V
Venakko Milanna
Vieras
Minulla tämän raskauden aikana, papassa oli solumuutos ja koepalan otto. Missä oli solumuutos. Kuulema ei ollut varallista ja hoitoa en tarvitse. Koko kuukausi oli kamala minulle, koska olen miettinyt syövät, ennen kun sain lopullinen vastaus ja lääkäri kertoi etten tarvitse hoitoa siihen, ettei tämä virustyypi aiheuttaa muut syövät, eikä oikeastaan kohdunkaulasyöpä. Koska muutos oli pieni ja yksi ainoa, joka oli poistettu koepalan kanssa. Se että toistu niin mahdollisuus on melkein olematon ja syöpä ei tulee. Paitsi jos saan uudeen tartunnan, niin vast silloin voi olla riski, riipu mikä tartunnan... En tiedä miks se sanoi noin varmasti. Hän kertoi myös ettei se ole mikään virustyppi 16 tai 18, vaikka korkea riskityppi se on. Mutta ymmärtäkseni se ei ollut tutkittu mikä virustyppi se on, vaan koepalan takia he päätivät, että on varatonta...?!
Sen jälkeen vaikka on tullut rauhallinen olo, että olen kuulema taas terveiden listalla, niin silti se välillä vähän kummittele mun päässä. Että voiko oikeasti olla niin että se ei enää mulle aiheuttaa mitään. Ehkä, ei olisi pitänyt netistä lukea, koko kuukauden ajan kamalat tiedot
Mutta jos joku halua tai uskalla, kertokaa vaan omia kokemuksia, hyviä tai huonoja:wave:
P.s. Mistä sen viruksen olen saanut, en tajua vieläkään, toinen mies on nyt mun elämässä vast, jokaista miestä pakotanut aina tutkia itseä, ettei ole mitään, mutta siitä virusta ei näköjään tutkitaan ja mä en tiennyt että sellaista edes on olemassa:/ ja että melkein jokainen kantaa siitä
Sen jälkeen vaikka on tullut rauhallinen olo, että olen kuulema taas terveiden listalla, niin silti se välillä vähän kummittele mun päässä. Että voiko oikeasti olla niin että se ei enää mulle aiheuttaa mitään. Ehkä, ei olisi pitänyt netistä lukea, koko kuukauden ajan kamalat tiedot
Mutta jos joku halua tai uskalla, kertokaa vaan omia kokemuksia, hyviä tai huonoja:wave:
P.s. Mistä sen viruksen olen saanut, en tajua vieläkään, toinen mies on nyt mun elämässä vast, jokaista miestä pakotanut aina tutkia itseä, ettei ole mitään, mutta siitä virusta ei näköjään tutkitaan ja mä en tiennyt että sellaista edes on olemassa:/ ja että melkein jokainen kantaa siitä