Anoppi suuttui eilen sanomisistani - voiko tällaisesta edes suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla ei ole tanssijan vartaloa, mutta olen kyllä ihanan notkea. En kyllä mitenkään mainosta sitä yhtään missään, enkä varsinkaan ääneen kenellekään, missään. En ole myöskään lihava, mutta silti ap:n viesti vähän ärsytti. Ei se, että hän on tanssijanvartaloinen tanssija, vaan se miten hän puhui toisesta ihmisestä.

• Tykkää
Reactions: Wc Ankka
[QUOTE="puh";24979531] mut sitten joskus tyttö oli meillä yötä ja sitten noin viidettä tuntia arvosteli jotain TV:n mallikasvoja ja vertaili itseään niihin, niin äitini sit totesi että "pitäisköhän sun välillä puhua jostain muustakin, kohta me kaikki osataan jo sun strategiset mitat ulkoa ja tiedetään myös että oot tarpeeksi laiha ja kaunis vaikka cosmon kanteen". Ja siis tosiaan vaan kyllästyi siihen että tyttö vaan jaksoi keskittyä siihen ulkonäöstä puhumiseen, palasi aiheeseen joka välissä. Voiskohan aapeen tapauksessa olla jotain yhtäläisyyksiä tähän?[/QUOTE]

Näin voisi arvella ainakin ap:n viestien perusteella. Koko ajan vain minäminäminäminä, minä notkea, minä d-kuppinen, minä kaunein ja paras ja muut on vain possuja. Ja sitte heti alkaa epäilemään jos joku toinen tulee kertomaan olevansa tanssija :D
Taitaa ap olla vähän pilvissä leijaileva tällä hetkellä, mutta ehkä se iän myötä alkaa ymmärtämään muitakin.

[QUOTE="tanssija";24981075]Voi hyvänen aika sentään. Häivy jo linjoilta. Häpäiset muidenkin tanssijoiden maineen. Onneksi suurin osa meistä on fiksuja ja muut huomioon ottavia ihmisiä.[/QUOTE]

Ja sinäkö et häpäise "teidän tanssijoiden" mainetta? Ei sinunkaan käytöstavoissasi nimittäin kehumista ole.

BTW - ap. on luullakseni häipynyt jo aikoja sitten.

Kuvitteellinen tilanne, mutta on sulla ap varmasti mielikuvitusta:

Kuvitellaan, että olet käynyt vain peruskoulun. Anoppi on sanotaan vaikka lisuri. Katsotte yhdessä jotain ajankohtaisohjelmaa, jossa haastatellaan korkeasti kouluttautuneita naisia. Jos anoppisi toteaisi, että "kyllä on fiksuja ja lukeneita naisia" ja "kyllä huomaa, että on korkeasti koulutettuja, kun osaavat pohtia asioita tuoltakin kannalta", niin tulisitko täne itkemään, kuinka tympeästi anoppi sulle puhuu ja vähättelee sua?

Anopin vartalo on kuin ladon seinä. Itse olen hoikka ja kaunis, litteä vatsa, hoikka vyötärö. Koskaan en ole sanallakaan kommentoinut anopille mitän vartalostani tai hänen. Minkä takia? mitä sillä on väliä?

tosi outoa leuhkia, jos on parempi vartalo kuin yli 20 vuotta vanhemmalla ihmisellä. ja minkä anoppi geeneilleen edes voi?

[QUOTE="Sara";24978863]Öh.. olisiko minun pitänyt olla hiljaa vaikka kaikki muut kommentoivat? Miten minun kommenttini (tanssijana) häiritsevät enemmän kuin muiden..? Hmm.. en oikein ymmärrä "logiikkaasi".[/QUOTE]

Ei olisi pitänyt.
Älä välitä.

Täällä on ilmeisesti liuta ylipainoisia mammoja nyt anopin lailla vetäneet herneet nenään....

En tajua, miksi anoppi tuosta hermostui ja itse olisin kyllä loukkaantunut tuollaisesta töksähdyksestä.

Meistähän kukaan ei tiedä, miten ap käyttäytyy anoppinsa seurassa yleensä. Jos hän joka tapaamisella kääntää puheensa jossain vaiheessa tanssimiseen ja sitä kautta omaan kroppaansa, niin kyllähän suurin piirtein jokaisella jossain kohtaa tulisi mitta täyteen sellaisia puheita. Etenkin jos tuollaista joutuu kuuntelemaan kuukausia tai vuosia. Eli tuossa saattoi olla kyse siitä, että ap lausahduksellaan yksinkertaisesti katkaisi ns. kamelin selän.

Mikäli tuo ap:n kommentti on yksittäinen lausahdus, niin silloin en suutahtamista ymmärrä. Jotenkin vaan on vaikea kuvitella tuollaista suutahtamista ilman minkäänlaista "taustaa", mutta voihan tietty olla, että ap:n anoppi on poikkeuksellisen herkkänahkainen.

Peesaan. Jos on olemassa mainitunlainen "tausta", niin anopin ärsyyntymisen voi hyvin ymmärtää, jos ei ole taustaa, niin silloin anoppi suuttui tyhjästä.

Ja joiden osaksi koituu olla muodoton vaikka olis kuinka koko ikänsä urheillut. Jos olet kroppasi mallilta suora, niin olet. Mikään tanssi ei tuo sulle kuppikokoa isompia rintoja tai kasvata uhkeaa, lattari persettä.
Joten kyllä, syystä anoppisi tuhahti, turha korostaa itseään tuolla tavalla. Tyrkky.
Mut moni voi lohduttautua sillä, et kaikkea ei voi saada, jos olet hyvännäköinen ja kroppainen luultavasti ruuvisi on löysällä ja ukkos pettää. :D
Tai toisinpäin. Susiruma voi olla todella älykäs.
Vaikkakin, ihmisiä ei tulisi tuomita ulkoisten avujen perusteella, niinhän sinäkin tuomitsis anoppis, ehkä anoppis käytti tätä kaavaa ja tuomitsi sut. Kun kerta itseäs mainostat.

Luulisin anopin olleen sinulle jo valmiiksi käärmeissään ja mahdollisesti painoasiasta on olettanut sanoneen sinun hänelle jotain aiemmin piilovittuiluna ja nyt sillä kilahti yli. Ei tarvinnut olla iso asia kun kilahti, koska pohjalla oli paljon suuttumusta aiemmista.

Yhteistyössä