T
"Tuttava"
Vieras
"Luultavasti", mutta ei kuitenkaan ole.
Mutta kuitenkin oli ja on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä maailmassa on kyllä niin idiootteja ihmisiä ettei voi kuin toivoa kärsimystä tuollaiselle. Tarkoitan nyt niitä kus. päitä. jotka ajoivat mummelin pois täältä palstalta ja vieläkin täällä tietavaisina puhuvat hänen elämästään ja välittävät valehtelijaksi. Mitä tollasilla on päässä vikana? Eikö ole omaa elämää? Eikö mies anna munaa? Kiristääks panta??????
Olisiko Satu muka pystynyt ylläpitämään sairaana sitä markkinatoria, jota "Tönöksikin" kutsutaan?
Pystyi se edellistenkin syöpähoitojen aikaan ja silloin oli paljon vähemmän apua kuin mitä Vöyrillä olisi nykyään.
Mummeli poistui ihan itse hyvän sään aikana. Hyvä ettei saanut kunnianloukkaussyytettä kirjoituksillaan.
Helevetti, että oot viksu!Ei asu Vöyrissä enää vaan Oulussa.
Mummeli poistui ihan itse hyvän sään aikana. Hyvä ettei saanut kunnianloukkaussyytettä kirjoituksillaan.
Oletko oikeasti omasta valinnastasi sellainen ihminen, jota kukaan ei oikeassa elämässään halua lähelle itseään, lapsiaan tai ystäviään.
Tajuatko sen itse?
Toivottavasti Mummeliisa on tullut jäädäkseen tälle palstalle.