Anoppi suuttui eilen sanomisistani - voiko tällaisesta edes suuttua..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Sara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen itse "entinen ylipainoinen", yli 40kg pudottaneena voin aapeelle sanoa että kyllä nuo kommentit kirpaisevat vaikkei niitä vittuiluksi tarkoittaisikaan. Se vaan on niin että tukeva ihminen ottaa yleensä kaikki hoikkia kehuvat kommentit piikiksi omaan ihraansa. Varsinkin jos yrittää tuloksetta tai jojotellen pudottaa sitä painoaan.
Jos olette muuten ihan ok väleissä, väittäisin että anopillasi oli vain huono päivä ja että voisit jättää kommentin omaan arvoonsa. Ei tuollaisesta kannata - siis puolin ja toisin - ottaa hernettä nenäänsä.
Ole vain ylpeä omasta kropastasi, se sinulle tottakai sallitaan :) mutta muista että me tankerot ollaan vähän herkkiksiä :D

Ihme kommentteja.

Ei noissa sun sanomisissa mun mielestä mitään sellasta ole, josta ois pitäny tussahtaa. Jos lopettaisit liikkumisen ja alkaisit vetää kaksin käsin mässyä niin sitten varmaan saisit muiden vartaloista kertoa mielipiteesi.. Ja en ainakaan tuota sun kommenttia niin ulkonäön arvostelemisena ottaisi, tottahan toimiva kroppa on tanssijan työväline.

[QUOTE="Sara";24978806]
En korosta kroppaani, mutta olen tanssijalle ominaisen kiinteä, hoikka ja notkea. Anoppi taas on ylipainoinen, tasapaksu ja lattapyllyinen nainen. Uumaa hänellä ei ole, pikemminkin muistuttaa pystyyn nostettua joulupossua :) Onko se sitten niin että jos omaa hyvän vartalon (jonka eteen on ikänsä urheillut!) niin sitä ei saa missään nimessä tuoda esille ?! Pitäisikö olla hiljaa ja peittää itsensä johonkin marimekon raitatelttaan...?[/QUOTE]

Hmm lueppa tämä kohta uudestaan. Asennevamma näyttäisi olevan kyseessä. Sinulla siis. Varmasti paistaa läpi myös puheestasi. Olisiko peiliin katsomisen paikka?

[QUOTE="Sara";24978901]:o Muita tanssijoitahan minä siinä kehuin, en itseäni.[/QUOTE]

Yritän vääntää asian sulle rautalangasta. :D

Anoppisi kehui ja kommentoi juuri kyseistä esiintyvää tanssijaa. Sinä kehuit kaikkia tanssijoita ja mikäli olet itsekin tanssija, kehuit tällöin myös itseäsi. Siitä anoppi hermostui.

Jollet vielä tajunnut, niin kerron esimerkin: Olet ammatiltasi siltainsinööri. Anoppisi ihailee Golden Gate -sillan arkkitehtuuria. Sinä siihen sanot, että "niin kyllä (meidän) siltainsinöörien aivoilla saadaan upeita luomuksia aikaan".

Ymmärrätkö nyt?

[QUOTE="tanssija";24978936]Nykyään näitä "tanssijoita" riittää. Tanssimiseen kun ei riitä paljaspinta ja treenattu vartalo. Pitäs vähän osatakin. Oikeat tanssijat pääsee nelikymppisinä eläkkeelle baletista/oopperasta. Ei nämä itsensä tyrkyttäjät pimpot.[/QUOTE]

No, omasta tanssijataustastani sen verran että olen 5-vuotiaasta lähtien tanssinut. Aloitin klassisella baletilla ja siirryin kilpatansseihin 16-vuotiaana, koska ammattibalettiin niveleni eivät auenneet riittävästi (ts. en ole riittävän notkea) ja lisäksi olen melko rintava balettitanssijaksi (huolimatta pienestä rasvaprosentista).

[QUOTE="minä";24978996]Yritän vääntää asian sulle rautalangasta. :D

Anoppisi kehui ja kommentoi juuri kyseistä esiintyvää tanssijaa. Sinä kehuit kaikkia tanssijoita ja mikäli olet itsekin tanssija, kehuit tällöin myös itseäsi. Siitä anoppi hermostui.

Jollet vielä tajunnut, niin kerron esimerkin: Olet ammatiltasi siltainsinööri. Anoppisi ihailee Golden Gate -sillan arkkitehtuuria. Sinä siihen sanot, että "niin kyllä (meidän) siltainsinöörien aivoilla saadaan upeita luomuksia aikaan".

Ymmärrätkö nyt?[/QUOTE]

Mun puolesta jos ihminen vetää herneet tollasesta niin saa vetää ne ihan rauhas...

ihan uskomatonta :laugh:

En mä tuossa mitään vittuilua huomannut. Mutta omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos on epävarma itsestään, niin tuon tyyliset kommentit ottaa helposti kettuiluna. Voisitko soittaa anopille ja pyytää anteeksi, ettet tarkoittanut sanomaasi? Vaikka et omasta mielestäsi ole väärin tehnyt, niin anoppi on ilmeisesti mielensä pahoittanut.

Just eilen illalla mietiskelin, että miten sitä voikaan välillä pahoittaa toisen ihmisen mielen vahingossa ja tämä toinen miettii sitä vielä vuosienkin päästä. Mua loukattiin viime vuonna aika syvästi kun olin töissä (baarissa...) ja vieläkin mietin sitä asiaa. Ei varmaan kyseiset jätkät tajunneet kuinka pahasti sivalsivat :/

[QUOTE="minä";24978996]Yritän vääntää asian sulle rautalangasta. :D

Ymmärrätkö nyt?[/QUOTE]

No, en minä tuosta kyllä loukkaantuisi jos joku kehuisi omaa ammattiryhmäänsä! Täytyy olla melko huono itsetunto ja omanarvontunto jos moisesta loukkaantuu/suuttuu.

Kyllä minusta ammattiylpeys on ihan terveen ihmisen merkki, eikä päinvastoin - kuten sinä nyt yrität tässä "vääntää" (omien sanojesi mukaan).

• Tykkää
Reactions: chrissy
[QUOTE="Sara";24979031]No, omasta tanssijataustastani sen verran että olen 5-vuotiaasta lähtien tanssinut. Aloitin klassisella baletilla ja siirryin kilpatansseihin 16-vuotiaana, koska ammattibalettiin niveleni eivät auenneet riittävästi (ts. en ole riittävän notkea) ja lisäksi olen melko rintava balettitanssijaksi (huolimatta pienestä rasvaprosentista).[/QUOTE]

Joo no eiköhän se ole nyt jo selvä että olet itsesi tyrkyttäjä?

[QUOTE="Sara";24979072]No, en minä tuosta kyllä loukkaantuisi jos joku kehuisi omaa ammattiryhmäänsä! Täytyy olla melko huono itsetunto ja omanarvontunto jos moisesta loukkaantuu/suuttuu.

Kyllä minusta ammattiylpeys on ihan terveen ihmisen merkki, eikä päinvastoin - kuten sinä nyt yrität tässä "vääntää" (omien sanojesi mukaan).[/QUOTE]

Kyllä sinultakin alkaisi jossain vaiheessa kehuminen tulemaan kurkusta ulos, mikäli toinen ei muuta tekisi. Ja tekstisi perusteella, sulla todellakin taitaa olla hieman ylikehittynyt tuo ammattiylpeytesi... :)

:O Täh??

Ihmeellisiä kommentteja taas, ei ap itseään mun mielestä kehunut.

Ja ilmeisesti suurin osa räksyttäjistä ottaa toisen hyvän ulkonäön henkilokohtaisena vittuiluna siksi ettei itsellä ole selkärankaa ja taitoa pitää oma kroppa kunnossa, puhdasta kateutta. Niin anopin kuin palstalaistenkin puolesta.

Way to go ap, hienoa että olet hyvässä kunnossa. Ja ymmärrät tanssista niin paljon että kykenet siihen liittyvää tv-ohjelmaa kommentoimaan, itse en ko. lajista ymmärrä yhtikäs mitään..

• Tykkää
Reactions: Vanilla Whip
No vähän outoja kommentteja sulta. Kuvailet anoppiasi tässä pystyynnostetuksi joulupossuksi. Ja sitten täräytät anopille, että "tanssijan vartalolla tehdään ihmeitä". Toisin sanoen vittuilet anopillesi.

[QUOTE="mä";24979123]:O Täh??

Ihmeellisiä kommentteja taas, ei ap itseään mun mielestä kehunut.

Ja ilmeisesti suurin osa räksyttäjistä ottaa toisen hyvän ulkonäön henkilokohtaisena vittuiluna siksi ettei itsellä ole selkärankaa ja taitoa pitää oma kroppa kunnossa, puhdasta kateutta. Niin anopin kuin palstalaistenkin puolesta.

Way to go ap, hienoa että olet hyvässä kunnossa. Ja ymmärrät tanssista niin paljon että kykenet siihen liittyvää tv-ohjelmaa kommentoimaan, itse en ko. lajista ymmärrä yhtikäs mitään..[/QUOTE]

Eli jos joku sanoo sinulle: Mulla on niiiiin paljon parempi kroppa ku tolla. Mä oon koko ikäni ollut hyvännäköinen ja tiiän sen. Oon ammattitanssija ja oon tehny tätä ja tätä ja tätä ja tätä. Säpäs et oo

Tämä ei ole itsensä tyrkyttämistä?

[QUOTE="huoh";24979099]Joo no eiköhän se ole nyt jo selvä että olet itsesi tyrkyttäjä?[/QUOTE]

Mikä on itsensä tyrkyttäjä? Hauska mielikuva muuten, tulee ihan joku imurikauppias mieleen, joka tulee väkisin sisälle ja kaataa pölyt matolle :)

Tuota, minusta ap:n kommenteissa ei ollut mitään loukkaavaa - vain jos haluaa semmoista sieltä kaivamalla kaivaa. Miksi itsestään hyvää huolta pitävä ihminen on automaattisesti uhka tai tyrkky? Tai miksi ihmeessä omasta ammatistaan/ammattikunnastaan/kollegoistaan ei saisi olla ylpeä?

Tulee väkisinkin mieleen, että tähän ketjuun kommentoineet (kuten yllä) ovat omaan elämäänsä/ammattiinsa/vartaloonsa kovin tyytymättömiä. Surullista.

[QUOTE="vieras";24979129]No vähän outoja kommentteja sulta. Kuvailet anoppiasi tässä pystyynnostetuksi joulupossuksi. Ja sitten täräytät anopille, että "tanssijan vartalolla tehdään ihmeitä". Toisin sanoen vittuilet anopillesi.[/QUOTE]

Tuo oli tosiaan törkeää tekstiä anopista ja varmaan hyvin kuvastaa ap:n asennetta häntä kohtaan. En kuitenkaan usko, että ap tarkoituksella anopille vittuili. Hän on vain yksinkertaisesti ns. tyrkky ja harvapa tyrkky sitä itsestään tiedostaa.

[QUOTE="Sara";24979031]No, omasta tanssijataustastani sen verran että olen 5-vuotiaasta lähtien tanssinut. Aloitin klassisella baletilla ja siirryin kilpatansseihin 16-vuotiaana, koska ammattibalettiin niveleni eivät auenneet riittävästi (ts. en ole riittävän notkea) ja lisäksi olen melko rintava balettitanssijaksi (huolimatta pienestä rasvaprosentista).[/QUOTE]

Eli lue: mulla on sika isot tissit vaikka oonki laiha kun tikku, revi siitä.

:D ihan oikeesti ap, get off of your high horse ja laskeudu maan pinnalle. Varmaan kavereitasi ärsyttää myös. Tai ehkä he ovat samanlaisia omahyväisiä itsekehujia?

[QUOTE="Sara";24979072]No, en minä tuosta kyllä loukkaantuisi jos joku kehuisi omaa ammattiryhmäänsä! Täytyy olla melko huono itsetunto ja omanarvontunto jos moisesta loukkaantuu/suuttuu.

Kyllä minusta ammattiylpeys on ihan terveen ihmisen merkki, eikä päinvastoin - kuten sinä nyt yrität tässä "vääntää" (omien sanojesi mukaan).[/QUOTE]

Ethän sä omaa ammattiryhmääsi ole kehunut vaan omaa notkeaa, hoikkaa ja kiinteää vartaloasi, eikä se liity mitenkään siihen osaako tanssia vai ei.

[QUOTE="minä";24979155]Tuo oli tosiaan törkeää tekstiä anopista ja varmaan hyvin kuvastaa ap:n asennetta häntä kohtaan. En kuitenkaan usko, että ap tarkoituksella anopille vittuili. Hän on vain yksinkertaisesti ns. tyrkky ja harvapa tyrkky sitä itsestään tiedostaa.[/QUOTE]

Ilmeisesti näin. Ja sitten tahtoo naureskella tälle anopille, että "miten se nyt tästä suuttui, en kyllä tajua, hehhehhe" ja kirjoittaa hänestä todella alentavasti. :/ Ap:lla olis asenteessa parannettavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja eikö?;24979140:
Eli jos joku sanoo sinulle: Mulla on niiiiin paljon parempi kroppa ku tolla. Mä oon koko ikäni ollut hyvännäköinen ja tiiän sen. Oon ammattitanssija ja oon tehny tätä ja tätä ja tätä ja tätä. Säpäs et oo

hahhahahah!! Mistä ihmeestä sä saat kaivettua moista tekstiä??

Joko sinulla on kyky lukea jotain sellaista mitä ei ole kirjoitettu (telepatiaa?) tai sitten vain vaikeuksia tekstinymmärryksessä, mutta mitään tuollaista ap:n aloituksessa ei ollut.

Karmaisevia nämä vääristelijät, jotka löytävät mitä ihmeellisimpiä asioita lyhyestä tekstinpätkästä. Tuokin kommentti on aivan hirvittävän katkeran kuuloinen. Onko ihmiset oikeasti näin tympääntyneitä omaan elämäänsä... jotenkin tosi surullista.

No jos se on totuus niin sit se on niin.

Ja itsekin tiedät ettei ap noin sanonut, yritä nyt vähän hillitä omaa kirjoitteluas :laugh:

Ihmisessä onmuutakin kuin ulkonäkö, joillakin se sattuu olemaan hyvä ja toisilla ei niinkään hyvä. Se on elämää ja itse siihen voi vaikuttaa omalla aktiivisuudella. Kateus on ruma piirre..

Mikä on itsensä tyrkyttäjä? Hauska mielikuva muuten, tulee ihan joku imurikauppias mieleen, joka tulee väkisin sisälle ja kaataa pölyt matolle :)

Tuota, minusta ap:n kommenteissa ei ollut mitään loukkaavaa - vain jos haluaa semmoista sieltä kaivamalla kaivaa. Miksi itsestään hyvää huolta pitävä ihminen on automaattisesti uhka tai tyrkky? Tai miksi ihmeessä omasta ammatistaan/ammattikunnastaan/kollegoistaan ei saisi olla ylpeä?

Tulee väkisinkin mieleen, että tähän ketjuun kommentoineet (kuten yllä) ovat omaan elämäänsä/ammattiinsa/vartaloonsa kovin tyytymättömiä. Surullista.

No ei ehkä niinkään aloituksessa, paitsi tuo possukommentti joka oli ylimielinen, mutta kaikki ap:n vastaukset ovat suorastaan pursuneet itsetyrkyttämistä.

Yhteistyössä