Pistä kuva itsestäsi

[QUOTE="vieras";24955672]Koska se on yksinkertainen, vähälahjainen, itseään korostava tyyppi. Tuon kuvan eteen on muuten nähty vaivaa, että on saatu julkaisukelpoiseksi. Luonnossa et eukkoa tuntis tuon kuvan perusteella.[/QUOTE]

Kylläpähän tunnistaa, paitsi että se iloisuus ja lämpö mikä ko henkilöstä huokuu ei välity kuvasta yhtä hyvin kuin livenä.

Keijupölly
[QUOTE="vieras";24955794]No minä en kuulu helluntaiseurakuntaa ja ehkä siksi olen realisti, enkä kehu, jos ei ole kehumista.
Mikähän itse olet, jos kolmevitosen pitäis lukea mummolehtiä saati esiintyä niiden mainoksissa? :O
Piirusteluistasi sen verran, että en usko sen perusteella, mitä olen nähnyt. Minulla on ammatti siihen liittyvä ja pystyn noin sanomaan.[/QUOTE]

Kuka vaan voi sanoa tuollaista. Älä hyvä ihminen luule, että mulle tulis tippaakaan epävarma olo mun piirtämisen suhteen, vaan, koska joku pipipää aukoo vähän päätä.

• Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
En ole muuten toi sama vieras joka haukkuu teitä vuoronperään, aattelin ilmottaa ettei joku luule.
Älkää kaikkia vieraita tuomitko jos yksi sekoilee.

Minusta idunnor ja fortunate on kauniita, leukistinen myös (Ja osaa se piirtääkin).

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24955950:
Kuka vaan voi sanoa tuollaista. Älä hyvä ihminen luule, että mulle tulis tippaakaan epävarma olo mun piirtämisen suhteen, vaan, koska joku pipipää aukoo vähän päätä.
Älä kuule mulle ala!!!

Beep
[QUOTE="vieras";24956075]En ole muuten toi sama vieras joka haukkuu teitä vuoronperään, aattelin ilmottaa ettei joku luule.

Minusta idunnor ja fortunate on kauniita, leukistinen myös (Ja osaa se piirtääkin).[/QUOTE]

Tästä tulee mieleen eräs heavybändin laulaja, mut en nyt saa päähäni kuka. Höh.

Beep
No mutta kuka niin sanoo, että rypyt rumentaa?
Varmaan jotain botox-firmojen propagandan tulosta sellaset luulot. :D

Toki se on makukysymyskin, ja mun mielestä "aikuiset" selkeät piirteet niinkuin sulla on kauniit. Rypyt ja juonteet tekee ihmisestä mielenkiintoisen ja sen näköisen, että on elänyt. :)
Ei ne rypyt, mutta veltostunut iho, ynh. Ei se kivaakaan ole, kun sisältä tuntuu kuitenkin ns. samalta, mut sit huomaa naamataulusta vanhenemisen. ;)

Nin ja puhuin vaan itsestäni, en Turkilmaksesta. Se on kaunis. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="vieras";24956075]En ole muuten toi sama vieras joka haukkuu teitä vuoronperään, aattelin ilmottaa ettei joku luule.

Minusta idunnor ja fortunate on kauniita, leukistinen myös (Ja osaa se piirtääkin).[/QUOTE]

:heart:

seismologi
kuvaketjut on ihan kivoja ja tykkään katsella näitä, mutta nyt mulle on alkanut tulla hieman jo jotain myötähäpeää näitä katsoessani. Pitää varmaan lopettaa! :D Siis samat ihmiset laittaa itsestään kuvia (jopa samoja kuvia) kerta toisensa jälkeen. Siis miksi? Eikö riitä yksi kuva per henkilö? Esimerkiksi "idunnor", "rieputarallaa" ja "fortunate" ovat laittaneet itsestään varmaan kymmenen eri kuvaa. Miten ihmisellä voi olla niin suuri huomion tarve, että lisäilee tänne kuviansa useaan eri ketjuun, nostelee ketjuja ja jopa kyseee muka harmaana ja vieraana, että saisikos sen ja sen henkilön eli itsensä uuden kuvan tänne? Tai jos ei kyse ole huomioinnin tarpeesta niin mistä sitten?

Olette kaikki kauniita naisia, ja siksi ihmettelenkin ettekö saa arkielämässänne riittävästi huomiota tai kehuja? Myötähäpeä on niin inhottava tunne, että en mitenkään haluaisi tätä tuntea, mutta näin vaan on. :/

kuvaketjut on ihan kivoja ja tykkään katsella näitä, mutta nyt mulle on alkanut tulla hieman jo jotain myötähäpeää näitä katsoessani. Pitää varmaan lopettaa! :D Siis samat ihmiset laittaa itsestään kuvia (jopa samoja kuvia) kerta toisensa jälkeen. Siis miksi? Eikö riitä yksi kuva per henkilö? Esimerkiksi "idunnor", "rieputarallaa" ja "fortunate" ovat laittaneet itsestään varmaan kymmenen eri kuvaa. Miten ihmisellä voi olla niin suuri huomion tarve, että lisäilee tänne kuviansa useaan eri ketjuun, nostelee ketjuja ja jopa kyseee muka harmaana ja vieraana, että saisikos sen ja sen henkilön eli itsensä uuden kuvan tänne? Tai jos ei kyse ole huomioinnin tarpeesta niin mistä sitten?

Olette kaikki kauniita naisia, ja siksi ihmettelenkin ettekö saa arkielämässänne riittävästi huomiota tai kehuja? Myötähäpeä on niin inhottava tunne, että en mitenkään haluaisi tätä tuntea, mutta näin vaan on. :/
En jaksa uskoa, et joku kirjoittelis tänne harmaana jos on jo mustana samas ketjus ollut, eikös siitä saa banninkin, samaan ketjuun kahdella nikillä kirjoittamisesta?

Kuvaketjujen ei tietääkseni ole tarkoitus olla kenenkään itsetunnon kehittäjä, vaan tarkoitus on nähdä miltä kanssapalstailijat näyttää.

Ja toisaalta, jos kukaan ei osallistuis kuvaketjuihin, ei niit ois ;)

Enkä mä nää näihin kuvien pistämistä sen kummempana kuin sitä, et lisää esim. facebookkiin tai irc-galleriaan kuviaan. Musta on kiva nähä palstalaisista kuvia eri tilanteissa, nuorempana kuin nyt ovat jne. Voiskin alkaa pistään kuvaketjuja jollain teemalla pystyyn, esim. vauvakuvat jne :p

Häpeät ihan turhaan.

Sitä paitsi, en mä ainakaan tääl positiivisia kommentteja kuvistani saa, et se siitä itsetunnon pönkityksestä :D Itsemurhan partaal oisin, jos nää jutut tosissani ottaisin :LOL:

• Tykkää
Reactions: kikatus

Yhteistyössä