Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25015932:
milanna aikoo manipuloida joka tapauksessa. Yritin esittää pehmeämpää tapaa tehdä se. Minä kun sain sen viestin yyveellä, niin minulta ainakin tulisi itku ihan spontaanisti. Ei tietenkään kannata näytellä sellaista tunnetta, jota ei ole. Mutta epäkunnioittava vitsailu ei kuulu parisuhteeseen. Varsinkin jos se pahoittaa mielen.
Kiitos:)

vieraat kädet
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25015993:
No, tuo "vieraat kädet" on kyllä sikäli oikeassa, että ei kannata koskaan teeskennellä tai pelata tai manipuloida. Pitäisi olla vaan ihan aito ja avoin ja suora. Kyllä mielensä saa pahoittaa, tietysti, mutta ehkä ei kumminkaan kannata tehdä tekoitkua tai uhata lähteä, jos ei todella siltä tunnu.
Mä sanoisin, että ihminen joka sellaista peliä pelaa, ei ole varmaan ikinä joutunut itse sellaisen pelin kohteeksi. Ajatelkaan nyt omalle kohdallenne, jos teidän RAKKAANNE riidan yhteydessä aina uhkailisi lähteä, manipuloisi teitä, kiristäisi teitä erolla. Tuleeko kovin rakastettu olo? No ei. Se on henkistä väkivaltaa.

Kyllä aikuisen pitää pystyä muuten puhumaan parisuhteessa ne asiat. Tunteensa saa osoittaa, pitääkin osoittaa, mutta manipulointi ja teatteri ei ole tunneilmaisua vaan kidutusta.

"sasa"
Alkuperäinen kirjoittaja vieraat kädet;25016164:
Kyllä aikuisen pitää pystyä muuten puhumaan parisuhteessa ne asiat. Tunteensa saa osoittaa, pitääkin osoittaa, mutta manipulointi ja teatteri ei ole tunneilmaisua vaan kidutusta.
Eihän tää eukko sitä tajua, koska "mina nyt vaan ole sellaine"

Venakko Milanna
Sanoin hänelle sen....

Nyt hän voi miettiä tai oikeasti lähden huomenna.

Oikeasti olen aika loukantunut vaikka vistinä se sanoi, mulle se ei mikään vitsi ole

"vieras"
Sanoin hänelle sen....

Nyt hän voi miettiä tai oikeasti lähden huomenna.

Oikeasti olen aika loukantunut vaikka vistinä se sanoi, mulle se ei mikään vitsi ole
Visti oli alkujaan alaluokkainen pubipeli, mutta nousi 150 vuoden ajaksi länsimaisen korttipelisivistyksen huipuksi. Bridge syrjäytti vistin huipulta 1890-luvulla, mutta peli on edelleen elinvoimainen. Jokaisen pitäisi pelata vistiä ennen bridgeen siirtymistä ja muutenkin peli on tikkipelien perusainesta.

Voi sun kanssas :) Eikö ne asiat selviäis paremmin kun niistä avoimesti juttelee? Olette niin vähän aikaa ollu vasta yhdessä, että ette tunne vielä toisianne perinpohjin, jos tuntisitte, niin ei miehesi olisi sanonut sellaista vitsinä, joka sua noin pahoin loukkaa.
Puhu miehen kanssa, eihän hän muuten voi tietää ja oppia sinua tuntemaan:)

Viimeksi muokattu:
Venakko Milanna
Suomessa ennen avioliittoa hankittu omaisuus säilyy yleensä. Tähän voidaan tehdä lisäksi myös avioehtosopimus. Jos miehesi ei ole lisännyt talon omistukseen nimeäsi, taitanee talo olla hänen.
ei tarvitse avioehtoa, jos on naimisiissa, automattisesti kaikki menee puoleks avioeron jälkeen, jos on naimisiissa enää mikään ei auta jos joku jotain halua viedä pois

Yhteistyössä