häh?
Tottahan se on!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24881038:Oon mä raskaana. Ikähän on vaan numero, ja näköjään värkki toimi vielä sen verran, että tiineeksi päädyin.
Wau, paljon Onnea!!
Tottahan se on!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24881038:Oon mä raskaana. Ikähän on vaan numero, ja näköjään värkki toimi vielä sen verran, että tiineeksi päädyin.
Kits!Alkuperäinen kirjoittaja häh?;24881214:Tottahan se on!
Wau, paljon Onnea!!
En tuhlaa energiaa suuttumalla sun kirjotteluista. Yllättyisin jopa jos sattus joskus vaan kivoja kirjotuksia silmiin sultaOtitko huomioon, että saatan kirjoittaa joskus vaikka vähän väärinkin? Mutta ei siinä mitään, ota ja suutu, ole hyvä.
Pitää laittaa kirjautuneena aijaahan kuva, jolloin sieltä saa otettua kuvan pois.Hei kertokaas blondille, et miten te saatte poistettua noita kuvianne aijaasta? Kun mä en ole siinä onnistunut ikuna....
Joskus olis kiva laittaa kuva vaan hetkeksi ja ottaa sit pois kun lähtee itse pois paikalta.
Tai pyytää aijaan ylläpitoa poistamaan sen, niinkuin mä tein, kun laitoin vahingossa sen ei-kirjautuneena. Ne oli niin kivoja, et ne poisti sen tuotapikaa.Pitää laittaa kirjautuneena aijaahan kuva, jolloin sieltä saa otettua kuvan pois.
Ok, kiitoksia. Pitänee yrittää joku kerta uudestaan. Mä olin kyllä viimeksi kirjautuneena, mut en vaan saanut poistettua jostain syystä... Ehkä mä mokailin jotain sitten vaan taasPitää laittaa kirjautuneena aijaahan kuva, jolloin sieltä saa otettua kuvan pois.
Ei hot, ei cool, vaan jotain väliltädata on aikas hot.....NOT!
Huoneenlämpöinen?Ei hot, ei cool, vaan jotain väliltä
Mikset sä koskaan ota kuvaa että katsot suoraan kameraan vaan aina noin sivusilmällä vilkuillen jolloin sun nenä näyttää valtavalta? Ei pahalla mut kuvakulma on outo ja sun kuvia oon kuitenkin nähnyt USEITA tällä palstalla!
Eli juuri sopivaHuoneenlämpöinen?
Aina valitetaan kun mies on kylmä tai liian kuuma mutta ei koskaan mouruta liian huoneenlämpöisestä miehestäEli juuri sopiva
... lämmin, hellä, pehmoinen...Eli juuri sopiva
Sinulla on todella kauniit siniset silmät!
Harvinaisen paljo samaa mieltä!!Näytät juuri yhtä bitchiltä kuin mitä juttusikin.