Kuvia, rv, paljonko painoa on tullut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Milanna85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko hän jo viides? Ja etkö sä eronnut? Palstataukoa ollut, anteeksi uteliaisuus :D Niin ja onnea!

On viides. Ja erosin kyllä.
Tossa on uusi pyörinyt kuvioissa jo jonkin aikaa. Erinäisistä terveysongelmista johtuen lekuri sanoi mulle, ettei lisääntyminen ole enää kovin todennäköistä. Itseni tuntien söin kuitenkin pillereitä kiltisti koko ajan.
Tuloshan on nyt sitten tässä.

Päädyttiin siihen, että tulkoon, kun noin jumalattoman sitkeesti puskee läpi mahdottoman. :D

[QUOTE="hmmm";30104842]Oot varmaan melko lyhyt ap jos painoit ennen n. 50kg? Jos sun reidet ja lantio on mielestäsi isot nyt, niin monta cm on ympärysmitat? Entä vaatekokosi ennen ja nyt? Itselläni on isot reidet ja painoa nyt enemmänkin, mutta olenkin pitkä. Reisi nyt julmeat 71cm :( Oma vaatekokoni ennen raskautta oli 38 ja nyt 46-48 loppuraskaudessa. Ennen raskautta painoin 70kg. Pituus 172cm.

ps. mielestäni et näytä kuvassa nyt edes isolta[/QUOTE]

En ole lyhyt. Olen 171,5 cm. Koko aina on ollut XS nyt M taas. Lantion mitat jotain 90 ja nyt varma 120 tai yli, eli kyllä se minulle on isoa, jos aina hoikkana tottunut olemaan.

En ole lyhyt. Olen 171,5 cm. Koko aina on ollut XS nyt M taas. Lantion mitat jotain 90 ja nyt varma 120 tai yli, eli kyllä se minulle on isoa, jos aina hoikkana tottunut olemaan.

Aika jännä! Oma lantioni oli 94cm 70kg painossa, 172cm pituudessa, ja koko myöskin 38 M. Reisi oli 70kg painossa 55cm. Paidoissa meni myös S välillä M. Taidetaan olla sitten eri mallisia vain. Oma lantio on nyt 116-120, kun vaihtelee koossa 46-48. Paidoissa mahtuu nyt L. Painoa on sinua kymmeniä kiloa enemmän.

[QUOTE="Maarikka";30106007]Miksi ap haluat olla alipainoinen? Ei se ole kaunista kuten ei ole ylipainokaan.[/QUOTE]

Jos ap:lla on lantio 90cm vasta noin 50kg painossa ymmärrän tavallaan, miksi hän haluaa painaa pituudestaan huolimatta niin vähän. Tosin ap kyllä pääsisi lähemmäs 90cm lantiota ehkä ihan vain kiinteyttämälläkin eli hankkimalla lisää lihasta rasvan tilalle. Toisaalta sitten jos ap:n lantio onkin päärynän mallinen on hänen lähes mahdoton päästä 90cm lantioon menemättä melko alhaiseen painoon.

Mulla on ongelmana että just kaikki läskit menevät takapuoleen, eli vaikka laiha ja treenattu olen niin lantiot aina ovat isot tai ehkä ei isot mutta rasva menee sinne juuri ja vain sinne. Sekä olen niin pieniluinen että jopa jos painan 60kg niin näytän että on ylimäräistä. Näytän nytkin hassulta kun mulla vielä kaupan päälle pieni pää tai siis kasvot :ashamed: ja kyllä myös myönnän että laihana tykkään olla, itsetunto hyvää ja olo kevyt. Nyt on niin raskas ja iso olo että pakko sanoa etten jaksa edes mihinkään lähteä esim matkalle, kesällä vielä kuuma sen painon ja raskauden kanssa että olo on huono jatkuvasti.

Mä myös 172cm pitkä. Ennen raskautta paino oli 57-58kg ja mitat oli 92-67-98. Treenasin aktiivisesti. Nyt mitat on 105-97-110 ja painoa on tullut noin 10kg. Kyllä Milanna pystyis samoihin mittoihin kuin minä tai siis että lantio olis 90 normaalipainoisenakin jos hän vaan treenais oikeasti ja miettis mitä syö...

Mä myös 172cm pitkä. Ennen raskautta paino oli 57-58kg ja mitat oli 92-67-98. Treenasin aktiivisesti. Nyt mitat on 105-97-110 ja painoa on tullut noin 10kg. Kyllä Milanna pystyis samoihin mittoihin kuin minä tai siis että lantio olis 90 normaalipainoisenakin jos hän vaan treenais oikeasti ja miettis mitä syö...

No kun mä syön vähän ja esikoisen kanssa oksensin kaikki 7kk silti sain painoa. Ei edes lääkäri voi sanoa miksi painoa minulle tulee noin paljon joka kerta ja kun synnytän ei menee kun 3kk se lähtee vaikka paljon söisin...

No kun mä syön vähän ja esikoisen kanssa oksensin kaikki 7kk silti sain painoa. Ei edes lääkäri voi sanoa miksi painoa minulle tulee noin paljon joka kerta ja kun synnytän ei menee kun 3kk se lähtee vaikka paljon söisin...

Siis luitko edes mitä kirjoitin ? Kirjoitin sinun painosta ennen raskautta ! Treenaamalla saisit itsesi normaalipainoiseksi ja kuitenkin mitat tosi pieniksi...

Samaa yritin minäkin ap:lle sanoa, että treenaus kiinteyttäen pienentäisi mittoja painosta huolimatta. Pitää ottaa kumminkin huomioon, että ap:n lantio on päärynämallinen ja kaikki rasva kertyy sinne. Päärynän mallisen on vaikea laihtua lantiosta tarpeeksi kapeaksi ilman painon runsaanpaa putoamista.

Omat mitat mulla oli ennen raskautta: 95-69-94, paino 70kg, pituus 172cm
Nyt mitat on loppuraskaudessa: 115-120-116/120 ISO VAUVAMAHA

Jokatapauksessa olin yläkropasta ennen ihan tikku. Luuta ja nahkaa. Kylkiluut tuntui. Koko oli s-m. Kaikki rasva kertyy itselläni reisiin. Nyt reidet 71cm.Ennen raskautta oli reidet 55cm/70kg. Lantioon ei paino kerry yhtä paljon, vaikka paino on nyt yli 100kg.

Me ollaan vaan eri mallisii kropista kaikki!
Jos itse painaisin 60kg ois mun lantio varmaan vaan max 85cm, jos sitäkään, nimittäin oon luonnostaan pienipeppunen. Reidet on aina ollut silminnähden lantiotani paksummat.

Rv 27+jotain ja kiloja tullut nyt n. 3 kg. Katson, mitä syön, mutta en hysteerisesti... En vaan oikein pysty/jaksa syödä isoja annoksia, kun ruoka ei tunnu sulavan normaalisti :)

Rv 27 ja tullut 10 kg. Jotenkin sairasta tuo painon tuijotus raskaana ja omien kuvien mittailu. Minulle lapsen saamat ravinteet ja terveys tärkeimpiä asioita. Mutta kukin tavallaan... Tuttu söi kaalinpäitä vaan raskaana ja vietti päivät peilin edessä ettei vaan tulisi raskauskiloja. Ei sillä väliä että nyt on lapsella kaikki mahdolliset allergiat.

Kyllä se päärynävartalokin muokkautuu. Vaatii vaan kovempaa treeniä ja pitää katsoa mitä suuhunsa laittaa. Ja Milanna nyt muutenkin liioittelee asioita. Miten kukaan uskoo että hänellä on lantio 90cm jos paino on 50kg ja pituutta 171cm. Silloinhan hänen bmi on 16.9. Aika leveät lantioluut saa tuossa painossa olla jos ollaan alipainon puolella noissa mitoissa...

Kuitenkin tuossa paino - pituus suhteessa hän on merkittävästi alipainoinen. Eli rasvaa ei tuolloin ole kehossa lähes yhtään. Sekin selittää merkittävän painon nousun raskaus aikana ja sen miksi tulee raju turvotus. Eihän kenenkään nivelet kestä jos usein tulee noin lyhyessä ajassa 40kg painoa. Jos sekään siis oikeasti totta.... kuvan perusteella ei ole... Milannalla kuitenkin monta lasta, oisko viides tulossa ?

Yhteistyössä