onks täällä jo ollut tulokset kuka on vuoden palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :) onnea mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="carelia";25179924]Olix se muka oikee äänestys? Jäi kyllä se äänestys osa multa huomaamatta... Eix ne vielä poistanut tai lukinnu sen ketjun...vai oonx minä ollu poissa palstalta lueskelemasta kaks päivää yhtä menoa jossain välissä. Muistan kyllä kirjoittaneeni ko.ketjuun, mut en kyllä muista painaneeni mitään tykkää nappia.[/QUOTE]

jos oikein muistan,niin mitä mä luin sitä ketjua yhtenä päivänä niin sinne ehdoteltiin nimimerkkejä palstailijoiden toimesta ja sit se vaan hävis koko ketju :D mun mielestä äänestys on kyllä vähän toisenlainen,mutta ei se mitään..tosin,noista yllämainituista jos ois voinu oikeesti ääneestää,niin keittiönoita,ultramariini ja huspati huta ois saanu multa äänet :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179909:
Siis eikse äänestys ollut vaan se joku keskustelu? Ei mulle tuu ääniä tommosiin. Jos koulussa ois annettu yrmypatsas tai etsittäs palstan inhointa, niin sit luultavasti oisin aika harava. :D

En tiedä, oliko se sitten vaan se joku ketju tuolla ylhäällä..??? sekin oli vaikee pongata edes.
Inhokkikisassa tulis mullekin joku pysti. :xmas:

jos oikein muistan,niin mitä mä luin sitä ketjua yhtenä päivänä niin sinne ehdoteltiin nimimerkkejä palstailijoiden toimesta ja sit se vaan hävis koko ketju :D mun mielestä äänestys on kyllä vähän toisenlainen,mutta ei se mitään..tosin,noista yllämainituista jos ois voinu oikeesti ääneestää,niin keittiönoita,ultramariini ja huspati huta ois saanu multa äänet :)

Eli ehkä en olekkaan dementoitunut, ehkä nämä vaalit olivat lajia, josta kansainväliset tarkkailijat antaisivat kommentteja... J0s en ois siinä keskustelussa käynyt osallistumassa niin vois ilkeesti kommentoida, että hyvät veljet asialla kähmimässä ...Äänestys aika loppuu kun haluttu tulos saavutettu. (Ääneni annoin Mummeliisalle ja Datalle, joten en ole katkera opposition edustaja...harmaa eminenssi korkeintaan).

ok eli voittaja on MUMMELIISA : avarakatseinen,ystävällinen,ei helposti tuomitse ketään-tuo rauhaa. hyvää henkeä palstalle. maalaisjärkinen.mummeliisan jutut ovat kuin iso lämmin halaus:) onnea mummeliisa. kakkonen oli : KEITTIÖNOITA : asiallinen,positiivinen,fiksu. käyttää maalaisjärkeä:) onnea. kolmas on: ULTRAMARIINI: kannustava, neljäs on: VENAKKO MILANA: kaikkein vihdyttävin. loistava persooona ja pitää keskusteluja yllä. (minusta ei kyllä ole) jaettu 5.sija on: DATA JA HUSPATI HUTA: positiivisia ja kivoja:) ONNEA KAIKILLLE.

Ihan perseelleen meni ei voi muuta sanoa. Pyh ja piste koko listalle.

Veikkaanpa, että vuoden inhokki/niljake -kisassa ei olis keijupölly tai lunatic ykkösenä, eikä välttämättä edes kärjessä. Itse en äänestäis teitä tuossa kisassa.

Mummeliisa on mielistelevä kusipää ja jos äänestys olis ollu oikea sellainen niin Keittis sen olis voittanu. Minäkään -ja tuskin moni muukaan - tiennyt koko äänestyksestä.

[QUOTE="vieras";25182146]Mummeliisa on mielistelevä kusipää ja jos äänestys olis ollu oikea sellainen niin Keittis sen olis voittanu. Minäkään -ja tuskin moni muukaan - tiennyt koko äänestyksestä.[/QUOTE]
ei ollu mitään äänestystä, oli vaan viesti mikä aihe liittyi äänestykseen.

Yhteistyössä