..
Olen loppu. En vaan jaksa enää. En edes lasten takia. Junan eteen ehkä helpoin ja nopein tapa mutta en kestä ajatusta että joku joutuu keräämään kaiken. Jotain. Mutta nyt loppui. Anteeksi. :´(
No oletko koskaan kokeillut hakea apua? Vaikka sitä mainittua päivystykseen kävelyä? Kokeile jotain sellaista ensin, jos sekään ei auta, niin voithan aina myöhemmin miettiä uudestaan.Mutta lapsilla olisi niin paljon parempi ilman tällaista ihmistä. Isä, isovanhemmat, ystävät. Olen loppu. Kävelevä ihmisruumis. :'(
Menet lääkäriin, nyt ensin.Mitä minusta on hyötyä kenellekään? Olen totaalisesti pohjalla. Loppu. En edes voi itkeä. Olen täynnä tyhjää. Mitä voin tehdä?
Ei sinusta just nyt tarvitsekaan olla "hyötyä" kenellekään. Elämäsi on silti arvokas ja kannattaa yrittää kaikki mahdollinen ennen sen lopullista päättämistä, koska silloin ei ole paluuta.Mitä minusta on hyötyä kenellekään? Olen totaalisesti pohjalla. Loppu. En edes voi itkeä. Olen täynnä tyhjää. Mitä voin tehdä?
Totta, siinä voi mennä toistenkin elämä pilalle. Veturikuskeja on paljon siirretty muihin tehtäviin, juuri noitten itsensä tappajien takia.Junan tai rekan eteen hyppääminen ovat niitä itsekkäimpiä tekoja mitä voit tehdä. Jos oikeasti et keksi mitään muuta ratkaisua omiin ongelmiisi kuin itsemurha niin tee se ainakin sellaisella tavalla joka ei aiheuta kärsimystä muille. Pliis.
Äläkä tapa itseäsi.
Ei ole mikään häpeä mennä päivystykseen ja pyytää apua. Sinulla ilmeisesti ei ole depressiolääkitystä käytössä? Jo pelkästään oikea lääkitys voi helpottaa sinun oloasi. Silloin sitä katselee ongelmia vähän eri näkökulmasta ja saa etäisyyttä asioihin.Mitä minusta on hyötyä kenellekään? Olen totaalisesti pohjalla. Loppu. En edes voi itkeä. Olen täynnä tyhjää. Mitä voin tehdä?
Näin.Totta, siinä voi mennä toistenkin elämä pilalle. Veturikuskeja on paljon siirretty muihin tehtäviin, juuri noitten itsensä tappajien takia.
Kuinka vanhoja sinun lapsesi ovat? Onko sinulla mahdollisesti synnytyksen jälkeinen masennus?Kun nyt jaksaisi hengittää seuraavaan minuuttiin saakka. Jokainen sekuntti on vaikea. Taistelua. Ei ole lääkkeitä. En ole puhunut mitään, sinnitellyt ja luullut pärjääväni. Ajatellut että tämä on pelkkää väsymystä, tavallista uupumista. Romahdus. En vaan jaksa.