Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

  • Viestiketjun aloittaja "näin meillä"
  • Ensimmäinen viesti
junttia
Tuntuu, että tuollaiselle ääliökommentille HYMÄHTELEE naiset, joille parisuhteen mitta on se, että huumorintaso "kestää" yhdessä sohvalla piereskelyn. Täältä palstalta olen oppinut, että parisuhde ei ole kestävällä tasolla, ellei käydä ovi auki kakalla...

Mun mies ei ikinä sanoisi noin kuin AP:n mies, eikä me myöskään harrasteta yhdessä piereskelyä.
Just näin!!!

Junttia. Ei voi muuta sanoa. Siis valitettavasti AP:kin on juntti, koska on tuollaisen miehen valinnut.
 
Huoh, samaa asiaa nuo tarkoittaa, eri muodossa. Joidenkin huumori kestää, joidenkin ei. Ei se tarkoitus siitä sen hienommaksi muutu jos sanoo vain yhdellä sanalla, "panisin".
No eihän tarkoita. "Panisin"-kommentti vastaa kysymykseen onko henkilö seksuaalisesti viehättävä. "tuosta kun saisi..."-kommentti taas tarkoittaa selkeää haaveilua ja toivomusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24906035:
No eihän tarkoita. "Panisin"-kommentti vastaa kysymykseen onko henkilö seksuaalisesti viehättävä. "tuosta kun saisi..."-kommentti taas tarkoittaa selkeää haaveilua ja toivomusta.
Jos sun mies sanoo sulle jostain naisesta et "panisin" silloin se tarkoittaa sitä, että se vois sitä panna. Ja ap:n mies sanoi saman, mutta siinä muodossa miten mies rehellisesti sen ajattelisi tapahtuvan. Niinkuin miehet yleensäkin kiihottuu tuollaisesta.
 
mutta
tässäkin pätee se vanha totuus, että mies voi noin hyvinkin sanoa ja vieläpä hekotella omalle "hauskalle" sutkautukselleen, mutta jumalauta jos nainen sanoisi vastaavalla tavalla jostain miehestä... pahimmassa tapauksessa tulisi turpaan ja kunnolla : /
 
Just näin!!!

Junttia. Ei voi muuta sanoa. Siis valitettavasti AP:kin on juntti, koska on tuollaisen miehen valinnut.
Miten tuo junttius on se viimeinen naula arkkuun? Onko se jokin toivoton tila, jolle ei voi mitään ja sen kanssa pitää elää? Junttien tilanteista ei voi tällä palstalla keskustella ja jos elämässä tapahtuu jotain, mikä johtuu junttiudesta, niin tilanne on täysin omaa syytä, koska olet itse juntti tai tekemisissä juntin kanssa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24906068:
Miten tuo junttius on se viimeinen naula arkkuun? Onko se jokin toivoton tila, jolle ei voi mitään ja sen kanssa pitää elää? Junttien tilanteista ei voi tällä palstalla keskustella ja jos elämässä tapahtuu jotain, mikä johtuu junttiudesta, niin tilanne on täysin omaa syytä, koska olet itse juntti tai tekemisissä juntin kanssa.
Aikuiselle ihmiselle käytöstapojen opettaminen on kovin vaikeaa, etenkin jos ihminen itse pitää puheitaan hauskoina.
 
Keijupölly
Kyllä mä voin sanoo, että ollaan niin juntteja, että piereskellään ja röyhtäillään. Mutta niin juntteja me ei olla, että tolla tavalla loukattaisiin toisiamme sanomalla jotain tollasta.
 
"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24905681:
Mun kaverit kattos suu auki, jos sanoisin jotain tontyyppistä jostain miehestä. Ja Samoten mieskin sanoi, ettei hänenkään kaverit tollasia puhu. En tiiä sit minkälaisia kaveripiirejä ne on, joissa ollaan tuollaisia.
No ne on kuule sellaisia kaveripiirejä, joihin kuuluu tuollaisi miehiä, kun aloittajalla on.
Ja oletko vähän yksinkertainen, jos uskot mitä miehesi kertoo omien kaveripuheidensa olevan? Kaveripuheet ovat juuri niitä, joita ei puolisolle paljasteta, niin ei kai hän nyt sinulle kertoisi, vaikka tuollaisia juttuja aina heittelisi itsekin kavereita tavatessaan.
 
[QUOTE="vieras";24906078]Aikuiselle ihmiselle käytöstapojen opettaminen on kovin vaikeaa, etenkin jos ihminen itse pitää puheitaan hauskoina.[/QUOTE]

No on varmasti, mutta tällä palstalla kaikki ongelmat on helpoin kuitata sillä, että joku on juntti ja sen jälkeen asiasta ei kannatakaan keskustella.
 
Keijupölly
[QUOTE="öööö";24906093]No ne on kuule sellaisia kaveripiirejä, joihin kuuluu tuollaisi miehiä, kun aloittajalla on.
Ja oletko vähän yksinkertainen, jos uskot mitä miehesi kertoo omien kaveripuheidensa olevan? Kaveripuheet ovat juuri niitä, joita ei puolisolle paljasteta, niin ei kai hän nyt sinulle kertoisi, vaikka tuollaisia juttuja aina heittelisi itsekin kavereita tavatessaan.[/QUOTE]


Ja nyt sä voit perustella vaihteeksi, että millä oikeudella sä alat väittämään ihmistä, jota et tunne, valehtelijaksi. Samalla voit perustella senkin, että minkä takia sä nostat itsesi mun yläpuolelle väittämällä tietäväs mitään mun miehestä.
 
"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24906107:
Ja nyt sä voit perustella vaihteeksi, että millä oikeudella sä alat väittämään ihmistä, jota et tunne, valehtelijaksi. Samalla voit perustella senkin, että minkä takia sä nostat itsesi mun yläpuolelle väittämällä tietäväs mitään mun miehestä.
Sillä oikeudella, että et näytä tajuavan, mitä kaveripuheet tarkoittavat.... jonkunhan se on sinulle kerrottava.
Enkä ole nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle, kerroin vain sinulle, että tuskin sinäkään tiedät ihan kaikkea miehestäsi. Jokaisella ihmisellä on juttuja ja asioita, joita ei jaa puolisonsa kanssa.
 
Keijupölly
[QUOTE="öööö";24906138]Sillä oikeudella, että et näytä tajuavan, mitä kaveripuheet tarkoittavat.... jonkunhan se on sinulle kerrottava.
Enkä ole nostanut itseäni kenenkään yläpuolelle, kerroin vain sinulle, että tuskin sinäkään tiedät ihan kaikkea miehestäsi. Jokaisella ihmisellä on juttuja ja asioita, joita ei jaa puolisonsa kanssa.[/QUOTE]

Minä en voi tuntea miestäni, jonka kanssa olen ollut 14 vuotta, mutta sinä voit tuntea maailman kaikki ihmiset ja puhua heidän puolestaan? Tämä selvä, ehkä sun kanssa ei kannata keskustella tämän enempää.
 
"öööö"
Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24906175:
Minä en voi tuntea miestäni, jonka kanssa olen ollut 14 vuotta, mutta sinä voit tuntea maailman kaikki ihmiset ja puhua heidän puolestaan? Tämä selvä, ehkä sun kanssa ei kannata keskustella tämän enempää.
Varmaan aivan järkyttävä mentys... nyyh.
 
"vieras"
:D :D

Te ette tosiaankaan tunne (miehiänne) miesten tapaa ajatella. Ihmiset päästää joskus suustaan juntteja juttuuja, mutta sellaisia me ihmiset ollaan.
Paljon juntimpaa kuulee toisinaan vaikkapa uutisissa mutta suuret junttimassat ei edes huomaa.
 
vieras virnistää
[QUOTE="vieras";24906218]:D :D

Te ette tosiaankaan tunne (miehiänne) miesten tapaa ajatella. Ihmiset päästää joskus suustaan juntteja juttuuja, mutta sellaisia me ihmiset ollaan.
Paljon juntimpaa kuulee toisinaan vaikkapa uutisissa mutta suuret junttimassat ei edes huomaa.[/QUOTE]

Ja sinä tunnet kaikki maailman miehet :D
 
[QUOTE="öööö";24906093]No ne on kuule sellaisia kaveripiirejä, joihin kuuluu tuollaisi miehiä, kun aloittajalla on.
Ja oletko vähän yksinkertainen, jos uskot mitä miehesi kertoo omien kaveripuheidensa olevan? Kaveripuheet ovat juuri niitä, joita ei puolisolle paljasteta, niin ei kai hän nyt sinulle kertoisi, vaikka tuollaisia juttuja aina heittelisi itsekin kavereita tavatessaan.[/QUOTE]

Sehän ei silti tarkoita, että KAIKKI miehet ovat sellaisia. (Esim. nyt Keijupöllyn mies)
Mulla on paljon miespuolisia ja naispuolisia suustaan härskejä kavereita, mutta en mä ole ikinä kuullut kenenkään tollasia puhuvan. Korkeintaan sanotaan jotain, että "pantava". Yleensä kyllä osataan pitää henkilökohtaiset mölinät masussa.
 
"vieras"
No eipä tekis mieli olla vähään aikaan siinä kainalossa.
Muhun ei vaan uppoa tuollainen "huumori", en siis haluaisi sellaista kuulla ja vielä tuossa tilassa ottaisin herkästi itteeni.
 
Kepsis
Se mikä on jännää tässä ketjussa...

On se että monikin joka tänne on jotaan tosi kärkevää kommentoinut, ihan varmasti on itse kommentoinut vaikka mitä törkeetä muista ihmisistä, oli sitten kyse seksuaalisesta esineellistämisestä tai sitten muuten vaan herjaavaa tai alentavaa.

Se että kommentoi jotain telkkarissa näkyvästä henkilöstä on lievempää kuin esimerkiksi täällä toisien kiusaaminen.

Olkoonkin että ap:n ukko on vähintäänkin outo kun ei ennalta tajunnut joutuvansa ongelmiin kun jotain tuollaista kommentoi, luulisi tuntevan oman vaimokkeensa. Typerä oli tosiaan, mutta ei se ollut mitenkään erityisen kauhea tai törkeä kun miettii mitä kaikkea täällä ihmiset sanovat toisille. Toki törkeä puolisoaan kohtaan kun kerta hän ei omaa sellaista huumorintajua että moinen olisi ollut ok. Mutta ei ehken kannata paisutella tätä(kään) asiaa yli äyräiden.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
[QUOTE="öööö";24905563]Niin varmaan jooo, hehe heh.
Tuskin kukaan haluaa kuulla oman puolison tokaisevan yhtään mitään sen suuntaista, että haluaisinpa panna tuota naista.... sen sijaan että haluttaisi panna sitä omaa naista siinä kainalossa.[/QUOTE]

Ei minua kyllä loukkaisi, että mies hetken fantasioisi elokuvan roolihahmosta.
Yhdessä piereskelyä tosin ei harrasteta, mutta muuten tunnustaudutaan suosiolla sillä lailla junteiksi, että uskomme molemmat ettei liittomme ole millään lailla vaarassa vaikka tunnustaisimmekin että maailmassa myös monia muita viehättäviä tai jopa kiihottavai miehiä ja naisia.

Ei tuo ole "sen sijaan" asia vaan "senkin lisäksi"-juttu.

:)
 

Yhteistyössä