onks täällä jo ollut tulokset kuka on vuoden palstalainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :) onnea mummeliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ok eli voittaja on MUMMELIISA : avarakatseinen,ystävällinen,ei helposti tuomitse ketään-tuo rauhaa. hyvää henkeä palstalle. maalaisjärkinen.mummeliisan jutut ovat kuin iso lämmin halaus:) onnea mummeliisa. kakkonen oli : KEITTIÖNOITA : asiallinen,positiivinen,fiksu. käyttää maalaisjärkeä:) onnea. kolmas on: ULTRAMARIINI: kannustava, neljäs on: VENAKKO MILANA: kaikkein vihdyttävin. loistava persooona ja pitää keskusteluja yllä. (minusta ei kyllä ole) jaettu 5.sija on: DATA JA HUSPATI HUTA: positiivisia ja kivoja:) ONNEA KAIKILLLE.

ok eli voittaja on MUMMELIISA : avarakatseinen,ystävällinen,ei helposti tuomitse ketään-tuo rauhaa. hyvää henkeä palstalle. maalaisjärkinen.mummeliisan jutut ovat kuin iso lämmin halaus:) onnea mummeliisa. kakkonen oli : KEITTIÖNOITA : asiallinen,positiivinen,fiksu. käyttää maalaisjärkeä:) onnea. kolmas on: ULTRAMARIINI: kannustava, neljäs on: VENAKKO MILANA: kaikkein vihdyttävin. loistava persooona ja pitää keskusteluja yllä. (minusta ei kyllä ole) jaettu 5.sija on: DATA JA HUSPATI HUTA: positiivisia ja kivoja:) ONNEA KAIKILLLE.

Hyvä tulos (vai miten se kuuluu sanoa). Venakko tosin pitää vain omia keskustelujaan yllä, mutta muilta osin ihan o.k.

3069450192_12f959d6a7.jpg

Kaikille tasapuolisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179842:
No höps, älä välitä. Ehkä noi muut sai vaikka pari ääntä enemmän. Mä en äänestänyt ketään, ku sit mä oisin saanu vaan yhden äänen ja se ois ollu nolo. ;)

Yritän toipua pettymyksestä. :)
Kai sullekin ääniä on tullut roimasti. Multa meni toi äänestys jotenkin ohi, en ehtiny tutustua siihen koko juttuun.

Olix se muka oikee äänestys? Jäi kyllä se äänestys osa multa huomaamatta... Eix ne vielä poistanut tai lukinnu sen ketjun...vai oonx minä ollu poissa palstalta lueskelemasta kaks päivää yhtä menoa jossain välissä. Muistan kyllä kirjoittaneeni ko.ketjuun, mut en kyllä muista painaneeni mitään tykkää nappia.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25179909:
Siis eikse äänestys ollut vaan se joku keskustelu? Ei mulle tuu ääniä tommosiin. Jos koulussa ois annettu yrmypatsas tai etsittäs palstan inhointa, niin sit luultavasti oisin aika harava. :D

Et ole mikään inhokki, eräät vain pitävät suurempaa ääntä. Minusta olet mukava.

Yhteistyössä