Analysaattori paikalla, analysoin sinut!

• Viestiketjun aloittaja Analysaattori
  • Ensimmäinen viesti
meak
Hevy henkinen perhe. Lapset eivät tästä pidä. Hankkikaa koira piristämään arkeanne. Ja älä huoli, työt menevät kyllä hyvin. Suursiivous kannattaisi muuten tehdä. Saatat löytää jotain arvokasta kadotettua. Huomenna kannattaa lotota. Älä tervehdi pitkätukkaista miestä.
Loistavaa!

Heavy henkinen: pitää paikkansa ja lapset lähenee murrosikää ja kapinoivat nimenomaan musiikkia vastaan.
Koira: mieli tekisi, mutta allergia estää
Työt: toivottavasti meniskin hyvin
Siivous: sulla on hyvä ja ajantasainen tiimarinvihko, en kyllä tiedä että hukassa olisi mitään arvokasta
Lotto: kiitos muistutuksesta, tarkistin kestoloton ja huomenna on vielä voimassa
Tänään olen jo kolmasti tervehtinyt pitkätukkaista miestä Mitäs nyt sit seuraa?

värejä
29 vuotias, kuten miehenikin. Lempivätini on punainen ja oranssi, nykyisin myös keltainen. Lapseni ovat 13 ja 6. Pidän paljon myös vihreästä ja turkoosista ja petroolinsinisestä. Kaikissa väreissä löytyy joku minua miellyttävä sävy.

Analysaattori
Alkuperäinen kirjoittaja entäs mä;24822807:
Mies 33 minä kohta 33 lapset kohta 8, 6, 5, 4 ja 2ja puoli sekä la joulukuussa. Lempivärit punainen ja sininen

KERROHAN
Amerikkalainen kotiäiti-ihanne on aina miellyttänyt sinua. Leipominen on mielihommaasi silloin kun siihen kerkiät. Raskautesi on mennyt lähes huomaamatta ohi ja mietit, onko hölmöä että lapsen syntymäpäivä tulee olemaan niin lähellä Jouluaattoa. Rahasta teillä ei ole, eikä tule koskaan olemaan puutetta.

Analysaattori
Jee, mahdunko mukaan? Minä: 34 vuotta (täytin elokuussa), mies 34 vuotta (täyttää lokakuussa 35), pojat 10 vuotta ja 3 vuotta. Lempivärini on tumman- ja vaaleansininen, valkoinen ja beige.
Olet realisti, mutta positiivisessa mielessä. Et anna turhan lannistaa sinua, muttet myöskään odota koskaan liikoja. Haluaisit laittaa jo joulukoristeet ikkunaan, mutta pelkäät niiden lumon haihtuvan jouluun mennessä jos laitat ne liian aikaisin. Olkaa ekstravarovaisia kynttilöiden kanssa tänävuonna. Anna lasten koristella itse huoneensa tänävuonna. Älä panosta liikaa joululahjoihin, muista että lapsille määrä korvaa aina laadun.

Analysaattori
Alkuperäinen kirjoittaja värejä;24822862:
29 vuotias, kuten miehenikin. Lempivätini on punainen ja oranssi, nykyisin myös keltainen. Lapseni ovat 13 ja 6. Pidän paljon myös vihreästä ja turkoosista ja petroolinsinisestä. Kaikissa väreissä löytyy joku minua miellyttävä sävy.
Olet avarakatseinen ja eläinystävällinen. Toivoisit, että sinulla olisi enemmän aikaa tutkiskella maailmaa, mutta arki vie mennessään. Eikä se sinu hirveästi haittaa. Olet ihan perustyytyväinen, mitä nyt muutamaa pikkujuttua voisi muuttaa. Ole onnellinen, että lapsesi tulevat hyvin toimeen ja muista anoppiasi ennen joulua.

Analysaattori
Loistavaa!

Heavy henkinen: pitää paikkansa ja lapset lähenee murrosikää ja kapinoivat nimenomaan musiikkia vastaan.
Koira: mieli tekisi, mutta allergia estää
Työt: toivottavasti meniskin hyvin
Siivous: sulla on hyvä ja ajantasainen tiimarinvihko, en kyllä tiedä että hukassa olisi mitään arvokasta
Lotto: kiitos muistutuksesta, tarkistin kestoloton ja huomenna on vielä voimassa
Tänään olen jo kolmasti tervehtinyt pitkätukkaista miestä Mitäs nyt sit seuraa?
Tämä ei olekaan mitään sellaista, minkä tietäisit olevan hukassa. ;)

Analysaattori
[QUOTE="santtu";24823026]minä 30v.
mies 34v.
lapsi 6v.
lapsi 5v.
lapsi 0v.[/QUOTE]

Kiinnitä enemmän huomiota siihen, mitä lapset tekevät ja puhuvat selkäsi takana. Anna heille tehtäväksi koristella talo halloween aiheiseksi. Anna myös lupa syödä karkkia tänä viikonloppuna. Kannattaa käydä tarkistuttamassa auto samalla kun vaihdatte renkaat.

Analysaattori
[QUOTE="elea";24823083]Minä 20v.
Mies 22v.
Lapsi 1v.

Lempivärini on keltainen.[/QUOTE]

Niin paljon tapahtuu nyt uutta, että tunnet joskus voimakkaita ilonväristyksiä. Tuntuu kuin palapelin palaset loksahtelisivat paikoilleen. Nää tänä viikonloppuna ihminen, johon et ole pitkään aikaan pitänyt yhteyttä. Osta miehellesi jotain pientä kivaa.

Analysaattori
[QUOTE="marjapuuro";24823113]Olen 19.v, avokki täyttää 21, poika pian vuoden. Lempivärini on murrettu vihreä ja marjapuuro.[/QUOTE]

Alkushokista huolimatta elämäsi on nyt mallillaan. Välillä asiat mietityttävät, mutta se on ihan normaalia. Pyydä miestäsi katsomaan lasta huomisen. Lähde itse tekemään sitä, mikä rentouttaa parhaiten juuri sinut. Jätskilläkin kannattaa mässäillä, ennenkuin tulee liian kylmä. Onko teillä jo joulukoristeet hankittu?

Analysaattori
Täällä ois:

minä 23
mies 31
ei lapsia (vielä)
Lempiväri on varmasti metsänvihreä ja erilaiset oranssit

:)
Älä huoli, jos joku kommentoi ikäeroanne. Mies on huomannut sinun olevan juuri se oikea hänelle, ja vaikka aluksi vähän mietittikin, on selvää, että olette tehdyt toisillenne. Tulette muuttamaan isompaan taloon, mutta mahdollisesti eri paikkakunnalle. Ympäristö kuitenkin muuttuu. Lapset teette kaikki peräkkäin ja toistaiseksi näyttäisi siltä, että lukumäärä on kolme. Ennen sitä hommaatte jonkin lemmikin. Sinussa on kypsyyttä, joka tekisi sinusta jo nuorena erinomaisen äidin. Katsot maailmaa avoimin silmin, et verhon läpi. Olet harvinaisen tarkkanäköinen ihmisluonteista tutustuessasi uusiin ihmisiin.

Yhteistyössä