Missä on Mummeliisa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy hän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä maailmassa on kyllä niin idiootteja ihmisiä ettei voi kuin toivoa kärsimystä tuollaiselle. Tarkoitan nyt niitä kus. päitä. jotka ajoivat mummelin pois täältä palstalta ja vieläkin täällä tietavaisina puhuvat hänen elämästään ja välittävät valehtelijaksi. Mitä tollasilla on päässä vikana? Eikö ole omaa elämää? Eikö mies anna munaa? Kiristääks panta??????

Tässä maailmassa on kyllä niin idiootteja ihmisiä ettei voi kuin toivoa kärsimystä tuollaiselle. Tarkoitan nyt niitä kus. päitä. jotka ajoivat mummelin pois täältä palstalta ja vieläkin täällä tietavaisina puhuvat hänen elämästään ja välittävät valehtelijaksi. Mitä tollasilla on päässä vikana? Eikö ole omaa elämää? Eikö mies anna munaa? Kiristääks panta??????

Mummeli poistui ihan itse hyvän sään aikana. Hyvä ettei saanut kunnianloukkaussyytettä kirjoituksillaan.

Oletko oikeasti omasta valinnastasi sellainen ihminen, jota kukaan ei oikeassa elämässään halua lähelle itseään, lapsiaan tai ystäviään.
Tajuatko sen itse?

Voi kuule, mulla on paljon ystäviä, ihanat työkaverit, loistopomo ja olen erittäin sosiaalinen ja pidetty ihminen. Ainoastaan multa puuttuu itseni jatkuva ylentäminen enkä voi sietää sellaisia ihmisiä.En koe tarpeelliseksi laittaa jokaisesta tekemästäni ruuasta tai leipomuksesta mammapalstalle kuvaa että te palstalaiset voisitte kehua miten sitä energiaa mulla suurperheen äitinä riittääkin. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta hakea hyväksyntää ja kalastella kehuja tuntemattomilta missään blogeissa tai keskustelupalstoilla.Mä saan sen hyväksynnän lähipiiriltäni ihan ilman erillistä kalastelua. =)

[QUOTE="akka";30207224]Voi kuule, mulla on paljon ystäviä, ihanat työkaverit, loistopomo ja olen erittäin sosiaalinen ja pidetty ihminen. Ainoastaan multa puuttuu itseni jatkuva ylentäminen enkä voi sietää sellaisia ihmisiä.En koe tarpeelliseksi laittaa jokaisesta tekemästäni ruuasta tai leipomuksesta mammapalstalle kuvaa että te palstalaiset voisitte kehua miten sitä energiaa mulla suurperheen äitinä riittääkin. Mulla ei ole minkäänlaista tarvetta hakea hyväksyntää ja kalastella kehuja tuntemattomilta missään blogeissa tai keskustelupalstoilla.Mä saan sen hyväksynnän lähipiiriltäni ihan ilman erillistä kalastelua. =)[/QUOTE]

Koko viestisi oli itsensä ylentämistä (tällä kertaa Mummeliisan kustannuksella, mutta muissa viesteissä muiden palstalaisten kustannuksella) enkä todellakaan haluaisi olla tuollaisen empatiakyvyttömän egoistisen narsistin lähipiirissä (niin kuin ei oikeasti kukaan lähipiiriisi kuuluvistakaan haluaisi, jos he vain sen uskaltaisivat ääneen sanoa. )

Yhteistyössä