V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En jaksa ottaa kuvaa ja haluan säästää silmiänne, mutta semmoinen turvonnut alkuraskauden möhö se on, ja oli aika möhö jo ennen raskauttakin. Painoa ei ole tullut yhtään eikä kiitos tarvitsisi tullakaan kuin max. 3 kg. Kahdeksas viikko menossa, en osaa sanoa tarkkaa lukemaa.
Joo, olen. KiitosWAUUU! Ootko raskaana!Onnittelut
![]()
En mä tiedä viitsinkö kun palstamammojen mukaan mun maha on liian iso näille viikoille (vaikka neuvolan tädin ja muiden helmimammojen mukaan keskivertoa kooltansa) :kieh:
Viikkoja siis 26+1 ja kiloja tullut vajaa 5.
En mä tiedä viitsinkö kun palstamammojen mukaan mun maha on liian iso näille viikoille (vaikka neuvolan tädin ja muiden helmimammojen mukaan keskivertoa kooltansa) :kieh:
Joo, olen. Kiitos
Tää on meidän bonuslapsi. Kerta kiellon päälle-baby![]()
En jaksa ottaa kuvaa ja haluan säästää silmiänne, mutta semmoinen turvonnut alkuraskauden möhö se on, ja oli aika möhö jo ennen raskauttakin. Painoa ei ole tullut yhtään eikä kiitos tarvitsisi tullakaan kuin max. 3 kg. Kahdeksas viikko menossa, en osaa sanoa tarkkaa lukemaa.
onks sul LA 2.2?mul 1.2![]()
Vai että liian iso. Mullakin oli esikoisesta liian iso maha liian varhain - sen totesi mm. silloin vielä lapseton ystäväni. Epäili että olen vaan syönyt hullun lailla, ja valisti mua vieläpä siitäkin ettei raskausaikana kuulu kahden edestä syödä. Hiljeni, kun muistutin häntä siitä että hänellä oli jalassa samanlaiset kesähousut kuin mulla, kokoa suuremmat kuin mulla, ja mä sentään olin raskaana vähän yli puolenvälin ja hän taas ei :saint:En mä tiedä viitsinkö kun palstamammojen mukaan mun maha on liian iso näille viikoille (vaikka neuvolan tädin ja muiden helmimammojen mukaan keskivertoa kooltansa) :kieh:
mulla oli eilen neuvolalääkäri ja vahvisti rakenneultran tuloksenJuu, onHauskaa! Ja poikalupaus annettiin rakenneultrassa
![]()
Sulla on oikea asenne. On turha murehtia etukäteen.en mä noin pitkälle ja sillä tavalla jaksa miettiä. Mulle nyt riitä että uä.n mukaan, lapsi on terve. Se mitä tulee en tiedä, silloin se on vast miettimistä. Ja miten se elämää muuta? Ehkä enemmän huolia lapsesta ja paljon töitä