Haaveena vauva 2026

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marik91
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Älä vielä lannistu😇 lokakuulla ku mulla oli kemiallinen ni sain kaikkiin muihin posit liuskoihin mut digi oli nega. Se oli toki viikkonäyttö joka ainaki vaatii enempi hormonia..voi parin päivän päästä näyttää pos. Ja prrgchek voi olla että oli liian laimeaa pissaa?
Tuo oli se herkkä digi, ei viikkonäytöllinen. On mulla tuolla vielä toinen digi kun ei ollut apteekissa yksittäisiä niin mies oli ottanu sen tuplapaketin ja vielä niitä rfsu:n liuskoja. Vois huomenaamuna tehä vielä rfsu:n että näyttääkö se edelleen jotain. Muuten taidan vaan odotella menkkoja.

Sulla oli nyt sit kans kemiallinen?🥺 Tsemppiä🩷 päivitin sut takas kiertolistalle, niin mikä sun normaalin kierron pituus on? Niin lisään sen sitte.
Oli juu . Viel ens viikolla hcg mittaus ettei oo kohdunulkoinen . Nyt sit 2 kemiallista parin kuun välein

Vähän mietityttää onko rohkeutta viel koittaa ja mikä noita nyt aiheuttaa.
Imetys tietysti ohentaa limakalvoa kohdussa ja syyskuusta alkaen mun menkat on ollut niukempaa ja lyhempiä . Aina ollu 5 pv normi runsaat ni nytollu 3 päivää . Ja sit ikä om kuitenki pian 42

• Surullinen
Reactions: aida91
Mitäs niitä on mitkä parantaa kohdun limakalvoa muutaki ku greippi?

Mietin jos alkais syödä ubikinolia ja nac-lisäravinteitä ... onko kokemuksia tai suosituksia?

Tilasin ovistestejä ja one step raskaustestejä että kai se mieli työstää heti et ei ku uuteen yritykseen, mutta kyllä mietin et pitäs varoiksi kuukauden väliä tai vaikks jopa ensi keväänki taukoa ja koittaisi imetystäki alkaa vähentää .

Silti mielessä et entä jos laskee hedelmällisyys tosiki nopsaan.

Voi ei @jeshan oon pahoillani. 😔

Mää täällä oottelen menkkoja alkavaksi, testit on negaa. Oviksen takia tää kierto on pidempi niin en vielä tulkitsisi edes että menkat on myöhässä, vaikka yleensä kierto on ollut jotain 29-30 pvää (nyt kp30). Odotan menkkoja alkavaksi sunnuntaille eli kp32.

• Surullinen
Reactions: aida91

Yhteistyössä