Olet aina pitänyt mystiikasta ja luet mielelläsi iltasatuja tytöllesi. Tytöllä on myös rikas mielikuvitus, josta olet ylpeä. Sinussa on hiven taiteellisuutta ja rakastat koristella juhlapyhiä varten. Olet jalat maassa kulkeva etkä katso nenänvartta pitkin ketään. Valmistakaa halloweenkoristeita tyttären kanssa ja keksikää joku hyvä jokavuotinen perinne.Minä 29 v, mies 33 v, tyttö 5 v.
Musta
Aaaaw, ihana!! Taidampa pistää tämän tekstin jonnekkin jemmaan. Kuulostaa aika oikealta ennustukselta. Vähän on mietitty paikkakunnan vahtoa (työt ja opiskelu) ja isompaa kämppää. Ja lapsia olen aina halunnut sen 3 ja mahdollisesti sitten iltatähden, riippuu ihan elämäntilanteesta. Ja aikamoinen vauvakuume on tällä hetkellä Tosin ehkä koira tulee kuitenkin ensin...Älä huoli, jos joku kommentoi ikäeroanne. Mies on huomannut sinun olevan juuri se oikea hänelle, ja vaikka aluksi vähän mietittikin, on selvää, että olette tehdyt toisillenne. Tulette muuttamaan isompaan taloon, mutta mahdollisesti eri paikkakunnalle. Ympäristö kuitenkin muuttuu. Lapset teette kaikki peräkkäin ja toistaiseksi näyttäisi siltä, että lukumäärä on kolme. Ennen sitä hommaatte jonkin lemmikin. Sinussa on kypsyyttä, joka tekisi sinusta jo nuorena erinomaisen äidin. Katsot maailmaa avoimin silmin, et verhon läpi. Olet harvinaisen tarkkanäköinen ihmisluonteista tutustuessasi uusiin ihmisiin.
Kesä on lempiaikaasi. Puhkeat keväällä muun luonnon kanssa kukkaan ja nautit jokaisesta auringonsäteestä. Olet itsekin huomannut miten paljon olet viimeaikoina kehittynyt ihmisenä, ja tämä on kohottanut itsetuntoasi. Leivo perheellesi jotain hyvää tänä viikonloppuna ja syökää jotain tavallisesta poikkeavaa.Minä 26v, mies 28v, tyttö 2v.
Lempiväri oranssi, limenvihreä ja valkoinen.
12-v hopee, turkoosi, minttuKiitos! Voin tehdä lisäanalyysin jos pystyt toimittamaan miehesi ja lastesi lempivärit?
kiitos analysaattori. oletpa tarkkanäköinen!Harmittelet nyt, ettet tehnyt lapsia aikaisemmin. Voisitte asua miehesi kanssa jo kahdestaan. Itku ei nyt auta. Osallistu enemmän lastesi elämään, he arvostavat sitä myöhemmin. Joululahjat kannattaa jo hankkia!
Sinulla on hento ulkokuori, mutta vahva sisus. Aurasi on kaunis ja olet vaatimaton, mutta kuitenkin jämäkkä. Rakastat pientä perhettäsi yli kaiken, etkä vaihtaisi nykyistä elämäntilannettasi ikimaailmassa. Kuluva vuosi tulee pitämään sisällään vielä yllätyksen. Tänä vuonna kannattaa hukuttaa koti joulukoristeisiin. Odota erikoista lahjaa Jouluaattona.Minä 22v mies 28v
poika 1v ja lempivärini on ruskea ja valkoinen.
Uii ylläri! Kiitos analyysistä :kiss:Sinulla on hento ulkokuori, mutta vahva sisus. Aurasi on kaunis ja olet vaatimaton, mutta kuitenkin jämäkkä. Rakastat pientä perhettäsi yli kaiken, etkä vaihtaisi nykyistä elämäntilannettasi ikimaailmassa. Kuluva vuosi tulee pitämään sisällään vielä yllätyksen. Tänä vuonna kannattaa hukuttaa koti joulukoristeisiin. Odota erikoista lahjaa Jouluaattona.
Hmm, vanhemmat lapset tuntuvat perineen paljon sinun luonnettasi, kuitenki ripauksella heidän isäänsä. Nuorimmainen ottaa vielä aika paljon isänsä piirteitä, mutta näen että lopputulos tulee olemaan jotain aivan omanlaistaan. Lapsillasi ei koskaan tule olemaan puutetta ystävistä ja he tulevat selviämään koettelemuksista kunnialla, joten ole ylpeä heistä! Muista antaa lasten rakentaa oma tiensä, se voi joskus unohtua. Kaiken kaikkiaan ihastuttava perhe! Mies on jonkinnäköinen vastakohta sinulle, hyvässä mielessä, ja tasapainottaa näin suhteenne. Tulette istumaan vielä kiikkutuoleissa käsi kädessä. Varaudu järkyttävään määrään lapsenlapsia12-v hopee, turkoosi, minttu
10-v pinkki
5-v ehkä vihreä, vaikea sanoa
mies, kai tummansininen??
Olet yllättyny siitä, miten hyvin kaikki on elämässäsi mennyt. Välillä olet turhautunuut lastesi kouluun, ei niinkään itse opiskeluun, mutta koulussa itsessään näyttäisi olevan jotain hämärää. Jouluna kukoistat. Tarkista kuitenkin jouluvalojen paloturvallisuusohjeet ennenkuin ripustat niitä minnekään. Löytyykö kaikilta varmasti kunnon talvikengät? Talvi iskee tänä vuonna nopeasti. Asuntonne kaipaisi lisää vihreää. Muistuta lapsiasi panostamaan vielä loppurutistus ennen joululomaa.Minä ja mies ollaan molemmat 34v ja lapset 9v ja 10v, lempiväri on punainen.
Anna lapsellesi iso halaus. Välillä voi vähän rasittaa, mutta lapsesi rakastaa sinua kyseenalaistamatta. Kun lapsi menee tänään nukkumaan, valaiskaa koti pelkillä kynttilöillä ja katsokaa mitä tapahtuu. Varaston voisitte siivota, siellä on vaikka mitä tarpeellista ja saat inspiraation.Alkuperäinen kirjoittaja Meitsi-äitsi;24823475:Minä 23, Mies 30, Lapsi 1,5v, lempi väri vihreä jos vaan yksi pitää sanoa.
Totta, että välillä voi vähän rasittaa Mutta ihana se on. <3Anna lapsellesi iso halaus. Välillä voi vähän rasittaa, mutta lapsesi rakastaa sinua kyseenalaistamatta. Kun lapsi menee tänään nukkumaan, valaiskaa koti pelkillä kynttilöillä ja katsokaa mitä tapahtuu. Varaston voisitte siivota, siellä on vaikka mitä tarpeellista ja saat inspiraation.
Olet poikkeuksellinen persoona. En saa oikein selvää millä tavalla. Joskus sinusta tuntuu uskomattomalta, miten äänekkäitä lapset voivat olla. Ei sinua kova ääni häiritse, muttet odottanu aivan tällaista. Olette ilmeisen onnellisia miehesi kanssa. Parisuhteenne on mielenkiintoinen. Olet tyytyväiinen siitä, ettet ole massaihminen ja aiot opettaa lapsillesikin elämään oman maun mukaan. Joulustressi saattaa iskeä.Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLEharmaana;24823512:Minä 27.v, mies 30.v, lapset 4 ja 5.v. Lempiväri keltainen
Jälleen virhetulkinta, pahoittelen. Näin varaston siivoamisen ja tulkitsin väärin.Alkuperäinen kirjoittaja meitsi-äitsi;24823564:Totta, että välillä voi vähän rasittaa Mutta ihana se on. <3
Varaston siivoamisen kyseenalaistaisin, koska vasta muutettiin ja siivottiin se samalla. Ehkä sinne vois tilaa tehdä tuplarattaille
Olen energinen ihminen, olet aina ollut. Sinua ei helposti lannista tuuli tai myrskykään. Et voi sietää uusavuttomia ihmisiä ja opetatkin lapsiasi olemaan alusta lähtien oma-aloitteisia. Rakkautta heiltä ei kuitenkaan puutu. Koko perheen yhdessäoloa vaan paljon, ja muistakaa koristella jouluna rikkaasti!Minä 33, puoliso 29, lapset 13,11,9,4 ja 2. Lempivärejä oikeastaan ihan kaikki, jos joku mainittava niin pinkki.