Onko kukaan naimisissa/seurustelee ja silti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämmöstä mä en ymmärrä. Jos ei yhteiselo suju (saman katon alla), niin miksi olla ainakaan naimisissa?

Mutta kuten aina hoen, jokaisen oma suhde ja omat ratkaisut. :saint:

Mä tunnen joitain, jotka asuu erillään jopa avioliitosta huolimatta eikä muuttoa yhteen ole tulossa. Kyllä se niinkin toimii, muksut hoidetaan yhdessä jne.
Omalle kohdalle en yllätys yllätys osaisi ajatella tuollaista, kun yhdessä on vuosikaudet asuttu, mutta ei siinä mitään vikaakaan ole jos siitä tykkää.

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Tämmöstä mä en ymmärrä. Jos ei yhteiselo suju (saman katon alla), niin miksi olla ainakaan naimisissa?
Mun vanhemmilla on näin.
Muuttivat varmaan 10v sitten erilleen ja näin tänä päivänäkin. Eivät (oletan) "jaksa" erota, puolittaa omaisuutta jne.

On yhteinen tili, tekevät asioita yhdessä, kaikki joulut sun muut vietetään saman katon alla mutta eroa eivät ole ottaneet eivätkä varmaankaan ota, tai jos ottavat niin ei se muuta mitään.
Ei siihen liity mitään kummosempaa.

jokainen elää tavallaan ja niin että ovat onnellisia.
ei vissiin ole meidän tehtävä tuomita ja arvostella.
mä näen asian niin että on monta tapaa elää ja toimia, eikä kellään ole oikeutta sanoa että vain yksi tapa olisi se oikea.

Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Mun vanhemmilla on näin.
Muuttivat varmaan 10v sitten erilleen ja näin tänä päivänäkin. Eivät (oletan) "jaksa" erota, puolittaa omaisuutta jne.

On yhteinen tili, tekevät asioita yhdessä, kaikki joulut sun muut vietetään saman katon alla mutta eroa eivät ole ottaneet eivätkä varmaankaan ota, tai jos ottavat niin ei se muuta mitään.
Ei siihen liity mitään kummosempaa.

Juuri tällaista tilannetta "hain".

Yhteistyössä