Anoppi suuttui eilen sanomisistani - voiko tällaisesta edes suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä olen myös tanssija. Tanssin sekä lattareita että vakioita.

Ymmärrän anoppiasi. Kommenttisi kuulostivat moukkamaisilta ja halventavilta. Totta on, että tanssijoilla on parhaat mahdolliset kropat, mutta ei sitä tarvitse joka välissä olla korostamassa, varsinkaan, jos seurassa on henkilöitä, joille oma ylipaino on arka paikka.

[QUOTE="tanssija";24979195]Minä olen myös tanssija. Tanssin sekä lattareita että vakioita.

Ymmärrän anoppiasi. Kommenttisi kuulostivat moukkamaisilta ja halventavilta. Totta on, että tanssijoilla on parhaat mahdolliset kropat, mutta ei sitä tarvitse joka välissä olla korostamassa, varsinkaan, jos seurassa on henkilöitä, joille oma ylipaino on arka paikka.[/QUOTE]

Hei oikeesti kertokaa nyt et mistä te saatte tän et ap olis joka välis ja notkelmassa kehumassa itseään ja kroppaansa...

Tulee väkisinkin mieleen, että tähän ketjuun kommentoineet (kuten yllä) ovat omaan elämäänsä/ammattiinsa/vartaloonsa kovin tyytymättömiä. Surullista.

Ja kateuskortti esiin. :D

Miksi se on niin vaikea ymmärtää, että aina ei tarvitse olla kateellinen, vaikka toisen jutuista/tekstistä ärsyyntyisi. Hienoa, että ap välittää kunnostaan ja kropastaan, mutta kyllä ainakin tässä ketjussa hänen tekstinsä on ollut vähintäänkin itseään korostavaa. Ja tuollaiset 60 v anopin haukkumiset "pystyyn nostetuksi joulupossuksi", on kyllä huonoa käytöstä jos mikä!

Mäki oon tanssija, Tanssahtelen aina jääkaapille ja takasin sohvalle. Miehelle keikuttelen myös, ja mäki tykkään enemmän lattareista kun siinä hylllyy pylly paremmin. Anopit sucks kaikki.

Kuten jo aiemmin sanoin, ei anoppi välttämättä edes suuttunut. Kukas se väitti että anoppi suuttui? Minusta anopin kommentti kuulosti lähinnä pöljyyteen kyllästyneen keski-ikäisen naisen tuhahdukselta. Varsinkin kun se pöljyys istuu omalla sohvalla ja puhui varmaan kaikenlaista muutakin kuin mitä tänne laittoi, ja kun naisen pitää yrittää ajatella että tästäkö ihmisestä tulee mun lastenlasteni äiti...

• Tykkää
Reactions: nokkimus ja Micosa
Alkuperäinen kirjoittaja voe elämä;24979163:
Eli lue: mulla on sika isot tissit vaikka oonki laiha kun tikku, revi siitä.

:D ihan oikeesti ap, get off of your high horse ja laskeudu maan pinnalle. Varmaan kavereitasi ärsyttää myös. Tai ehkä he ovat samanlaisia omahyväisiä itsekehujia?

:O nyt meni kyllä yli, olen pahoillani ap:n puolesta että täällä on tällaista porukkaa.. Toivon todella, että nämä kommentit tulevat yhdeltä ainoalta elämäänsä lopenkyllästyneeltä ihmiseltä, ettei tällaista tekstiä kovin moni oikeasti suolla..

Ap kertoi tanssitaustansa - jota joku aiempana epäili (sama henkilö joka nyt kommentoi tähän taustaan ^ ). Nyt sitten ap. on isotissinen tyrkky :) uskomatonta. Et sitten saanut nivelistä mitään itsekehua väännettyä??

Kooste ap:n ajatusmaailmasta kommenttien perusteella:
Mulla on mielettömät tissit ja supertimmi kroppa, eikä oo edes silareita!
Anoppi on kuvottava läskipossu ja niin on kaikki joiden bmi on enemmän kuin 18.
MÄHÄN siis osaan tanssia koska mun kroppa on niin timmi, siis eihän ammattitaito oo muuta kun se että on niin timmi kroppa niinkun mulla! Nii ja olihan mulla ne isot tissitkin!
Mä tykkään kehua itteäni, varsinki jos kuulemassa on joku kuvottava läskipossu.

Kyllä ap:n puhe oli vähän moukkamaista lihavahkon ihmisen seurassa. "Olen tanssija, tanssijoiden kropalla tehdään ihmeitä, siis minun kropallani tehdään ihmeitä" -ajatus oli kyllä selvästi luettavissa ap:n tekstistä.

Olen ns. hoikka ja kiinteäkroppainen, jonka lihaksia aina muistetaan ihastella. Olen todella varovainen palleroiden tai normivartaloisten seurasa, että en loukkaa heitä puheillani. En esim. sano. "Nuo kiinteäkroppaiset ovat niin ihmeellisen kauniita."
Vaikka en moisessa lausahduksessa suoraan itseäni kehukaan, kyllä se vähän omituiselta haiskahtais. Nämä on näitä sosiaalisen vuorovaikutuksen nyansseja, joita ei voi ilmeisesti kaikille opettaa.

Mun anoppini on vähän samaa maata ap.n kanssa. Kehuu tyttäreni ihania ruskeita nappisilmiä tavan takaa ja kas kummaa, anopilla itsellä on myös ruskeat silmät. Pojan siniset silmät eivät ole saaneet anoppia kuolaamaan.

Kuten jo aiemmin sanoin, ei anoppi välttämättä edes suuttunut. Kukas se väitti että anoppi suuttui? Minusta anopin kommentti kuulosti lähinnä pöljyyteen kyllästyneen keski-ikäisen naisen tuhahdukselta. Varsinkin kun se pöljyys istuu omalla sohvalla ja puhui varmaan kaikenlaista muutakin kuin mitä tänne laittoi, ja kun naisen pitää yrittää ajatella että tästäkö ihmisestä tulee mun lastenlasteni äiti...

Mun käy ihan oikeasti sääliksi tuota anoppiparkaa...

[QUOTE="vieras";24979216]Anopin kommentista päätellen näin on. Ja ap:n tänne kirjoittamasta tekstistä päätellen ap ei juuri anoppiaan arvosta.[/QUOTE]

no en mä nyt tosta anopin kommentista lähtis päättelemään onko joku tyrkky vai ei.

Joillakin ihmisillä ( tiedän monia ) on tapana käyttää sanaa "AINA" vaikka kyseessä on kertaluonteinen tapahtuma.. tai tapahtuma olis tapahtunu 2 kertaa.

Ja voipi olla et jos anoppi tollasta napsauttaa niin et se anoppiki on itse saatana.. who knows. Jos anoppi olis ystävällisyyden perikuva niin tuskin se napsauttais tollasta..

[QUOTE="pilleri";24979233]Kooste ap:n ajatusmaailmasta kommenttien perusteella:
MÄHÄN siis osaan tanssia koska mun kroppa on niin timmi, siis eihän ammattitaito oo muuta kun se että on niin timmi kroppa niinkun mulla! Nii ja olihan mulla ne isot tissitkin!
Mä tykkään kehua itteäni, varsinki jos kuulemassa on joku kuvottava läskipossu.[/QUOTE]

:laugh: Mitäs sun kommenteista voi koostaa?

"En viitsi pitää itsestäni huolta ja se näkyy ulkonäössä, koen kaikki kauniit ja timmit naiset uhkana ja yritän lytätä heitä jokaisessa mahdollisesa paikassa koska siten ainoastaan tunnen itseni paremmaksi yksilöksi".

• Tykkää
Reactions: Vanilla Whip
:O nyt meni kyllä yli, olen pahoillani ap:n puolesta että täällä on tällaista porukkaa.. Toivon todella, että nämä kommentit tulevat yhdeltä ainoalta elämäänsä lopenkyllästyneeltä ihmiseltä, ettei tällaista tekstiä kovin moni oikeasti suolla..

Ap kertoi tanssitaustansa - jota joku aiempana epäili (sama henkilö joka nyt kommentoi tähän taustaan ^ ). Nyt sitten ap. on isotissinen tyrkky :) uskomatonta. Et sitten saanut nivelistä mitään itsekehua väännettyä??

Nyt puhuttiin tanssijoista ja ammattitaidosta, sekä siitä miten ap kommentoi anoppiaan. Voitko kertoa minulle, miten maininta siitä miten isot rinnat ap:lla on vaikka onkin timmi tanssija liittyy tähän?

[QUOTE="kaktus";24979237]Kyllä ap:n puhe oli vähän moukkamaista lihavahkon ihmisen seurassa. "Olen tanssija, tanssijoiden kropalla tehdään ihmeitä, siis minun kropallani tehdään ihmeitä" -ajatus oli kyllä selvästi luettavissa ap:n tekstistä.

Olen ns. hoikka ja kiinteäkroppainen, jonka lihaksia aina muistetaan ihastella. Olen todella varovainen palleroiden tai normivartaloisten seurasa, että en loukkaa heitä puheillani. En esim. sano. "Nuo kiinteäkroppaiset ovat niin ihmeellisen kauniita."
Vaikka en moisessa lausahduksessa suoraan itseäni kehukaan, kyllä se vähän omituiselta haiskahtais. Nämä on näitä sosiaalisen vuorovaikutuksen nyansseja, joita ei voi ilmeisesti kaikille opettaa.

Mun anoppini on vähän samaa maata ap.n kanssa. Kehuu tyttäreni ihania ruskeita nappisilmiä tavan takaa ja kas kummaa, anopilla itsellä on myös ruskeat silmät. Pojan siniset silmät eivät ole saaneet anoppia kuolaamaan.[/QUOTE]

Eli sun mielestä kaikilla pulleroilla täytyy olla huono itsetunto kun ei niiden seurassa voi kehua omaa tai muiden kroppia..

weiiii!!!! :D

[QUOTE="pilleri";24979233]Kooste ap:n ajatusmaailmasta kommenttien perusteella:
Mä tykkään kehua itteäni, varsinki jos kuulemassa on joku kuvottava läskipossu.[/QUOTE]

Tiedätkö, sinun ajatusmaailmastasi en edes haluaisi nähdä koostetta. Se vaikuttaa tosi mustalta ja vastenmieliseltä.

Koeta löytää omasta elämästäsi ne hyvät ja positiiviset puolet. Ehkä kannattaisi myös miettiä, miksi selkeästi elämäänsä ja ammattiinsa tyytyväinen ihminen herättää noin voimakkaita negatiivisia tunteita.

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm?;24979256:
Nyt puhuttiin tanssijoista ja ammattitaidosta, sekä siitä miten ap kommentoi anoppiaan. Voitko kertoa minulle, miten maininta siitä miten isot rinnat ap:lla on vaikka onkin timmi tanssija liittyy tähän?

Peesi.

Eli sun mielestä kaikilla pulleroilla täytyy olla huono itsetunto kun ei niiden seurassa voi kehua omaa tai muiden kroppia..

weiiii!!!! :D

Peesi :D

Mäkin olen huippukunnossa mutta en ole koskaan huomannut asiassa olevan mitään ongelmaa niiden kavereiden tai tuttujen kesken joilla on pikkuisen ylimääräistä.

Jokainen on kaunis tavallaan, eipä ole ikinä tarvinnut kenenkään kanssa miettiä mitä voi puhua ja mitä ei.

Tai ehkä mun kamut on sen verran fiksuja yksilöitä ettei tällainen keskustelu heidän kanssaan olisi edes mahdollista ;)

Oma kropan kehuminen ihan missä seurassa tahansa on huonoa ja naurettavaa käytöstä.

Omaa kroppaa, älyään, tms. pitää toki arvostaa, mutta se ei tarkoita sitä että niitä pitää toisille kehuskella. Itse asiassa omakehuhan juuri on huonon itsetunnon merkki. Aidosti itsään arvostavien ei tarvitse sitä muille mainostaa. Kuka nyt itsestään selvyyksiä koko ajan latelee? Tai siis ne, joille asia ei kuitenkaan niin itsestään selvä ole, vaikka niin esittääkin...

[QUOTE="mä";24979206]Ja lapsettomien kanssa ei voi puhua omista lapsistaan..työttmien kanssa ei voi puhua omista töistään..köyhien kanssa ei voi puhua rahasta jos sitä itsellä on.

Älkää viitsikö olla noin naurettavia :D[/QUOTE]

Tottakai voi puhua, muttei näitä asioita tarvitse joka välissä korostaa.

Puhetta on ollut myös apn asenteesta ja itsekehusta, johon apn kuvausta omasta itsestään liittyy.

Tarkoitus ei ollut korostaa sitä, että olen rintava vaan kertoa tanssitaustani; minusta ei ollut balettitanssijaksi (ammattilaiseksi) näiden seikkojen vuoksi. Kysymys sinulle; oletko koskaan nähnyt rintavaa balettitanssijaa?

Sivuseikkana voisin todeta, että tämä oli minulle ammatillisessa mielessä kova kolaus - olisin nimittäin kovasti tahtonut tanssia ammatikseni nimenomaan balettia. Minun rakenteeni vain ei siihen "taipunut". Jos tietäisi tanssista jotain niin tietäisit myös tämän.

Siten se liittyy tähän.

[QUOTE="vieras";24979311]Puhetta on ollut myös apn asenteesta ja itsekehusta, johon apn kuvausta omasta itsestään liittyy.[/QUOTE]

Miksi se automaattisesti on itsekehua jos kertoo olevansa hyvässä kunnossa tai laiha tai isorintainen? Jos ne vaan sattuu olemaan faktoja.

Sama kuin kertoisi olevansa punapäinen, sinisilmäinen tai pitkä. Fyysisiä ominaisuuksia, ei sen enempää.

Yhteistyössä