C
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä, mieheni, lapsista 14, 6 ja 4-vuotiaat.
Poika 18 v ja tyttöystävänsä viikonloppuisin. (Opiskelevat muualla viikot - tosin joulun jäkeen taas 2 kk työharjoitelussa kotipaikkakunnalla)
Se siis "virallinen asujamisto".
Lisäksi:
Lapsenlapset yökyläilevät vähintään yhtenä yönä viikossa kukin. Osa välillä enemmänkin.
Appivanhemmat luonamme keskimäärin joka kolmannen viikonlopun.
Aikuiset lapset puolisoineen ja adoptoitu täti asuvat omillaan - kaikki kuitenkin muutaman kilometrin sisällä.
![]()
Vielä sellainen kysymys; oletko sä jonkinlainen lehti-ihminen? Missä lehdessä olet töissä vai ootko freelancer?
Tällä hetkellä teen gradua eli lehtijuttuja vain satunnaisesti freenä ja jonkin verran ns. viihdenovelleja.
No mä ajattelinkin. Oon joskus lukenutkin niitä sun Viipaleitasi netistä![]()
uteliaana haaskana kysyn vielä; oliko sulla se nuorempi mies? Onko hänkin media-allalla?
On.
Hän on minua 16 vuotta nuorempi (ja siis kahden nuorimmaisen bioisä, kuuden vanhimman isä kuoli 2001) ja hän työskentelee media-alalla toimittajana ja websuunnittelijana.
Kiitos sulle, kun jaksaisit vastailla mulle![]()
päivän uteliaisuuskiintiö on taas täynnä! Hyvää yötä
![]()
Utelias täälläkin voitko kertoa tuon adoptoidun tädin jutun? Kuulostaa mielenkiintoiselta.
Ihana juttu! Kiitos kun kerroit. Näistä sinun kertomistasi jutuista tulee usein niin hyvälle tuulelle.