/avaimet/lompakko on hukassa aina kun on kiire, vaikka 100 varmana laitoin ne tohon pöydälle.
-se kun puhut tärkeätä puhelua, taapero pissaa lattialla ja isommat lapset tappelevat, OIKEASTI onko pakko tapella aina kun ajankohta on huono.
-se kun ihmiset mässyttää syödessään, yyyööökk
 
  • Tykkää
Reactions: Dongxi ja Titi-Uu
"mina"
Ikkunan pesun jälkeen lintu lentää ohi ja jollain ihmeellisellä tavalla osaa tähdätä jätöksensä ihan keskelle ikkunaa ja samaan aikaan sisällä jälkikasvu päättää opetella sylkemään ja tekee ensimmäisen sylkäisynsä siihen samaiseen puhtaaseen ikkunaan sisäpuolelle.

Sekin riipii, kun mies ihmettelee, että miksi olen pessyt ne kerran käytetyt farkut. Mitäs jättää lattialle. En viitsi alkaa erottelemaan, että olisiko tätä nyt käytetty kerran ja näitä toisia 5 krt. Huoh.

Broileripakettien avaa tästä helposti kohdat. Ei ne toimi! Puukolla ne paketit on avattava.
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
"jooh"
Kaupan kassalla: "pannaanko pieneen pussiin?" Joo ei panna! Maailma hukkuu muoviin ilmankin.

Pakkaukset, joita ei saa auki ilman moottoroituja työkaluja.

Lapsi sotkee uudet vaatteet nanosekunnissa, mitä vaaleampi vaate sen pahemmassa kunnossa. Joku ikivanha rätti vastaavasti ei ole koskaan törtteessä.
 
Ken guru
Broileri yms. paketit on kyllä ärsyttäviä avata. Ja jos on valmiiksi marinoituja (vaikka näitähän ei koskaan ole :whistle:), niin se "salmonella" mausteseos roisuu ympäri seiniä ja käsiä.

Toinen mikä tuli aiemmista mieleen on se, että kun sen kerran olet päättänyt nukkua pitkään aamulla, niin eikööös ensimmäinen klo 7:00 herääjä avaa telkkarin, jonka wölymet on jääneet kaakkoon. Ja se niistä pitkistä unista.

Ja pakko vielä mainita, että en kertakaikkiaan kestä kun istuu vahingossa vc-pöntölle kun joku on roiskinut siihen vettä.

Sekin on ärsyttävää, että kun on just saanut siivottua kämpän katosta lattiaan, ja pestyä kaikki pyykit, ja on sellainen "aaaaaah, nyt en tee enää mitään"- olo, niin aina tapahtuu jotain että joutuu taas siivoamaan tai laittamaan pesukoneen jylläämään. Kissa laattaa matolle vähintän.
 

Yhteistyössä