*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Jo
Heissan täältäkin välillä. Olen kyllä käynyt lukemassa kaikki jutut, mutta kovin vähän on tullut kirjoiteltua. Hirmusti plussia =) =) =) =) AAAALTOOO Ollaanhan vasta aallon alussa, ollaanhan?

).( Tässä kierrossa päätin alkuun, että nyt mennään ihan päiviä laskematta ja tjottaillaan, mutta eihän siitä mitään tullut. Viimeset kaks päivää olen plärännyt kalenteria, merkannut kännykänkin kalenteriin viimesen 9kk kierrot -ihan vaan varuiksi- puristellut tissejä (eikö siellä mitään tunnu? No ei. Kohta varmaan alkaa olla tissit kipeenä kaikesta puristelusta). Ostin tänään kuumemittarin, ens kierrosta aletaan Fertility Friendin avulla oviksen bongaus ja testit kanssa kehiin. Greippimehuakin on jääkaapissa, vaikkei tätiä edes ole vielä kuulunut eikä sitä kai tässä vaiheessa kannata juoda.

En halua että tulee vuosi täyteen yritystä, EN. Työkaverin maha kasvaa silmissä, toisaalta sitä on kiva seurata, toisaalta ei. Kunpa pallomahaisuus olis tarttuvaa. Kyllä kirpasi kuulla, että niillä oli tärpännyt eka yrityksellä. Niin meilläkin tärppäsi heti alkuun ja jos olisi se pieni matkassa kestänyt, niin nyt olisin jo viikkoa vaille äiti :'(
 
RR
Heissan kaikille :)
Tulin vain ilmoittamaan tänne vanhaan omaan kuumeiluketjuun, että rakas poikamme (4106g ja 52cm) syntyi 5.10.2011, ihan ei mennyt kaikki synnytyksessä nappiin, vaan kahden päivän työstämisen jälkeen poika vihdoin näki päivänvalon kiireellisen sektion jälkeen. Kaikki on nyt kuitenkin hyvin ja ollaan oltu jo viikko kotosalla :)

Isot Tsempitykset kaikille kuumeilijoille ja plussapuhuria pistän tulemaan!

RR ja Viljami 10vrk :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Brita ja Sintu74
Onnea RR!

Digitesti sanoi "raskaana 2-3". Kai tää on sitten uskottava. Vielä yksi yö pitäis nukkua yksin tän tiedon kanssa. Ostin miehelle pienen pullon samppanjaa, jonka kanssa voi sulatella tietoa sitten huomenna :D

Olo on hirveän ristiriitainen. Näin just tällä viikolla rakasta ystävää, jolla takana 4 vuotta yritystä, 2 ivf:ää, 1 ku ja 1 km. Oisin niin suonut sen plussan tässä vaiheessa mieluummin heille. Mä kuitenkin vasta kuukausi sitten sain ylipäänsä päähäni, että lapsen haluan.
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Samirja
Onnea birdcherry!!! :heart: Kyllä se on nyt uskottava!

Mulla oli todella oireeton alkuraskaus, en olisi varmaan tätä 7. viikkoa ennen tajunnut pelkistä oireista (pl. kuukautisten poisjäänti), että on tarttunut kiinni. Nyt alkaa vasta oirelu ja nukuinkin just 16 h putkeen ja vieläkin väsyttää.

riesa ja pikkunilviäinen 6+1
 
Lauantai 15.10.2011



Wanda_81.......30v.......kp 4/28-42.........yk13
Punanuttu........32v.......kp 5/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 5/24-35..........yk10
Demuli............31v.......kp 9/14-53.........yk13
pipsa79............31v......kp 14/28-40........yk7
Sintu74............37v......kp 14/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v......kp 16/28-38........yk12
Avonlea...........34v.......kp 16/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 17/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 18/24-31.........yk12
Hansman.........34v.......kp 19/28-30..........yk1
Brita................31v.......kp 19/27-31..........yk1
Almeja.............31v......kp 21/29...............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 24/??...............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 24/??...............yk22.... (1kkm)
Joku_raja........29v.......kp 28/27-29.........yk9.... (6*clom) .....dpo 11
Kaneli74......... 37v.......kp 30/28-32.........yk 9
Tatja..............35v.......kp 30/25-29..........yk14....(terolut)
Jo...................30v......kp 34/33...............yk8...... (1km)
tada................28v......kp 36/26...............yv2-3......dpo 24
Anskilia............32v......kp 66/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v......kp 72/30.............yk2
Neah................34v......kp 77/28.............yk6
Sanja...............32v......kp 81/27 ............yk2
Sissi_81...........30?v.....kp 93/28-30.........yk3
Kiiriminna78......33v......kp ?/26-28...........yk3



Taustalla:
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.[/QUOTE]
 
Viimeksi muokattu:
Mulle saa päivittää seuraavaan listaan, että ikää on 30v, plussasin 14.10, ja todellakin yk1.

Riesa puheli oireettomasta alkuraskaudesta. Mä taas en ole koskaan kuullut, että kellään ois ollut näin paljon oireita ihan alussa, jo ennen kuin testissä näkyy mitään. Jo reilu pari viikkoa sitten, eli ilmeisesti heti hedelmöittymisen jälkeen, mulla ilmestyi suuhun tosi paha maku joka on koko ajan voimistunut. Kai se on sitä kuuluisaa metallin makua sitten. Reilu viikko sitten alkoi myös jomotella päätä koko ajan, silloin mainitsinkin jo täällä mun oireista, mutta en millään uskonut että ne vois johtua raskautumisesta. Mulla oli Pregcheck-liuskatestejä jemmassa ja tein silloin yhden, mutta eihän siinä tietenkään mitään näkynyt. Seuraavan kerran testasin maanantaina, kun olin menossa kaverin luo ja tiesin että otetaan viiniä. Silloinkaan ei näkynyt mitään eikä tiistainakaan. Tämän jälkeen alkoi alavatsan vihlaisut joita on ollut nyt muutaman kerran päivässä, siitä oikeastaan tiesin kun perjantaina ostin uudet testit, että plussa tulee.
Ai niin, ja mussa heräsi heti myös kunnon pesänrakennusvietti :D normaalisti oon tosi laiska siivoamaan, nyt oon kuurannut kotona kaikki nurkat ja työpaikallakin putsasin esim. kahvihuoneen jääkaapista ikivanhat ketsuppitahrat, kyllä työkaverit hiukan ihmetteli :D

Mun miehellä on muuten kaiken lisäksi huomenna synttärit. En ollut aikonut antaa mitään lahjaa, nyt taidan pistää tuon testin pakettiin ja sanoa että varsinainen lahja tulee juhannuksena...
 
Onnea Birdcherry :heart: Ihanaa kun meidän plussa-aalto vaan jatkuu! Kaikkea hyvää sinulle odotukseen! Sähän järjestit siellä isännälle melkoisen synttäriyllätyksen :D

Ja onnea RR omasta pienestä pojasta :heart: Ollaan varmaan hetken aikaa jännäilty testiplussaa samalla palstallakin. Mä vissiin haluan vaan pitää itseäni jännityksessä pidempään :)

(.) Kurkku on karhea ja keuhkoja kutittaa. Ei hyvää taas nämä oireet tiedä. Aloitin Terolutit perjantaina ja menkkoja tässä siis ootellaan. Parissa aiemmassa Terokierrossa alkaneet 11pv ja 13pv lääkkeen aloituksesta. Katsotaan kuinka tällä kertaa.
Vedin tuossa sunnuntaiaamun kunniaksi aamumeditaatiot sillä aikaa kun mies nukkuu ja puuro hautuu. Mä oon ton viime viikonlopun jälkeen ihan hurahtanut tuohon meditointiin. Oikeasti olen saanut nyt jäsenneltyä asioita päässäni liittyen tähän vauvaprojektiinkin ja sellainen puristava paniikki on kadonnut sisältä. Jotenkin vaan ehkä tajusin että elämässä on paljon muutakin ja sen että yritän nyt nauttia tästäkin ajasta elämää mahdollisuuksien mukaan. Varsinkaan kun ei tiedä kuinka pitkäksi tämä odotusaika muodostuu. Sillä ajallakin on vaan löydettävä jotain sisältöä, tarkoitusta ja ilon aihetta elämään. Rakastumisessakin osa huumaa on se riipaiseva kaipuu toisen luo niin yritän ajatella tätä aikaa elämästä osana sitä rakkauden huumaa meidän pientä vauvaa kohtaan.

Iloa tulevalle viikolle teille kaikille!
Ja jatkakaahan sitä plussa-aaltoa +++++++++++++ :whistle:
 
Eilen aamulla bongasin digitestillä ovisplussan ja silloin oli siis kp14.
Soittelin Väestöliittoon perjantaina, että mille päivälle sattuu siirto, jos plussaan oviksen viikonloppuna.
Nyt ku ovis sattu lauantaille, niin PAS on ilmeisesti tiistaina. :)
 
Kovasti onnea birdcherry! =)

Tunafish, me asutaan tällä hetkellä 65 neliöisessä kolmiossa eikä kahdestaankaan mahduta tämmöseen =D Meillä on kenties hieman tavaraa.. No miehellä pitää olla oma työhuone niin siinähän se jo on.

Kävimme anopin kanssa Ikean tonkimassa tässä ja mukaan kyllä tarttui vaikka ja mitä.. rahaa paloi satoja euroja. Mutta kyllä sitä uuteen kotiin pitää olla hyvät kalusteet. Vanhat jo niin rauskat että haluaa vaan päästä eroon.

Menkatkin alkavat olla lopuillaan joten pian pääsee tositoimiin! Nyt vaan tuli yhtäkkiä aamulla sellainen pelko että mitä jos mun kk-kiertoni on vieläkin sen 21pv, mikä se oli joskus parikymppisenä ennen kuin aloin syömään pillereitä. Jos sitä ovista ei tuu millään sitten.. Noh, ei auta tässä vaiheessa vielä tollasia ajatella :D
 
Brita mullakin on ilmeisesti vähän taakse päin suuntautuva kohtu, ja siihen lääkäri suositteli vatsallaan makaamista. Tiedä häntä, olen saanut kaksi haamuplussaa selällään maksamalla ja kaksi vatsallaan. :p

Onnea plussista tyypit! Voi kun itsekin joskus saisin pysyvän sellaisen...

Mä täällä yritän päättää, että haluanko testata jo huomenna (dpo 10 tai 11) vai odottaa kiltisti tätiä. Jos vanhat merkit pitävät paikkaansa, niin en jaksa odotella... :D
Yleensä kierroissa, joissa ei ole yksinkertaisesti mitään oireita, on helppo olla testaamatta. Mutta sitten näissä kierroissa, joissa on, on tikuista vaikea pysyä erossa...
 
Sunnuntai 16.10.2011



Wanda_81.......30v.......kp 5/28-42.........yk13
Punanuttu........32v.......kp 6/24-27........ yk 2
Mandala..........32v.......kp 6/24-35..........yk10
Demuli............31v.......kp 10/14-53.........yk13
pipsa79............31v......kp 15/28-40........yk7
Sintu74............37v......kp 15/29.............(3*ivf) (1 tm)
Syksy2010........30v......kp 17/28-38........yk12
Avonlea...........34v.......kp 17/27-29.........yk3
Neitipippuri.......30v......kp 18/31-49.........yk4
Ronjaliina.........30v.......kp 19/24-31.........yk12
Hansman.........34v.......kp 20/28-30..........yk1
Brita...............31v.......kp 20/27-31..........yk1
Almeja.............31v......kp 22/29...............yk~24
Tunafish-78......33v......kp 25/??...............yk6.......(femar)
Ginger.............35v......kp 25/??...............yk22.... (1kkm)
Joku_raja........29v.......kp 29/27-29.........yk9.... (6*clom) .....dpo 12
Kaneli74......... 37v.......kp 31/28-32.........yk 9
Tatja..............35v........kp 31/25-29..........yk14....(terolut)
Jo...................30v.......kp 35/33...............yk8...... (1km)
tada................28v.......kp 37/26...............yv2-3......dpo 25
Anskilia............32v......kp 67/25-32.........yk4
Mansikkalime....31v......kp 73/30.............yk2
Neah................34v......kp 78/28.............yk6
Sanja...............32v......kp 82/27 ............yk2
Sissi_81...........30?v.....kp 94/28-30.........yk3
Kiiriminna78......33v......kp ?/26-28...........yk3



Taustalla:
RauRau
Rumor
Jonesy
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Vadelma30
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

bircherry...........30v..........yk1........plussa 17.10.
Sara_78............32v..........yk8........plussa 7.10.
Taraolivia..........31v .........yk1........plussa 4.10.
riesa79.............32v..........yk2........plussa 3.10.
Sakara..............34v..........yk5........plussa 1.10.
Annastiina79......31v.........yk20...... plussa 25.09.
Tuittis..........................................plussa syyskuu
Marjutan...........28v..........yk4........plussa 3.9.
Amanda77.........34v........yk17.......plussa 25.8.
Killiäinen............30v. ......yk27.......plussa 7.8.
Samirja..............32v. .....yk3........plussa 25.7.
lallaa77..............34v.......yv2........plussa 29.6. (6x inssi, 1xIVF)
sunni..................33v. .................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. .....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. .....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ......yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ....yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ....yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ....yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ....yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Täällähän on jännät paikat monella kun Tatjalla ja Jolla jo menkat myöhässä. Teille ja Almejalle hurjasti peukutuksia täältä :heart:

Tsemppiä myös Sintulle tulevaan :)

Mä olen tota meditaatiota miettinyt joskus mutta oon kai jonkin tason ADHD etten pysty ees kuvittelemaankaan että saisin kaikki ajatukset pysäytettyä jne, ei pienintäkään mahdollisuutta :D Mutta aivan loistavaa että Tunafish olet selkeästi saanut siitä apuja kuumeiluun, tosi hieno juttu! :) Itsekin usein keikun siinä rajalla että olenko rauhallinen ja sinut asian kanssa vaiko ihmettelen tärppäämättömyyttä enkä malta odottaa 'mitään' tapahtuvaksi.

Vielä hirmusti onnea birdcherry :heart: aivan uskomattoman hienoa että voi ekasta tärpät!

Tuosta syntymäpäiväjutustasi tuli hetkeksi mieleen oma harmistus mikä tuli viime kierrosta kun kokeilin yhtä pregnancy countdown saittia, että josko sinne(kin) päivittäisi kierrot jne, niin se kalenteri sitten näyttää mahdolliset lasketut ajatkin ja sen kierron laskettu aika mulla olisi ollut miehen synttärit.. noh meni ohi ensi vuoden synttäreiden osalta : / mutta haluan uskoa kyllä kovasti että jotain on jo tapahtunut edes seuraavan, 2013 vuoden, aikana :)

Nautinnollista sunnuntaita kaikille ja pidetään tämä plussa-aalto käynnissä ja surffataan sen aallon harjalle KAIKKI mukaan :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Mitämitämitä?! Heti kun selkänsä kääntää, niin jo täällä jo plussataan!:D Onnea birdcherry! :flower: Miten miehesi otti tiedon synttärilahjasta?

Sintulle tsemppiä siirtoon! b:)d

Jännitystä luvassa, kun niin monella testaukset lähenee...:)


Nyt miehen kainaloon leffaa katsomaan ja nauttimaan vielä vapaaillasta. :)

Oikein mukavaa alkavaa viikoa kaikille ja niitä plussia - kaivetaan ne surffilaudat esiin ja menoksi sinne aallonharjalle!:D


Brita
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu, pidän kovasti peukkuja, et pääset PASiin ja että kaikki menee tällä kertaa nappiin! Hienoa, että jaksat olla niin reipas ja positiivinen, vaikka hoidot onkin raskaita! Sulatetaanko teillä yksi alkio kerrallaan? Ja onko mitään lääkityksiä, vai tehdäänkö se siis ihan luomukiertoon? Plussaonnea!

Tatja ja Almeja, peukut ja varpaat on pystyssä! :)

Bircherry, onnea!!! :) Tervetuloa tonne kolmekymppisten odottajien ketjuun! Tosi kauniisti ajattelet ystävästäsi. Mutta ei tällä tiskillä ikävä kyllä jaeta vuoronumeroita, joten älä ole pahoillasi plussastasi! Silti kun kerrot raskaudesta ystävällesi, musta voisit hyvin sanoa tuon mitä ajattelet. Oman pitkän yrityksen aikana pari ystävää tuli raskaaksi ja sai lapsen sinä aikana, kun me yritettiin ja koettiin vastoinkäymisiä ja he tiesivät siitä. Toinen sanoi tosi ihanasti silloin raskaudestaan kerrottuaan, että toivoisi meille sydämestään samaa. Siinä ei mullakaan riittäny kateudelle sijaa, kun toinen silmät kostuen eläytyi mun asemaan.

Mä uskon, että kevään/kesän pitkän kuivan kauden jälkeen, tämä plussa-aalto ei ole vain yksi loiskaus vaan jatkuva virta, johon te kaikki tiputte yksitellen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Kiitos kaikille onnitteluista! :heart: Ja kiitos Amanda77:lle viisaista sanoista. Tuo ystäväni on sanonut rehellisesti, että sattuu paljon seurata tuttujen ja työkavereiden mahankasvattelua, ja on tosi vaikea olla niiden puolesta onnellinen. Kuitenkin kuulemma jos vauvauutinen osuisi läheiselle ystävälle kuten mulle, sanoi pystyvänsä varmaankin iloitsemaan vilpittömästi. Taidan kertoa asian just noin, kuin neuvoit.

Mies istuu vielä autuaan tietämättömänä lentokoneessa :D Sain just kämpän siivottua, teen kohta pizzan valmiiksi ja lähden hakemaan sitä kentältä. Samppanja on jääkaapissa (itselleni ehkä lorautan tilkan appelsiinimehun sekaan), digitestissä ei valitettavasti näy tulos enää mutta toisessa plussatestissä näkyy plussa, kääräisin sen vaaleanpunaiseen lahjapaperiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Sintu, pidän kovasti peukkuja, et pääset PASiin ja että kaikki menee tällä kertaa nappiin! Hienoa, että jaksat olla niin reipas ja positiivinen, vaikka hoidot onkin raskaita! Sulatetaanko teillä yksi alkio kerrallaan? Ja onko mitään lääkityksiä, vai tehdäänkö se siis ihan luomukiertoon? Plussaonnea!
Tähän asti tehty aina kahden alkion siirtoja, niin en usko että lääkäri tekee nytkään poikkeusta... alkioita on 2 per olki, joten pakko sulattaakki molemmat, toivottavasti vaan selviytyvät sulatuksesta.

Ja mulla siirto tehdään luomukiertoon kun mitään ongelmia ovuloinnin ja kuukautiskiertojenkaan kanssa ei ole ollut.
Ainoat lääkkeet mitä nyt käytän, on Primaspan 100mg ja Prednisolon 20mg/pv.
Onnistuessani tulemaan raskaaksi Primaspan jatkuu rv12 saakka ja Prednisolon rv8 saakka. :)
Nyt ois kyllä jo aika tärpätä, kun endo tekee uhkaavasti tuhojaan...
 
Viikonloppuna lauantaina oli mun ja mun ystävän yhteiset 60v. juhlat. Olen järjestellyt ja valmistellut juhlia niin kovasti, että en ole ehtinyt ollenkaan tännekään. Mutta nyt on kaikki väliin jääneet tekstit luettu ja ihan tähän kärkeen haluan ONNITELLA sinua birdcherry! Onpa kiva lukea, miten kivasti aiot yllättää miehesi! :)

Monesti olen tullut tänne synkistelemään, mutta nyt olo on iloinen ja onnellinen! Haluaisin tartuttaa tämän fiilikseni teihin! Lauantaina tosiaan juhlittiin ja oli kyllä TODELLA onnistuneet juhlat. Vähän keskiviikon ja torstain kohdalla mietin, että mihin ovis osuu. Ylipäänsä tietysti kovasti toivoin, että ovis tulisi, eikä jäisi näkymättä, kuten niin monesti on jäänyt näkymättä mulla, enkä oikein ole tiennyt, että tapahtuuko ovista ollenkaan. No lauantaina alkoi ovislimoja näkyä ja ilokseni voin kertoa, että elämäni toisen aivan varman ovisplussan bongasin digitestillä tänään tuossa klo 18 tietämissä! Voi, että miten iloiseksi ihmisen voi tehdä se hymynaama, joka siihen ruutuun tärähti! :) Eli tänään olis nyt sitten dpo -1 eikö vain?

Lisäksi ensi viikolla on syysloma! Elämä miehen kanssa on välillä ollut kovin arkista, mutta nyt tuntuu siltä, että olen aivan umpirakastunut ja koko yhteinen elämä ja arki tuntuu sujuvan kuin tanssi! Olen siis aivan todella onnellinen! Toivon tietysti tämän kaiken onnellisuuden ja elämän ihanuuden ja positiivisuuden johtavan toivottuun ja odotettuun plussaan parin viikon päästä! :) Mielelläni ottaisin sen surffilaudan ja surffaisin sinne aallonharjalle mukaan!

AAAALTOOO, AAAALTOOO, AAAALTOOO, AAAALTOOO........ :)

Mitenkäs se meneekään, että "Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!"
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Huomenia!:)

Ihan pikaisesti täältä töistä... Miten niin kuume nousee, kun pitää päivälläkin surffata täällä...?:D

Sintu Onko sulla huomenna mihin aikaan siirto? Saako sen jälkeen saikkua vai pitääkö mennä töihin? Onko mitään muita rajoituksia elämisen suhteen?

Birdcherry Uteliaana odottelen, miten miehesi reagoi...?:D

Mites muiden jännäilyt?:popcorn:


Missä vaiheessa te yleensä testaatte? Dpo?

Kun itse suunnittelin testaavani ensi viikon ke, to tai pe - siis jos se sukulaistäti ei tule kylään. Ja riippuu vähän siitäkin kuinka paljon meillä on aamuisin porukkaa - olisi ihan kiva testata niin, ettei ylimääräistä yleisöä olisi vaan oltaisiin miehen kanssa kahden... Voihan sitä testata toki illallakin, mutta kuinka on hormonipitoisuuksien laita? Näkyisiko varmemmin aamulla - olipa tulos sitte kumpi vaan?

).( Täällä on NIIN kylmä. Varmaan tulossa kipeeksi kun vilustaa niin lujaa...

Nyt takaisin töihin!

Oikein ihanaa viikonalkua kaikille!:)

Brita
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Testaamisesta: mä ainakin testaan yleensä liian aikaisin, jos ollenkaan. Koska kuvitteellisia oireita on hirveesti dpo 10 mennessä, ja sitten ne haihtuu.
Tänään DPO 10 testasin juuri aamulla negan. Davidin epäherkän testin sisään laminoidun testiviivan pää värjäytyi punaiseksi, mutta pintaan ei tullut haamuakaan. Enpä ole tuollaisitakaan ennen nähnyt...

Tissit on tosi kipeän ja painavan tuntoiset. Ihan sellainen olo että keho on tässä kierrossa herännyt eloon jha kierto on kaikin puolin voimakkaanpi kuin yleensä. Maca ja thyroksiinit!!

ginger
 
Brita Täällä jännäilyä joka wc käynnin yhteydessä. Muuta ei toistaiseksi ole tullut kuin runsasta valkovuotoa. Tuskin olen raskaana, koska ovista ei testien mukaan ole tapahtunut. Silti ihana kuvitella ja haaveilla. Olen ajatellut testata huomenna aamulla, jollei menkkaoireita ala ilmaantua. Tissit ei arista ja mitään ihmeempiä tuntemuksia ei nyt ole kohdun suunnallakaan ollut. Jos olisin raskaana, niin varmasti näkyisi testissä (Sofin herkkä10) jo huomenna, koska edellisen kierron perusteella menisin jo viikolla 4+6.

Sintulle Peukkuja siirtoon!

Ginger Hienoa, jos keho tuntuu heränneen. Toivotaan, että täti pysyisi poissa.

Birdcherry Miten mies otti lahjan vastaan?

Ronjaliina Ihanan positiivineen moodi sulla päällä =)
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74

Yhteistyössä